login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Snelweg platgehackt

Offline tomie94 - 26/02/2009 17:06
Avatar van tomie94PHP interesse Paar leuke filmpjes over hacken:

http://www.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0
http://www.youtube.com/watch?v=CxwPEQLGh9M
http://www.yout...re=related

32 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sander1993 - 26/02/2009 17:13 (laatste wijziging 26/02/2009 17:15)
Avatar van Sander1993 PHP interesse dat wil ik ook doen, mijn foto op zo'n snelwegbord
dit doet me aan dit denken, zombies run!!!
http://www.youtube.com/watch?v=hKVwwSto7iA
Offline Flex1986 - 26/02/2009 17:24
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Voor de mensen die serieus denken dat dit echt is. Dan moet ik jullie teleur stellen is namelijk een mooi bewerkt filmpje en meer niet.
Offline Rik - 26/02/2009 17:29
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Net als alle andere filmpje van hem, helemaal nep.  Maar nog steeds wel grappig.
Offline Koen - 26/02/2009 17:31
Avatar van Koen PHP expert Oude filmpjes, dat zijn promotiefilmpjes om ict te gaan studeren 
Offline Aar - 27/02/2009 10:01
Avatar van Aar PHP interesse 'Ik maak nu verbinding met de Verkeerscentrale van de ANWB'
toen haakte ik af, ANWB beheert dit namelijk niet.

Offline mothh - 27/02/2009 14:58
Avatar van mothh Onbekend die foto op dat snelwegbord is nep XD ik heb zelf proberen te hacken maar ik heb het verder onderzocht en van de snelweg is nep!!!
Offline Erwt - 27/02/2009 18:40
Avatar van Erwt PHP beginner Begin eerst maar met het hacken van je eigen pc. Dit noemen ze RECLAME.
Offline Gerard - 27/02/2009 18:47
Avatar van Gerard Ouwe rakker het gaat hier niet zozeer om de ict, maar om het bedrijf InfoSupport. Zij hebben deze reclame opgezet om mensen te recruiten. Ze zijn ook bij mij op school geweest. Mocht je daar willen afstuderen dan hebben ze uitstekende secundaire voorwaarden, waaronder (eerder wel iig) een lease auto.
Offline Wim - 28/02/2009 00:56
Avatar van Wim Crew algemeen ik vind de filmpjes wel leuk :-)
Offline Martijn - 28/02/2009 19:08
Avatar van Martijn Crew PHP lo, t zal maar echt kunnen. Op dat niveau dan
Offline mothh - 28/02/2009 19:34
Avatar van mothh Onbekend het kan ook echt je hebt alleen een lan verbinding nodig en een laptop + een speciaal programma welke weet ik niet; dan sluit je dat ding aan en je kan de tekst veranderen



je kan ook stoplichten hacken XD
Offline henver - 28/02/2009 19:35
Avatar van henver HTML gevorderde Keep on dreaming 
Offline Koen - 28/02/2009 20:34
Avatar van Koen PHP expert
mothh schreef:
het kan ook echt je hebt alleen een lan verbinding nodig en een laptop + een speciaal programma welke weet ik niet; dan sluit je dat ding aan en je kan de tekst veranderen



je kan ook stoplichten hacken XD


Jij gelooft echt alles he?
Offline mothh - 01/03/2009 12:03
Avatar van mothh Onbekend nee ik geloof niet alles maar het is wel zo als je heel erg goed kan hacken.


een keer had iemand de hele beveiliging van geheel Amerika platgelegd het is waar gebeurt die man/vrouw kreeg levenslang maar het leger kocht hem vrij omdat ze hem/haar in de beveiliging wouden hebben XD
Offline Rik - 01/03/2009 13:35
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Misschien staat dat hele systeem wel niet op internet aangesloten? Dan zul je daar al fysiek moeten inbreken wil je op hun netwerk komen.
Offline henver - 01/03/2009 19:29
Avatar van henver HTML gevorderde
mothh schreef:
nee ik geloof niet alles maar het is wel zo als je heel erg goed kan hacken.


een keer had iemand de hele beveiliging van geheel Amerika platgelegd het is waar gebeurt die man/vrouw kreeg levenslang maar het leger kocht hem vrij omdat ze hem/haar in de beveiliging wouden hebben XD

Beetje naïef?
Offline roberini - 01/03/2009 20:16
Avatar van roberini HTML beginner
mothh schreef:
het kan ook echt je hebt alleen een lan verbinding nodig en een laptop + een speciaal programma welke weet ik niet; dan sluit je dat ding aan en je kan de tekst veranderen



je kan ook stoplichten hacken XD


Word wakker uit je eeuwige droom. Hoe wil je daar inbreken bij dat soort systemen? Die zijn zo goed beveiligd, daar kom je echt niet in. En die systemen staan waarschijnlijk niet op het internet aangesloten. Dus blijf jij maar in max cornelisse geloven en kijk de aflevering van hem bij jensen. Dan geeft die gozer het zelfs nog toe dat het fake is.
Offline Koen - 01/03/2009 22:50
Avatar van Koen PHP expert
roberini schreef:
[..quote..]

Word wakker uit je eeuwige droom. Hoe wil je daar inbreken bij dat soort systemen? Die zijn zo goed beveiligd, daar kom je echt niet in. En die systemen staan waarschijnlijk niet op het internet aangesloten. Dus blijf jij maar in max cornelisse geloven en kijk de aflevering van hem bij jensen. Dan geeft die gozer het zelfs nog toe dat het fake is.


Het kan zeker, alleen is het zeker en vast niet een kwestie van "even een programmatje downloaden en hop", en je hebt een systeem gekraakt.
Offline mothh - 02/03/2009 16:10
Avatar van mothh Onbekend nou zo snel gaat het nou ook weer niet het duurt wel eventjes XD
Offline Koen - 03/03/2009 17:56
Avatar van Koen PHP expert Misschien kan je maar beter niets zeggen als je niet weet hoe hacking in z'n werk gaat? 
Offline mothh - 03/03/2009 18:00
Avatar van mothh Onbekend nou laat ik het dan zo zeggen:
noob: duurt eventjes
pro: klaar in seconden
Offline Rik - 03/03/2009 18:07
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Jij kijkt echt te veel films.  

Meestal ook nog met een mooi balkje dat aangeeft hoe lang het nog duurt voor een systeem gekraakt is. En niet te vergeten na elke stap een popup "access granted"...  
Offline mothh - 03/03/2009 18:09
Avatar van mothh Onbekend dat komt wel in films voor XD
Offline Joost - 03/03/2009 18:44
Avatar van Joost PHP expert
mothh schreef:
dat komt wel in films voor XD
Stop ermee zou ik zeggen, je zet jezelf alleen maar voor gek 
Offline Godlord - 04/03/2009 01:01
Avatar van Godlord PHP gevorderde
mothh schreef:
dat komt wel in films voor XD

En hoeveel van de films is non-fictief? 
Offline rredspike1 - 04/03/2009 01:30 (laatste wijziging 04/03/2009 01:31)
Avatar van rredspike1 Lid Inderdaad, die filmpjes zijn allemaal nep!

Kijk hacken kan zeker en iemand zn computer overnemen op remote control en een spel starten wil ook zeker wel, maar die andere dingen, beetje erg voor de hand liggend, dat het nep is. Natuurlijk kan je menig geen voor de gek houden, dat zoiets kan, vooral als je er niet erg veel kijk op hebt!

Toch leuk om het weereens te zien, ondanks alle bijdehante opmerkingen  

Offline mothh - 04/03/2009 15:20
Avatar van mothh Onbekend hoe bedoel je: "non-fictief"?
Offline Flex1986 - 04/03/2009 17:56
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
rredspike1 somigge delen die je daar ziet zijn zeer zeker mogelijk. Dat 90% van de hackers het niet kan betekent niet dat het onmogelijk is. Alles wat aangestuurd wordt valt te kraken die verkeersborden worden zeer waarschijnlijk van een centrale plek beheert dus zijn ze aangesloten op een netwerk en elk netwerk is te kraken!

Dat je tekst letterlijk getypt ziet worden of een afbeelding er zo duidelijk opkrijgen is inderdaad onzin.

Even het voorbeeld van verkeersborden genomen. Dit zelfde geldt uiteraard ook voor het NS bord en de autoque deze zijn allemaal te kraken!
Offline Rik - 04/03/2009 18:30
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Ja leuk, jij denkt dat Prorail bordjes Allicante in hun apparaten gaat hangen. NS gaat trouwens alleen over de treinen en dienstregeling, Prorail over de stations en de sporen. (In nederland tenminste)

Eigenlijk zouden we die Max Cornelisse eens moeten vragen om een uurtje op IRC te komen. Kunnen we het hem allemaal vragen.  
Offline Flex1986 - 04/03/2009 18:44 (laatste wijziging 04/03/2009 18:45)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Hoho Boukefalos geloof dat ik aardig duidelijk was met mijn voorbeeld over het verkeersbord het idee dat het gekraakt kan worden is zeer zeker waar alleen niet op de manier zoals hun beweren.

Tuurlijk kan dat bordje niet prorail gebruikt namelijk statische bordjes. Deze worden echter wel computergestuurd geregeld. Ik heb namelijk nog nooit iemand met de hand een bordje zien omdraaien omdat er vertraging was.

Ook dat systeem wordt dus centraal geregeld en is aangesloten op een netwerk en dat is dus gewoon te kraken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s