login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PSI

Offline Martijn1989 - 23/05/2005 22:26 (laatste wijziging 23/05/2005 22:27)
Avatar van Martijn1989PHP ver gevorderde Ik wil jullie wat vertellen over 'psi' , psi is een energiestraling vanuit je hoofd, waar je dingen mee kan maken... het is heeeeel vaag om 1 keer te begreipen... maar daarom:

Met 'psi' (ookwel 'chi' westerse landen in nederland 'psi') kan je dingen maken met je gedachten zoals psiballen, ballen van energie gedachten. Ik vraag jullie het ook eens te proberen... ok het WERKT ECHT het is geen grapje... twijfel niet... doe het gewoon ;)

Uitleg 'psi'

*Als je pijn gaat voelen stop erdan mee 

54 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 23/05/2005 22:28
Avatar van vinTage Nieuw lid door dit te lezen alleen al heb ik pijn, dus ik stop nu al 

succes voor degene die wel in zoiets geloven.
Offline Duikboot - 23/05/2005 22:35 (laatste wijziging 23/05/2005 22:36)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Doet me ineens denken aan die serie op Cartoon Network. Ook iets met energieballen enzo waarmee ze elkaar af konden maken. Dragonball heette dat geloof ik 

(er word een grote schoonmaak bij de crew gehouden of niet? Nog iemand nodig, voor de showcase ofzo? ;-) )
Offline jeffreydv - 23/05/2005 22:55
Avatar van jeffreydv HTML beginner k geloof daar neit in..
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 09:54
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Maar wat nou als ik zeg dat, het echt waar is... ik heb gister een voelende psibal gehad... denken jullie allemaal dat ik dan lieg er zijn zoveel mensen die aan dit doen... Miss is het gewoon omdat jullie allemaal te hedendaags denken,.. whaaaaaa iets sturen met je gedachten dat kan niet.. (we kunnen nu ook naar de maan ) ... en als er zoiets egt bestaat dat je hersens stralen uitzenden ('psi' stralen)
zodat je misschien wel meer kan dan praten ademen eten poepen en plassen?

In het begon dacht ik ook gewoon toen ik een filmpje zag dat een stokje bewoog : OMFG die gast is gek.. dat moet ik geloven? Die psiballen lukken,.. waarom kan je dan niet leren emoties kennen en gedachten lezen, lepels buigen etc?
Offline Thomas - 24/05/2005 10:44
Avatar van Thomas Moderator "Okay, no more drugs for that man!"
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 11:29
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Waarom geloof je het niet?
Offline Ontani - 24/05/2005 15:20
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
omdat het al even onwaarschijnlijk is als dat aliens hier op aarde rondlopen, of dat de mieren een opstand gaan beginnen en de aarde veroveren
Offline Rens - 24/05/2005 15:32
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Haha, ik kan het gaan proberen, maar ut gaat niet werken, weet ik 100% zeker^^
Ik geloof niet in zo'n dingen, dus zal het ook niet werken...:p
Offline MechaVore - 24/05/2005 16:57 (laatste wijziging 24/05/2005 17:05)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
whahaha dat geloof ik ook niet,. martijn heb je een filmpje ofzo waarin je zo'n bal maakt .

[edit]
lol, heb je ook zo'n filmpje van zo'n bal ? dat wil ik wel is zien 
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:02 (laatste wijziging 24/05/2005 17:04)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nouw kijk, het is geen energie ball zoals bij DragonBall Z

Plaatje1
Plaatje2

Maar het is innerlijk, en je kan het wel visualiseren in sommige stroomdraadjes, maar ik heb wel een filmpje.... wat egt is! Maarja... dat moet je dan ook echt geloven 

Filmpje1

Ik heb nu al 3 keer een bal gehad... me handen werden naar elkaar getrokken... en ik kon niet meer terug... coolwe ervaring!

Offline spikey - 24/05/2005 17:03
Avatar van spikey HTML interesse ja geef een flimpje en laat is ff zien want misschien kan ik dan nog ff een brief naar marroko stralen hahahahha 
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:08 (laatste wijziging 24/05/2005 17:08)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hhahahaa.. nee dat kan niet je kan wel :

* Psi ballen informatie doorgeven
* Emoties voelen en veranderen
* Gedachten lezen
* Lepels buigen en stokjes draaien ( het lastigs maanden oefening)


LUISTER miss ! Hebben we gewoon nog iets wat nog niet ondekt is,... ga vanavond even lekker in je bed zitten met je ogen dicht en probeer een bal te maken! Gebruik je fantasie,.. en ja het zit tussen je oren genaamd : Het menselijke brein... kunnen we meer dan we denken? Waarom niet (Btw,.. er heeft nog niemand een geldige reden gegeven waarom het nep zou zijn;-))
Offline MechaVore - 24/05/2005 17:09 (laatste wijziging 24/05/2005 17:10)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
hoe oud ben jij ? edit: 16 zie ik net

en heb je ook zo'n filmpje van zo'n bal dan ?
Offline spikey - 24/05/2005 17:10
Avatar van spikey HTML interesse Je denkt toch niet echt dat ik het meende want anders stuur ik ff een ?Psibal? op je af
Offline Fenrir - 24/05/2005 17:11 (laatste wijziging 24/05/2005 17:13)
Avatar van Fenrir PHP expert 1. Mensen kunnen zichzelf iets inbeelden. Het hoeft dan niet echt te zijn. Net zoals ik me nu kan inbeelden dat ik vlieg, maar in werkelijkheid is dat niet zo. Een goed voorbeeld is mensen die een spacecake eten. Die worden helemaal high. Ook als het gewone cake is. Gewoon wat paprikapoeder toevoegen, en degenen die het eten voorhouden dat ze echte spacecake eten. Probeer maar eens: mijn moeder heeft dat met een vriendin bij collega's geprobeerd, het werkte.

2. Dat filmpje kan ik ook maken: gewoon een beetje tegen zo'n stokje blazen.

3. Houd dit goed geheim: terroristen kunnen hiermee mss je huis opblazen.
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:11
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik ben 16 
Geen filmpje maar wel hele vage foto's ;)

Plaatje1
Plaatje2
Plaatje3
Plaatje4
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:14 (laatste wijziging 24/05/2005 17:20)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde @ Fenrir : Ja,.. precies... 'psi' je verbeeld je iets en maakt het met 'psi' (edit van Fenrir : Ja , vast )

Nouw en 

Edit van Fenrir: LOL 

@ spikey : Je kan "alleen" iemand geestelijk aantasten ... dat woord alleen dat is gevaarlijk... want er zijn al mensen aan doodgegaan aan 'psi'
Offline Fenrir - 24/05/2005 17:18 (laatste wijziging 24/05/2005 17:21)
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
Je kan "alleen" iemand geestelijk aantasten
Hij kan dat stokje toch laten bewegen. Als dat kan kun je het dus ook in iemands oog schieten. 

En als je je het alleen maar verbeeldt bestaat het niet. Anders bestaat alles.

Maar maak eens zoiets, en laat hier mijn pc maar uitvallen. IP: 84.25.39.234.

Mss met een hete psibal de processor warmer maken?
Offline BigBug - 24/05/2005 17:26
Avatar van BigBug PHP expert Precies, klinklare onzin, ik ga geen duivel of wattanook andere goden aanroepen, ik blijf mooi bij mijn eingen godsdienst, en houdt me aan de bijbel, en als je informatie kan doorgeven, mag je langskomen. Dan zet ik iemand aan een tafel met een repetitie, jij hebt de antwoorden en jij gaat 10 meter verder zitten, jij mag die info doorseinen, en als degene niet hoger als een 10 haalt geloof ik er niks van... dat is mijn mening
Offline nemesiskoen - 24/05/2005 17:27
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@Fenrir: blazen deed hij niet. Maar ik weet wel exact HOE dat filmpje is gemaakt.

De foto's zijn te vaag, en foto's zijn in deze tijd (hetzelfde als filmpjes) niet meer te vertrouwen.

Het is wel heel toevallig dat elke keer dat het stokje beweegt, de man zijn hand doodstil staat.

Dit is omdat de man een beetje beweegt met zijn hand, iemand anders filmt het. De man stopt met filmen en dan nemen ze een foto. Een ander persoon verplaatst het stokje een halve centimeter en dan nog een foto. Nog eens een centimeter verplaatsen, foto, verplaatsen, foto. Dit allemaal terwijl de man zijn hand doodstil houd. Foto's genomen => terug verder filmen... etc.
Je plakt alle foto's achter elkaar en speelt ze af. Met een programma als Adobe Premiere is dit geen moeite. Ook een simpeler programma als Ernest is hier voor geschikt.

Deze techniek wordt animatie genoemd en word gebruikt bij onder andere de creatie van Chicken Run en vroeger zelfs bij de (hele oude) afleveringen van South Park, waardat elk personage een poppetje was uit hout gesneden. Ik ga niet verder ingaan op animatie, maar dat filmpje is echt wel nep.
Offline Fenrir - 24/05/2005 17:29 (laatste wijziging 24/05/2005 17:31)
Avatar van Fenrir PHP expert Persoonlijk geloof ik alleen in natuurkunde/scheikunde/wiskunde. Daarvoor zijn bewijzen, en het klinkt logisch.

Er is 1 punt van dit verhaal dat klopt: je moet aftappen van de zon iod. Zo komt er geen nieuwe energie bij, en verdwijnt er ook niets: wet van behoud der energie.

En je moet veel van de zon aftappen, en weggooien, diep in de ruimte. Zo stel je het moment waarop de zon te groot en te heet wordt voor mensen op aarde een paar jaartjes uit.
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:33
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Tjah... ik zou zeggen probeer het gewoon eens 
Offline Fenrir - 24/05/2005 17:35 (laatste wijziging 24/05/2005 17:36)
Avatar van Fenrir PHP expert Is dat moeilijk? Of kunnen alleen sommige mensen het? Je kunt het geloven, en ik geloof ook dat jij die bal kunt voelen, maar dat wil niet zeggen dat het echt is .

Maar mijn pc werkt nog steeds perfect: CPU 0%-7%.
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:36 (laatste wijziging 24/05/2005 17:36)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nee... misschien spelen me hersens ook met me... wat ik nog een klein beetje denk... Iedereen kan het,.. je hebt alleen een mensenbrein nodig nja die heb je in die tutorial staat hoe! Of het moeilijk is : Nee... eitje:)
Offline Fenrir - 24/05/2005 17:37 (laatste wijziging 24/05/2005 17:37)
Avatar van Fenrir PHP expert Het lukt niet.

Werkt het alleen als je erin gelooft?
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 17:39
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik denk dat je er in moet geloven... neem de tijd er voor.,.. niks mag je afleiden, doe je ogen dicht... laat de energie binnen stromen
Offline MechaVore - 24/05/2005 17:42
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ah ik vat hem al..., en dan zijn je ogen dicht en dan heb je een bal.
Offline Maarten - 24/05/2005 17:52
Avatar van Maarten Erelid Dit lijkt me echte onzin... wat ben je met zo'n bal? Je kan toch ook emoties delen door naar die persoon te gaan ipv een psi bal tegen zijn bakkes te duwen? Of een bericht doorgeven doe je maar via SMS/E-mail whatever...

Ik ga het niet eens proberen, maar volgens mij kan het gewoon niet, en ook al zou het, wat is het nut ervan?
Offline Fenrir - 24/05/2005 19:12
Avatar van Fenrir PHP expert Het kan denk ik wel. Alleen heeft die bal geen "echte" betekenis. Hij bestaat alleen maar in je gedachten. Als je je ogen open doet is hij weg. (of je moet een erg goede fantasie hebben).
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 20:01
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde @ Murfy : Whaha lol Tjah je moet er egt in geloven 

@ Fenrir : Het kan ja ... Maar 'psi' is dus dat je een echte bal maakt... die bal kan je informatiegeven,.. je kan hem ook egt zien... maar als je hem gooit, schiet hij niet weg etc ... het is DBZ ball 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.254s