|
Categorieën >
Ontspanning
Nationale IQ test
|
|
|
|
Lid
|
Zoals sommigen van jullie vast wel weten is de jaarlijkse nationale iq test weer geweest.
Nu ben ik erg benieuwd wat het gemiddelde iq is van Sitemasters!
Ik zal maar beginnen, mijn iq kwam uit op 135. |
26 antwoorden
|
|
|
|

Erelid
|
En waar kan je die nationale iq test dan doen? Ik geloof trouwens niet dat zoiets erg betrouwbaar is...
|
|
|
|
|

Crew .NET
|
Was me dat net ook aan het afvragen, je kan die wel gaan laten afnemen in een soort van instituut of zoiets, maar ik weet niet zeker hoe dat noemt.
|
|
|
|
|
PHP beginner
|
|
|
|
|
|
Nieuw lid
|
Of ik heb een verschrikkelijk laag IQ en doe ik iets wat ik met mn lage IQ dus niet snap,,,OF die test is zo verschrikkelijk traag, dat het normaal is dat je afhaakt na 4 vragen...
Ik ben dus niet van plan dat ding te doen, veel te traag
|
nemesiskoen – 29/01/2009 00:04 (Laatst gewijzigd op 29/01/2009 00:08)
|
|
|

PHP expert
|
Er stond een waanzinnige grammaticale fout in een vraag vorig jaar. Zegt veel over het IQ van de mensen die zo'n test opstellen.
|
|
|
|
|

Crew .NET
|
Na veel te lang wachten en met tussenpauzes van sigaretten genomen te hebben eindelijk een resultaat: 130. Maar een aantal vragen die ik zeker wist kon ik niet antwoorden wegens tijdgebrek. Er zijn vragen waar je gemakkelijk 15-20 seconden voor nodig hebt waar je dan 5 seconden voor krijgt... Mjah, hij komt uit NL!  :D
|
|
|
|
|
PHP expert
|
138
wist dat ze wat van plan waren dus lette goed op bij die zwangere vrouw
|
|
|
|
|
Crew PHP
|
de vorige keer dat ik m deed kwam ik uit op 128. Wat wel fijn was, want ik zat bij mn vriendin thuis, en daar zijn ze best slim, dus als ik lager had had dat vervelend geweest
|
|
|
|
|
PHP gevorderde
|
122... maar vond het een waardeloze test.
Neem hem dan ook vooral niet serieus
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|