login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

OnKeypress

Offline Supervisor - 06/04/2008 18:05 (laatste wijziging 08/04/2008 20:22)
Avatar van SupervisorNieuw lid Ik ben bezig met een webbased game, en ik ben wel goed met PHP en MySQL, Java en VB kan ik ook perfect maar Javascript combineren met PHP maakt me gek soms.

Ik ben nu bezig met en script waarbij je met je poppetje over een minimap kan lopen, en het werkt goed alleen is het niet voldoende.

Ik heb een test versie op het web gezet met een simpel tabelletje waar je doorheen kan lopen, de echte versie is een stuk beter en groter.

Hieronder is de index code.
Je kunt op www.rpgs.nl inloggen om het te testen met 'Gastaccount' en 'gast' als ww.

je word dan doorgelinkt naar de index.php en daar kan je door met je muis op het weggetje te klikken lopen.

Hieronder de code voor het lopen, plus een beetje JS onzin wat ik zelf aan het proberen ben.

Wat ik wil is dat als ik op het pijltje naar beneden druk dat ik dan van vakje A naar vakje B ga.

Dus stel ik sta in 'pos1' dat ik met het pijltje naar beneden naar 'pos2' ga, maar ik denk dat het pijltje dan gelijk als onsubmit of onclick ofzo moet dienen.

http://www.plaatscode.be/6559/

Citaat:
Lappen code op www.plaatscode.be

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline marten - 08/04/2008 20:23
Avatar van marten Beheerder Probleem opgelost.
Er zat +/- 300 regels aan code in het bericht. Javascript / html / php door elkaar.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s