login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mening over Longhorn

Offline Tibbeh - 22/05/2005 19:29
Avatar van TibbehLid Yoe,
Ik heb ergens op een of ander download forum Windows Longhorn gevonden(te vertrouwen site ).
Nu voor ik zou downloaden, zou ik graag enkele meningen ofzo van jullie weten, mensen die er al veel over weten ofzo ...

53 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 22/05/2005 19:34
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Longhorn. Komt die niet pas over een jaar (of 2) uit?

site is dus (als wat ik zeg klopt) zowiezo niet te vertrouwen want het geeft illegale software te download (waar meestal ook adware en spyware bij geleverd word, op een onzichtbaar schoteltje weliswaar).

Mening kan je van weinige van ons verwachten, omdat niemand van ons (denk'k toch) er ooit al mee heeft gewerkt.

Ik zou het niet downloaden. Of misschien op een oude computer als test versie, want je moet onthouden: het is niet gewoon een stukje software zoals Firefox: iets dat je meteen weggooit als het je niet aan staat. Het gaat hier over een OS: iets wat problemen zal meegeven als het je niet aanstaat.

In ieder geval, als je het download: HEEL VEEL SUCCES en laat hier horen wat je ondervindingen zijn 
Offline Steven - 22/05/2005 20:32
Avatar van Steven HTML interesse :ooh: Kick man, als het dan inderdaad werkt zonder spyware en die shit, zou het wel gaaf zijn 

Misschien waren er dingen uitgelekt en hebben een paar mensen met die dingen een eigen longhorn gemaakt..? dat kan natuurlijk ook nog 
Offline master666 - 22/05/2005 20:40
Avatar van master666 Lid
Citaat:
Misschien waren er dingen uitgelekt en hebben een paar mensen met die dingen een eigen longhorn gemaakt..?


Ja hoor, en mijn kip kan vierkante eieren met gele en zwarte stippen leggen
Offline Steven - 22/05/2005 20:40 (laatste wijziging 22/05/2005 21:22)
Avatar van Steven HTML interesse Echt waar!, hoe doet ie dat?  
Offline BigBug - 22/05/2005 20:47
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Ja hoor, en mijn kip kan vierkante eieren met gele en zwarte stippen leggen


Kiks, hoe doe je dat?? kan ik ze kopen??? 

En waarom zou je overstappen van OS??
Offline Tibbeh - 22/05/2005 21:29
Avatar van Tibbeh Lid Mhz,
@Nemiskoen, tis misschien niet helemaal te vertrouwen maarja tis op zo een download forum dak het heb gezien(80% van wat daar te downloaden staat is illegaal ...)
Als het je interesseert voor software enz:
http://downloadforum.com/forum
http://www.melonez.org/community

@BigBug, Omdat ik er echt zalige screenshots van had gezien: http://fredsmith.us/mirror/win-longhorn
Offline Frederic - 22/05/2005 21:43 (laatste wijziging 22/05/2005 21:48)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde @Tibbeh:

Je ziet toch gewoon dat die screenshots fake zijn? Te veel WXp erin!

1- Controleer eerst of het echte screenshots zijn, want 90% is fake!
2- Longhorn (heb het vorige maand eventjes geinstalleerd en daarna geformatteerd) is een echte geheugenvreter! Het laden van de desktop alleen al is bijna niet te doen met een PC lager dan 1GB ram en 3.0 Ghz...

Fake
Echt?

Edit:
Nice 
http://www.wins...fake_5.gif
Offline nemesiskoen - 22/05/2005 21:50
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@Fréderic: meen je echt dat je Longhorn had geinstalleerd? waar heb je die gehaald. Waarom heb je geen prt scrns genomen om te laten zien hoe hij er wel uitziet?


want de site waar Tibbeh naar verwijst is degeen die je eerst tegenkomt als je bij google: longhorn intypt (bij afbeeldingen)
Offline Frederic - 22/05/2005 21:53
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Ik had die afgehaald van Shareaza, daar vind je echt vele recente builds in iso formaat!
http://www.longhorn.be had vroeger topics waar gebruikers hun pw-en doorgaven van private FTP servers waar er torrents af te halen waren!
Gewoon even zoeken 
Offline master666 - 22/05/2005 22:03
Avatar van master666 Lid wat die kip betreft: mijn mama is niet te koop

Ik zou het in ieder geval nooooit vertrouwen omdat het nog maar een testfase is voor het zelfde geld zit het vol met bugs, ten tweede het komt van private servers en is illegaal en zal dus wss vol zitten met spyware en virussen!

greetz
Offline Ontani - 23/05/2005 00:27
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
durf er anders bena geld op te zetten dat jij ook de msn 7.0 beta hebt gehad ;)
Offline Gml - 23/05/2005 19:27
Avatar van Gml HTML beginner msn 7.0 beta was niet illegaal, kon gewoon gedownload worden van de microsoft site.
Offline MothZone - 23/05/2005 19:28
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @gml: jah, een half jaar nadat de eerste versie van 7 uitgelekt was;-)
Offline freddyboeke - 23/05/2005 19:36
Avatar van freddyboeke HTML beginner msn messenger is niet te vergelijken met een OS 
Offline Ontani - 23/05/2005 20:24
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
het ging er over dat hij geen beta software vertrouwd, niet of het legaal was of niet
Offline Ruud - 23/05/2005 21:19
Avatar van Ruud HTML interesse Longhorn is weer een commercieel spelletje van microsoft. Hoe langer het duurt hoe groter de vraag dalijk. Ze stellen het keer op keer uit. De betaversie heb ik ook gehad wel een jaar terug en dat was helemaal nix, de helft werkte niet of gaf foutmeldingen.

Succes

Ruud
Offline Duikboot - 23/05/2005 22:40
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Als ik die screens zo zie, ziet het er best goddelijk uit. Maarja, dat vond ik ook van XP/ME/98 etc. toen ik de screens etc. voor het eerst zag.
Offline Gerard - 24/05/2005 01:41 (laatste wijziging 24/05/2005 01:42)
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Longhorn is weer een commercieel spelletje van microsoft. Hoe langer het duurt hoe groter de vraag dalijk. Ze stellen het keer op keer uit. De betaversie heb ik ook gehad wel een jaar terug en dat was helemaal nix, de helft werkte niet of gaf foutmeldingen.


Daarom heet het een beta, die overigens niet eens in jouw handen hoort te zijn.

Citaat:
Als ik die screens zo zie, ziet het er best goddelijk uit. Maarja, dat vond ik ook van XP/ME/98 etc. toen ik de screens etc. voor het eerst zag.


Het ziet er inderdaad zeer goed uit. Ook de nieuwe alt+tab features zien er goed uit. Echter gaat het bij Longhorn om veel meer nieuwe dingen dan alleen die frontend waar hier naar gekeken wordt.

Persoonlijk denk ik dat Longhorn, mits het netjes op tijd wordt gereleased (Q4 2006), een revolutionair product kan zijn. Windows XP Servicepack 3 wordt nog voor die tijd gereleased welke al veel van de nieuwigheden (denk aan internet explorer 7) in zich zal hebben.

Voor meer informatie heb ik hieronder wat links naar newsitems van tweakers.net gezet:
Citaat:
Windows XP SP3 komt eerder dan Longhorn
http://www.tweakers.net/nieuws/37169/

Microsoft bespreekt details Longhorn
http://www.tweakers.net/nieuws/36949/

Microsoft geeft details netwerkmogelijkheden Longhorn vrij
http://www.tweakers.net/nieuws/36697/

Internet Explorer 7.0 losgekoppeld van Windows Longhorn
http://www.tweakers.net/nieuws/36239/

Eén versie van Longhorn voor verschillende serverrollen
http://www.tweakers.net/nieuws/35378/

De rest kan je zelf wel googlen neem ik aan.
Offline Martijn1989 - 24/05/2005 10:09 (laatste wijziging 24/05/2005 10:10)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik zou zeggen, w8 nog 2 jaartjes ofzow dan heb je Longhorn officieel... zonder problemen

edit : 250 punten 
Offline ElCheapo - 24/05/2005 15:31
Avatar van ElCheapo PHP beginner
Citaat:
voor het zelfde geld zit het vol met bugs
dat zit windows altijd, dus dat is geen argument.
Offline Legolas - 24/05/2005 15:40
Avatar van Legolas Onbekend Kga denk ik Longhorn niet gebruiken, maar mss wel MacOs. In zomervakantie opstarten 
tenminste als ik er office oid op kan runnen;-)
Offline nemesiskoen - 24/05/2005 16:26
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@Legolas: weet je wel wat Mac OS is? Mac OS X (en alle andere) kunnen alleen maar op een MAC draaien. Dus niet op een gewone PC. Heb jij een Mac dan?

Ja, je kan er MS-Office op runnen (omdat deze oorspronkelijk voor Mac is geschreven).

Dus, je zal wel een nieuwe computer moeten kopen wil je MAC OS X in zijn volle 100% ervaren. En dan wens ik je heel veel plezier toe.

//er is natuurlijk ook een andere oplossing: een mac emulator. Maar dan voel je de volle snelheid van MAC OS X niet.
Offline Cywood - 26/05/2005 23:34 (laatste wijziging 26/05/2005 23:35)
Avatar van Cywood Lid Ik heb nu 2 Beta versies van Longhorn Geprobeerd.
en ze waren beide totaal verschillend.

Het beste is gewoon af te wachte naar wat Longhorn ons zal bieden.
Ik ben zelf benieuwd naar Windows Longhorn Server, omdat deze altijd stabieler zal zijn dan Longhorn zelf.

Microsoft doet zijn best om zijn eigen producten mee te leveren bij hun OS, maar dat houd andere programma's tegen. Ik hoop dat ze dit in de toekomst veranderen. Zodat je kan kiezen of je IE7 er totaal in wil zetten, of totaal uit wil halen, alvorens de installatie.

Maar Longhorn zal denk ik wel net als XP gatenkaas zijn.
Offline Legolas - 27/05/2005 16:07
Avatar van Legolas Onbekend @nemesiskoen:
ga binnenkort ibook kopen.
mss
Offline Mokka - 27/05/2005 16:33
Avatar van Mokka Onbekend Een ding moet ik toegeven, die achtergronden zijn fantastisch tot nu toe!:p
Offline BigBug - 27/05/2005 17:11
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Een ding moet ik toegeven, die achtergronden zijn fantastisch tot nu toe!
Ja, maarja, zuipt ook weer laadtijd, ik ga in het vervolg XP installeren met de minste versieropties
dus gewoon win 98 lay, zuipt minste werkgeheugen! 
Offline Cywood - 28/05/2005 22:49
Avatar van Cywood Lid @ BigBug
Dat deed ik in het begin al 

Ik draai nu een aangepaste versie van Windows XP (Whister Reloaded)
Welke is aangepast door een vriend van mij - Hier is bijvoorbeeld Internet Explorer uitgesloopt, de registery aangepast, en de meeste services uitgeschakelt, ook word hier standaard Mozilla Firefox geinstalleerd. Het werkt perfect en ik voel dat het sneller reageert dan de normale XP Versies.
Offline Gerard - 28/05/2005 23:36
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
ElCheapo
dat zit windows altijd, dus dat is geen argument.


Onderbouw alsjeblieft. Het is algemeen bekend dat de meeste crashes binnen het windows operating system veroorzaakt worden door 3rd party software en drivers.
Offline Cywood - 29/05/2005 13:31
Avatar van Cywood Lid Oke, maar het gigantisch Anti-Spyware probleem is zo op te lossen...

Internet Explorer streng afstellen of gewoon niet gebruiken.
En IE = de oorzaak van Spyware, ik heb er geen last meer van nu IE verwijderd is
Offline zwobbel - 29/05/2005 14:14
Avatar van zwobbel PHP gevorderde ik wou dak wist hoe ik IE verwijder lol maar da weet ik ni cywood hoe hebde da gedaan?
Ik wil ook van die rommel af 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s