login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Veranderingen aan Sitemasters | Pagina 11

362 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 17/03/2008 19:14
Avatar van Martijn Crew PHP en komen er ook allemaal accounts die niet worden gebruikt In plaats van de huidige situatie, mensen registreren omdat ze geintresseerd zijn
Offline Rik - 17/03/2008 19:30
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Als je het toch over accounts hebt, is het dan niet een idee om alle niet gebruikte accounts weg te halen? Dan komen er weer wat gebruikersnamen vrij.

Ik heb ook niet voor niets zo'n nickname als "Boukefalos" genomen.  
Offline thomasje - 17/03/2008 19:30 (laatste wijziging 17/03/2008 19:38)
Avatar van thomasje MySQL beginner Ik weet het niet, maar ik krijg het idee dat het met de dag rustiger wordt.
En als hier niemand een vraag op een antwoord kan geven ga je automatisch naar een andere website, en als je zelf meehelpt leden werven zal je toch weer wat sneller meer mensen hier on-line hebben.
Maar heeft sitemasters niet standaard banners die je op je website kan plaatsen, het is maar een tip hoor.

PS: Ik ben bang dat er niet zo heel veel gebruikersnamen meer overblijven.
Offline Abbas - 17/03/2008 19:34 (laatste wijziging 17/03/2008 19:36)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
PS: Ik ben bang dat er niet zo heel veel gebruikersnamen meer overblijven.
Er zijn oneindig veel mogelijkheden om een gebruikersnaam te kiezen, dus als er al een paar duizend gekozen zijn zijn er nog, juist ja: oneindig - 10000... Ik denk dat er dan nog wel wat nieuwe leden bijkunnen! ^^

PS @thomasje: ik heb je spellings - en grammaticafouten verbeterd en in het dik gezet. Let hier even in het vervolg op! 
Offline thomasje - 17/03/2008 19:38
Avatar van thomasje MySQL beginner Ja bedankt,
maar ik hoop dat je een beetje gedult kan hebben met een anders gebreken.
Offline nielsvdwal - 17/03/2008 19:39
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde een vraag op de antwoord geven? apart .. maare.. wat heb je liever.. 100 leden die eigenlijk bijna tot geen interesse hebben in websites bouwen etc. of 10 mensen die er actief mee bezig zijn?.. doe mij die 10 maar.. anders krijg je op vragen op het forum 20 reacties van mensen die er eigenlijk de ballen verstand van hebben..
Offline Ibrahim - 18/03/2008 08:40
Avatar van Ibrahim PHP expert En wie zegt dat het hier rustiger wordt? De site wordt nog steeds erg vaak bezocht hoor...
Offline nielsvdwal - 06/04/2008 18:34
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde http://www.site...nKeypress_(case_37_-_40)_toepassen.

werkt bij mij niet?? krijg gewoon error pagina dat pagina niet bestaat..
Offline GTW - 06/04/2008 18:56
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
bij mij is de pagina wit
Offline Rik - 06/04/2008 20:02
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Klopt het dat forumreacties die als opgelost zijn gemarkeerd door de TS niet meer in de top 5 in je profiel staan? Dat is best irritant als je wilt terugkijken of er nog iemand op jouw reactie heeft gereageerd.
Offline MothZone - 06/04/2008 23:50
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @boukefalos: ja, dat klopt
Daarvoor is het inderdaad wel moeilijk, maar het is wel duidelijker om andere (onopgeloste) topics te zien.
Offline Stijn - 20/04/2008 12:01
Avatar van Stijn PHP expert Rens is terug van weggeweest! Welkom terug Rens!
Offline Kr4nKz1n - 20/04/2008 12:08
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dat is idd een grote verandering 

WB Rens
Offline fluaju - 20/05/2008 10:33
Avatar van fluaju IRC nerd nog nooit een verschuivende header gezien hoor 
Offline Rik - 20/05/2008 19:50
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Een reputatiesysteem voor sitemasters lijkt me handig. Dan zie je gelijk wat de 'goede' leden zijn. 
Offline Grayen - 08/06/2008 20:32
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Er is een ding hier op sima waar ik me zwaar aan erger. Het is me nu al een aantal maal overkomen dat ik een heel bericht hebt getypt in een PM en dan het dan blijkt dat ik al 50 verzonden berichten heb. Ik kan begrijpen dat je de ingevoerde data niet elke request wilt bewaren, maar wat je wel zou kunnen doen is zoiets als:

Een melding geven dat je verzonden berichten vol zijn als je een bericht je wilt verzenden, zodat je van voren weet.

Of als het blijkt dat je verzonden berichten vol zit dat je dan nog wel steeds de textarea met de ingevoerde tekst ziet + foutmelding. Zodat je het nog kan redden.

Vaak zie ik het wel op tijd dat hij vol zit, maar soms denk je er even niet aan en weg is het. Je kunt het natuurlijk ook voordat je het verzend eerst kopieëren maar ook dat kan je eenvoudig een keer vergeten.

Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.
Offline vinTage - 08/06/2008 20:36
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat is inderdaad een probleem (ik heb ondertussen wel geleerd om zon beetje alles weg te joppen wat niet meer relevant is)
Aanvullend zou kunnen zijn dat je gewoon kan terug klikken en je textveld gewoon weer gevuld is (echt back dus).
Offline jvs - 08/06/2008 20:42
Avatar van jvs HTML beginner Komt er trouwens nog een V3 van sitemasters. Ik zie dat gerucht soms paseren maar heb er nooit echt een bevestiging van gezien...
Offline Godlord - 08/06/2008 20:43
Avatar van Godlord PHP gevorderde Als ik een reply toevoeg aan een topic dan is het meestal zo dat er al 1 à 2 nieuwe replies zijn en dat ik het soms moet aanpassen is het niet beter om de persoon die een reply stuurt te zeggen of er nieuwere replies zijn en die misschien weer te geven?
Offline Grayen - 08/06/2008 20:46
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Godlord, dat is bijna onmogelijk.

Stel ik wil reageren en type een heel verhaal. (duurt 5 min)

Een ander reageert snel (duurt 0,5 minuut)

En misschien zijn er nog wel een paar voor die 5 min.

Maar dat is allemaal pas gebeurt nadat jij de pagina hebt bezocht. De enige oplossing zal zijn AJAX, maar dan kan het nog steeds zo zijn. Want dan kom je er misschien halvewege het schrijven van je antwoord achter dat iemand heeft gereageerd.
Offline Godlord - 08/06/2008 20:48
Avatar van Godlord PHP gevorderde Submit -> check voor nieuwe replies na de keer toen deze persoon de pagina heeft bezocht -> zeg dat er nieuwe replies zijn en vraag of de gebruiker zeker weet of hij niets wilt aanpassen. Dus normaal ook mogelijk zonder AJAX.
Offline Rik - 08/06/2008 20:48 (laatste wijziging 08/06/2008 20:48)
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Met te volle inboxen heb ik ook wel eens problemen. Daar zou van mij best wat aan mogen gebeuren. 

Wat Godlord zegt zie je in ieder geval vaak terug op het forum in de vorm van berichten als (doe ik zelf ook):
Citaat:
Edit:
Haha, ... was sneller! 


Maar om tijdens het typen van een reply steeds (met ajax?) te kijken of er al andere replies zijn lijkt me wel erg zwaar voor de server.

Edit:
Nu ook weer, m'n post is weer half nutteloos omdat er eentje tussendoor komt.  
Offline Ontani - 08/06/2008 20:52
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dit kan eigenlijk vrij simpel, als je op bericht plaatsen klikt wordt een integer meegegeven die in een hidden form zit wat het aantal huidige berichten bevat. Alvorens je post wordt gesubmit wordt er gecontroleerd of dat getal verschillend is van de huidige reacties op de post. Als het verschillende is kan je de mogelijkheid geven om reacties die verschillend zijn weer te geven.
Offline vinTage - 08/06/2008 20:53
Avatar van vinTage Nieuw lid Een beloning systeempje(lees), voor elke nuttige reactie krijg je één bericht opslag extra 

Offline Stijn - 22/07/2008 15:50
Avatar van Stijn PHP expert
Ontani schreef:
Dit kan eigenlijk vrij simpel, als je op bericht plaatsen klikt wordt een integer meegegeven die in een hidden form zit wat het aantal huidige berichten bevat. Alvorens je post wordt gesubmit wordt er gecontroleerd of dat getal verschillend is van de huidige reacties op de post. Als het verschillende is kan je de mogelijkheid geven om reacties die verschillend zijn weer te geven.
Ik zou eerder Ajax toepassen als de auteur snel iets wil bewerken in zijn reply/bericht (een typfout oid).
Offline Ontani - 22/07/2008 15:53
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
stijn1989 schreef:
[..quote..]Ik zou eerder Ajax toepassen als de auteur snel iets wil bewerken in zijn reply/bericht (een typfout oid).


Zijn toch 2 ongerelateerde onderwerpen...
Offline Stijn - 22/07/2008 15:58
Avatar van Stijn PHP expert Nee, het is mijn visie op het idee om een reactie te plaatsen mbv Ajax.
Offline Ontani - 22/07/2008 15:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ja oké, maar het ging om een controle wanneer de reactie geplaatst en er reacties zijn bijgekomen.
Offline Koen - 23/07/2008 20:12 (laatste wijziging 24/07/2008 15:03)
Avatar van Koen PHP expert Ik mis de email na een quote 

( Beter uitgelegd: Als iemand een reactie/bericht van jou quote, is het dan niet handig dat je dan een email krijgt met de vermelding dat [..] jouw bericht heeft gequoted? )
Offline Ontani - 24/07/2008 15:17
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Zolang er een optie is om het uit te schakelen ben ik voor dat idee.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.226s