login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google TV !

Offline WimJ - 27/05/2010 15:22
Avatar van WimJGrafische gevorderde http://www.nieu...=GOA2QJ9Q6

Google iets om bang van te worden ondertussen?
Of ben jij zo een van die fanaten dat Google Stickers op zijn hoofd plakt?

Discussieër maar hou het netjes !

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 27/05/2010 15:52 (laatste wijziging 27/05/2010 15:53)
Avatar van MiST Lid Jeej, de kranten zijn ook weer mee met het nieuws dat al een week oud is... 

Het ziet er wel veelbelovend uit, maar ik denk dat het nog lang gaat duren eer het naar Nederland komt, laat staan België.
Offline Stijn - 27/05/2010 15:54
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Daarnaast kunnen ze met de ingebouwde browser ook nog e-mailen, surfen en zelfs andere, nog te ontwikkelen toepassingen installeren.
Dan moet je naast een afstandsbediening ook een toetsenbord hebben. Een tv is om naar programma's of films te kijken. Daar ga je toch niet beginnen op surfen of e-netten. Daar dient je laptop voor.
Offline Martijn - 27/05/2010 17:17
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb al heel lang t gevoel dat google eng aan t worden is Nog even en je koopt je eten in de Google Supermarket

@ stijn: Ik vind het niet zo raar dat tv en pc samen gaan. Lijkt me wat onpraktisch als je het alletwee tegelijk wilt, maar de resolutie van de HD tv's is aardig hoog, en daar kun je prima je pc op aansluiten. Betreft aansturing zou ik dan denken aan een remote met als je m een kwartslag draagt een qwerty toetsenbord en je bent er al
Offline WouterJ - 27/05/2010 19:47
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Volgens mij denk google dat ze teveel kunnen. Ze zijn maar een simpel -maar wel goede- zoekmachine. Meer niet, minder niet. Al die mail, tv, enz. Waarom is dat allemaal nodig?
Offline avdg - 27/05/2010 20:57
Avatar van avdg PHP gevorderde tzou me niet verbazen moest google meer invloed hebben dan de banken  
Offline Martijn - 27/05/2010 21:30 (laatste wijziging 27/05/2010 21:31)
Avatar van Martijn Crew PHP
Waldio schreef:
Volgens mij denk google dat ze teveel kunnen. Ze zijn maar een simpel -maar wel goede- zoekmachine. Meer niet, minder niet. Al die mail, tv, enz. Waarom is dat allemaal nodig?


Dan moet je toch is beter om je heen kijken. Ze zijn allang voorbij alleen een simpele goede zoekmachine. Google adsense is 1 van de meest gebruikte internetreclame op dit moment. Duizenden gmail gebruikers want het is een goed email systeem.
Duizenden Chrome gebruiker, want blijkbaar is het goed.
Google anylitics en webmasters, 1 van de meest uitgebreide gratis statistieken voor op je site
Chrome OS zal ongetwijfeld ook een hit worden.

edit: En t is een beetje raar om te denken dat ze het bij zoekmachine moeten houden. Waarom zouden ze? Google is een bedrijf, niet een groepje zoekmachine bouwers.

Eigenlijk alles wat ze doen, is goed. En blijkbaar is t nodig, anders hadden ze niet zoveel succes
Offline Stijn - 27/05/2010 21:50
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Google adsense is 1 van de meest gebruikte internetreclame op dit moment.
Wat wil je als ze ieder internet reclame bureau overkopen.

Gmail is een goed mailsysteem zolang ze maar de data niet lezen en opslaan. Als ze het scannen voor reclame te tonen, ok. Volgens mij kan google perfect een profiel van iemand schetsen. Straks kunnen ze je tv-gedrag ook al voorspellen. Begint op big-brother te lijken het internet.
Offline Ontani - 28/05/2010 09:19
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Is dit zo speciaal dan? Mensen die hun pc hebben aangesloten op hun tv kunnen dit toch al allemaal.

Zo kan ik films kijken, downloaden, internetten en enz... op m'n tv doordat die op een thinclient is aangesloten.
Offline Stijn - 28/05/2010 12:06
Avatar van Stijn PHP expert Mja het is Google hé. Die maken het altijd net iets specialer. Toch zie ik het verband niet tussen TV en Google/Internet. Als je kan internetten, browsen, surfen, bestanden kan beheren, ... dan is dit toch een computer . Een TV is om programma's te kijken en meer niet. Dat ze eerst maar Wave van de grond krijgen, daar slagen ze ook al niet te veel in.
Offline Raze - 28/05/2010 13:00
Avatar van Raze PHP beginner Wat stijn zegt... dat ze eerst wave maar eens van de grond krijgen, en orkut (want dat was ook "vernieuwend" en zou facebook "doen vergeten").

Ik moet wel zeggen: ik vind dat google altijd kwaliteit aflevert. Ik gebruik zowel facebook als orkut, en hoewel facebook interessanter is (puur omdat daar al mijn kennissen opzitten), is orkut gewoon beter. Dus kom maar op met die google tv, hopelijk volgt het wel de google logica: "gratis voor de eindgebruiker".
Offline Martijn - 28/05/2010 13:38
Avatar van Martijn Crew PHP
Citaat:
"gratis voor de eindgebruiker".

zolang je maar feedback achter laat 
Offline WouterJ - 28/05/2010 22:57
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Martijn schreef:
[..quote..]

Dan moet je toch is beter om je heen kijken. Ze zijn allang voorbij alleen een simpele goede zoekmachine. Duizenden gmail gebruikers want het is een goed email systeem.
Duizenden Chrome gebruiker, want blijkbaar is het goed.
Google anylitics en webmasters, 1 van de meest uitgebreide gratis statistieken voor op je site
Chrome OS zal ongetwijfeld ook een hit worden.
Oké, ik moet toegeven. Alles van Google is goed, ik gebruik zelf ook gmail. Maar begint het niet een beetje te google te worden? Google moet alles, van zoekmachine tot tv, van gmail tot websitesmakers.
Waarom moet alles van google? Waarom niet van andere bedrijven? 
Offline WimJ - 29/05/2010 02:05 (laatste wijziging 29/05/2010 02:06)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Monopoly? .. ooit mischien .. ?
Offline Martijn - 29/05/2010 13:57
Avatar van Martijn Crew PHP
Waldio schreef:
[..quote..]Oké, ik moet toegeven. Alles van Google is goed, ik gebruik zelf ook gmail. Maar begint het niet een beetje te google te worden? Google moet alles, van zoekmachine tot tv, van gmail tot websitesmakers.
Waarom moet alles van google? Waarom niet van andere bedrijven? 


omdat anderen blijkbaar een slechter marketingplan hebben
Offline TotempaaltJ - 29/05/2010 16:07
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Google is kwaliteit. Ik geloof er ook in dat Google TV kwaliteit zal worden. En, omdat het in veel TVs ingebouwd zal zitten, ook nog eens een hit.

Het is niet een pc, het is nog steeds een tv. De zoekbalk is niet gewoon een Google Search balk, maar is er voor gemaakt om filmpjes te vinden, en series, films etc. (is er wel een etc?)

Ik vertrouw op Google (Ja, ik ben een Google-fanboy)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s