login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Terragen noobs?

Offline Darrow - 22/07/2005 01:20
Avatar van DarrowOnbekend Gaan we nu een nieuwe rage beginnen en de showcase volproppen met elke Terragen-creatie die je maakt? Net zoals de 'getunede' auto's in de showcase paar maand terug.. Als je wat gemaakt heb, steek er dan wat tijd in, en maak wat origineels .. 

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sasuke - 22/07/2005 01:21
Avatar van Sasuke HTML interesse Bwaa zo'n probleem is het toch niet...
Het gaat wel over dat denk ik erover 
Offline Darrow - 22/07/2005 01:24 (laatste wijziging 22/07/2005 01:25)
Avatar van Darrow Onbekend Right, 50% van de 10 laatste items zijn Terragen-creaties 
Offline Ontani - 22/07/2005 01:36
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
jammer dat je geen auto's kunt maken met die Terragen dingens, anders was het wel een toffe rage geweest. het is gewoon nutteloos, je maakt landschappen in 5 minuten met da programma waar je zelf totaal geen moeite in hebt gestoken, en dan laat je het hier raten. ik geef da programma een 10 de mensen die der mee werken en credit voor proberen op te eisen een 0
Offline Maarten - 22/07/2005 01:39 (laatste wijziging 22/07/2005 01:54)
Avatar van Maarten Erelid Naar het schijnt ben ik verantwoordelijk voor showcase, dus hier Murfy's bericht 

Ik sta best open voor nieuwe dingen, zoals 3D zaken. Dit is echter nog steeds een webmastercommunity, en ik zie niet in wat een landschap te maken heeft met een website als je het niet in een intro of iets dergelijks verwerkt. Zoals Ontani ook zegt zijn deze programma's er ook voor gemaakt en is het pies of keik om hiermee een dergelijk werk te maken.

Als de showcase plots overvloedig volgepropt wordt Terragen brol, dan worden die onverbiddelijk verwijderd en komt dit als verbod in de regels.
Offline Ontani - 22/07/2005 01:43
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
heil Murfy heil Murfy
Offline Maarten - 22/07/2005 01:45
Avatar van Maarten Erelid Ik weet dat jullie van me houden, en nu terug aan het werk 
Offline MothZone - 22/07/2005 02:09 (laatste wijziging 22/07/2005 02:09)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde ja onze allerliefste dierbare oppperbevelhebber murfy met pink^^^^

Ik vind dat het wél moet kunnen dat er in de showcase terragen-figuren te zien zijn, mààr, dat er dan wel dingen zijn toegevoegd.

Zoals vb: Een terragen-landschap, met daarbij een cartune ofzo.
Ale, toch iets waardoor het terragen-gebeuren niet alleen in de spotlights staat.
Offline vinTage - 22/07/2005 02:16 (laatste wijziging 22/07/2005 02:17)
Avatar van vinTage Nieuw lid het gaat er niet om dat er geen gebruik van terragen mag worden gemaakt, maar om het feit dat er alleen maar onzinnige creaties worden gepost die in 10 minuten in elkaar zijn geflanst (door iemand die dat programma nog nooit hebben gezien).
Een beetje creativiteit, en iets laten zien waar je trots op bent, dat is de intentie van de showcase, niet iets wat "een programma" heeft gemaakt.
Offline Martijn1989 - 22/07/2005 12:05
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Je hoeft niks te doen, en je krijgt al een leuke landschap ?
Offline RickyB - 22/07/2005 12:18
Avatar van RickyB Onbekend mijn mening:
ik vind dat je niet je eerste creatie waar je korter dan 30 min over heb gedaan, maar als je echt iets moeilijks, moois en leuks heb om te laten zien, dan mag je het posten... maar ik ben geen murfy dus ik heb er nix over te zeggen...
Offline DeafBoy - 22/07/2005 12:20 (laatste wijziging 22/07/2005 12:20)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Gewoon met origineels komen. Dus eerst denken dan doen lijkt me. ja inderdaad heil Murfuy..:)
Offline vinTage - 22/07/2005 12:21
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vind iets waar je 30 minuten over gedaan hebt (maakt niet eens uit wat het is) gewoon zoieso niet showcase waardig.
Tenzei het UNIEK is, maar iets waar je 30 minuten aan gewerkt hebt is gewoon brol, en zal waarschijnlijk iedereen in notime voor elkaar krijgen.
Offline RickyB - 22/07/2005 12:23
Avatar van RickyB Onbekend ja oke..
ik ben daar nog niet goed in (3D)
dus ik weet ook niet hoe snel dat gemaakt is.
maar als je echt wat moois heb en je mag het niet posten.........
Offline Martijn1989 - 22/07/2005 12:24
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde dat flik ik in 4 minuten, mensen doe normaal... het is zobeetje gewoon een random landschap maker... wel geinig... maar meer tog egt niet 
Offline vinTage - 22/07/2005 12:26
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
maar als je echt wat moois heb en je mag het niet posten.........

Je mag best iets posten wat echt heel mooi is, maar met dat Terragen maakt iedereeen iets echt moois in 10 minuten, dus ik weet zeker dat het nog veel echter mooier kan als je er een dag aan gewerkt hebt, of mischien nog langer.
Bijvoorbeeld bij al die creaties in de showcase heb ik nog geen een fatsoenlijke overgang van water naar land gezien, ga daar dan eens mee aan de gang.
En zo zijn er vast nog tig dingen waar je aan kunt werken om het allemaal nog realistischer te maken.
Offline Maarten - 22/07/2005 12:30
Avatar van Maarten Erelid Je mag het idd posten als het ECHT mooi is, omdat dat ook minder voorkomt, en dat we dan niet iedere dag 20 creaties krijgen, maar bijvoorbeeld 1 tot 3 per dag, dat zou al menselijk zijn.
Offline BigBug - 22/07/2005 12:34 (laatste wijziging 22/07/2005 12:40)
Avatar van BigBug PHP expert Haha, waarom is mn post verwijderd? Ik vindt die terragen maar troep.. Behoorlijk nep Als ik het render krijg ik allemaal vierkante vlakken. En iedereen heeft het mooi 

vinTage edit: die heb ik verwijderd, die was super offtopic, die kop van murfy kan je ook gewoon vinden in "Post een foto" 
Offline Maarten - 22/07/2005 12:43
Avatar van Maarten Erelid Als ik die topictitel zie staan lees ik altijd "Teringnoobs" en dan pas zie ik "Terragen noobs" 

En geen commentaar op mijn lelijk bakkes 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s