login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Muziek

Offline nick5556 - 11/03/2010 21:54
Avatar van nick5556PHP beginner Hallo,

Draaien jullie muziek tijdens het programmeren/designen van website's/applicatie's? Ik vroeg mij dit net af, zoja: Wat voor muziek?

Ik luister zelf altijd radio Veronica. Trouwens niet alleen tijdens het programmeren maar ook tijdens het slapen, eten, fietsen eigenlijk altijd 

Nick

24 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 11/03/2010 21:59 (laatste wijziging 11/03/2010 22:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid ik luister naar niks.
dan ben ik veel te snel afgeleid als ik iets "leuks" hoor 

dr is hier altijd wel geluid in huis (tv/kids/honden) maar als ik alleen thuis ben hoor ik alleen de honden, en ik ben dan dolblij dat er geen lawaai is 
Offline Abbas - 12/03/2010 04:59
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Only one thing: Pink Floyd!
Offline Martijn - 12/03/2010 11:48
Avatar van Martijn Crew PHP Ik heb altijd mediamonkey aan, luister voornamelijk zware metal (maar niet dat debiel snelle/harde ).
Offline cx1213 - 12/03/2010 15:37
Avatar van cx1213 Lid alle soorten metal op de zware death na.
Offline svm - 12/03/2010 16:02
Avatar van svm PHP ver gevorderde Dance & trance
Offline Pieter - 12/03/2010 19:17
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik heb een playlist met muziek waar ik vrolijk van wordt. De shuffle knop op en beginnen werken!
Mijn muziek bestaat uit alle genres: klassiek, rock, indie, dance, oldies, country (lang leve johnny cash).
Offline Koen - 12/03/2010 19:18
Avatar van Koen PHP expert Rock, pop, '80s & '90s, ...

En sinds kort ook radio T-zone
Offline YesItIsChris - 12/03/2010 21:38
Avatar van YesItIsChris Nieuw lid
Pieter schreef:
Ik heb een playlist met muziek waar ik vrolijk van wordt. De shuffle knop op en beginnen werken!
Mijn muziek bestaat uit alle genres: klassiek, rock, indie, dance, oldies, country (lang leve johnny cash).


Ik ben zelf geen fan van country maar die Johny cash heeft wel goeie muziek! Bedankt
Offline markla - 13/03/2010 22:36
Avatar van markla PHP interesse classic fm  
Offline genkstar - 13/03/2010 23:31
Avatar van genkstar Nieuw lid StuBru, Turkse rock etc.. 
Offline Ultimatum - 14/03/2010 00:38
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik luister vocal trance, di.fm heeft een erg goede vocal trance stream.
Offline SomaQan - 14/03/2010 01:28
Avatar van SomaQan PHP beginner Hip Hop tot R&B en af en toe House muziek.
Offline BassWave - 17/03/2010 17:38
Avatar van BassWave Lid mn persoonlijke jukebox (Hardstyle/trance/hardcore/frenchcore)

des te meer BPM, des te sneller ik code XD

al is er natuurlijk wel een grens, en die ligt op dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=hvmIGDDfWgo
Offline ArieMedia - 17/03/2010 22:31
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Doe dan dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=1_FSyIjBMHo
(Brennan Heart - City Of Intensity)
Offline BassWave - 17/03/2010 22:43
Avatar van BassWave Lid
ArieMedia schreef:
Doe dan dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=1_FSyIjBMHo
(Brennan Heart - City Of Intensity)


te sloom, en een scantraxx'r
Offline vinTage - 17/03/2010 22:59
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik snap niet hoe iemand vrijwillig naar die nep "muziek" kan luisteren, samples/sequences/eentonig, ik bespeur hier geen muziek in hoor..
Over smaak valt niet te twisten, maar dit kan ik geeneens meer smaak noemen (wal jammer dat al die mooie meiden wel naar dat soor zooi luisteren )
Offline UpLink - 18/03/2010 00:43 (laatste wijziging 18/03/2010 00:52)
Avatar van UpLink ...
vinTage schreef:
Ik snap niet hoe iemand vrijwillig naar die nep "muziek" kan luisteren, samples/sequences/eentonig, ik bespeur hier geen muziek in hoor..
Over smaak valt niet te twisten, maar dit kan ik geeneens meer smaak noemen (wal jammer dat al die mooie meiden wel naar dat soor zooi luisteren )


Welkom in 2010...  

Ik ben ook een luisteraar/bezoeker van de BassEvents... Maar dat komt dan meer omdat ik DB-drag gedaan in het tuningwereldje he   Hoe meer decibels, hoe liever we het hadden... en bassen zijn nu eenmaal meer te vinden in de hedendaagse muziek dan in de muziek van laat ons zeggen 10 tot 20 jaar geleden...

Mijn vrouw word hier ook zot van, laat het ons daar even duidelijk over zijn... Maar m'n dochtertje staat hier dan weer stevig de debiel op uit te hangen...  
Maar dat is nu eenmaal het effect van smaakverschillen he...

Laat ons eerlijk blijven... Alle hedendaagse muziek komt voort uit electronische muziek/samples... zelfs die rock-toestanden (als je dat al muziek kunt noemen)...

Ik luister ook zowat vanalles... Ik heb een playlist van om en bij de 3500 liedjes... shuffle op en laat maar horen...

Daar staat in: 80's, 90's, dance, trance, jump, hardstyle, pop, ... En zeker niet te vergeten... De echte antwerpse cultuur    Katastroof, de strangers en sint andries MC's   (er zijn er wel meer, maar die voornamelijk)
Offline Abbas - 18/03/2010 01:03
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
zelfs die rock-toestanden
Bedoel je metal en stuff? Want dat is helemaal geen Rock! En bassen zijn niet per se meer te vinden, ze zijn anders te horen dan toen...
Offline vinTage - 18/03/2010 01:09 (laatste wijziging 18/03/2010 01:10)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik ga over mijn mening weinig woorden vuil maken, maar wil wel het volgende kwijt:

Een jaar of 7 heb ik in een opname studio gewerkt (swamp), daar recorde/mixte ik van rock tot carnaval, van midi tot jazz, dus ik denk van mezelf dat ik redelijk thuis ben in het muziek wereldje.
Als ik dan een midi klantje kreeg (bruiloften en partijen demo) en die hoorde niet eens dat een van zijn 2 synths niet meedoet, dan heb ik toch mijn twijfels over zijn "smaak/kennis".

Nu weet ik wel dat een persoon niet de hele doelgroep betrefd, maar feit is wel dat die sample/sequence gasten niet eens weten hoe hun sound in elkaar zit (is immers niet homebrew...)

over het "zelf samenstellen/componereren" maak ik helemaal geen woorden vuil, dat is blijkbaar "prehistorisch", samplen is zoveel simpeler..
Offline Ontani - 18/03/2010 08:07
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
vinTage schreef:
Ik snap niet hoe iemand vrijwillig naar die nep "muziek" kan luisteren, samples/sequences/eentonig...)


Ik luister hier tijdens het scripten, designen en programmeren net heen om hun eentoningheid. Ik word niet afgeleid door die muziek omdat het zogoed als altijd hetzelfde is. Perfect om achtergrond geluiden waar je anders last van hebt te onderdrukken.
Offline gnotrgnotr - 08/04/2010 20:23 (laatste wijziging 08/04/2010 20:24)
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid hip-hop

onderandere:
chingy
50cent
ludacris
kempi
Offline WimJ - 08/04/2010 20:59
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Moby! etc..
Coldplay etc..

Eeuhm ne hoop shit eingelijk lol.
Soms zelfs de audio fragmenten van WOW lol  
Offline Koen - 09/04/2010 10:58
Avatar van Koen PHP expert Verslaafd 
Offline XenoX - 09/04/2010 11:01 (laatste wijziging 09/04/2010 11:02)
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
http://www.last.fm/user/blacktorn
Rock, Metal, Trailer(Epic) music mostly 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s