login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

banners plaatsen

Offline gwenn - 09/06/2005 11:57
Avatar van gwennGouden medaille

Grafische interesse
Ik ben student en woon in België nu ik heb een website en ik zou graag advertentie ruimte aanbieden. Hoe kan ik dit regelen met bedrijven. Is erop dit gebiedt een bepaalde wetgeving in België?

alvast bedankt voor je reactie.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 09/06/2005 12:03
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nee, volgens mij niet. Ik weet niet hoe het in belgie met de btw zit, maar de reclames mogen in nederland niet te veel verdienen, anders moet je er btw over gaan betalen denk ik. Wat je zou kunnen doen, als dat bestaat een soort van kamer van koophandel bellen?
Offline Frunnik - 09/06/2005 12:14
Avatar van Frunnik Lid Adverteren heeft past zin als je 200+ unieke bezoekers pdag hebt ofzo.
Of 1000+ bezoekers.

Dan verdien je er enigzins nog wat mee. Maar door vele bezoekers moet je dat weer inleveren voor hosting.

Mocht je echt goede unieke site hebben en goedlopend, kun je het meeste verdienen door het te verkopen, met goodwill en alles eraan...... ( maar in die categorie site zit je denk niet )
Offline webbiexl - 09/06/2005 12:24
Avatar van webbiexl PHP interesse hoe zit dat met nederland en btw etc wat mag je vragen voor een banner?
Offline RickyB - 09/06/2005 14:32 (laatste wijziging 09/06/2005 14:33)
Avatar van RickyB Onbekend hier kan je ook geld verdienen: http://www.moneymiljonair.nl/.
(verwacht er niet te veel van!!) maar elke €12,50 die je verdient krijg je betaald. ik zou nog niet gelijk je bankrekening nr. geven!!
(je moet zelf een banner maken!!)

RickyB;-)
Offline cloudstrife - 09/06/2005 14:51