|
Categorieën >
Ontspanning
44ste president v/d Verengide Staten.
JPW120 – 20/01/2009 16:29 (Laatst gewijzigd op 20/01/2009 16:30)
|
|
|
HTML interesse
|
Beste Leden.
Nog zo'n kleine 90minuten dan zit het er op voor George Bush en nog zo'n 90minuten dan is Barack Obama de nieuwste president van de Verenigde State.
Als dit geen mooi moment is om het over de afgelopen 8jaar en bovendien de komende 4 te hebben weet ik het ook niet meer.
Dus wat vonden jullie van de afgelopen 8 jaar Bush.
Van vinden jullie van Obama, verwachten/hopen dat er zal veranderen. 
Veel plezier |
41 antwoorden
|
|
|
|
HTML interesse
|
Eerlijk gezegd, .... I do not care
|
Wim – 20/01/2009 16:33
|
|
|
Crew algemeen
|
mathiasB schreef: Eerlijk gezegd, .... I do not care
²
|
|
|
|
|
PHP expert
|
haalt volgende week toch niet
|
|
|
|
|

PHP expert
|
Bush owns! ^_^ mja sé, khad liever mccain gezien. En zowiezo dat Obama gaat "tegenvallen", wat er van hem verwacht wordt kan _niemand_ verwezenlijken. De grote vraag is welke zijde hij gaat kiezen in het israël-palestina conflict.
|
|
|
|
|
HTML beginner
|
ik denk niet dat obama alles gaat waarmaken wat hij zegt
|
Wim – 20/01/2009 16:41
|
|
|
Crew algemeen
|
nemesiskoen schreef: Bush owns! ^_^ mja sé, khad liever mccain gezien. En zowiezo dat Obama gaat "tegenvallen", wat er van hem verwacht wordt kan _niemand_ verwezenlijken. De grote vraag is welke zijde hij gaat kiezen in het israël-palestina conflict.
was er geen akkoord ofzo vanaf dat obama de eed had afgelegd?
|
|
|
|
|
HTML interesse
|
Bush heeft er nooit veel van gebakken je kan het moeilijk slechter doen, maar of Obama het 4 jaar gaat overleven
|
|
|
|
|

Crew .NET
|
Niemand kan waarmaken wat Obama beweert waar te maken. Het zou al veel en mooi zijn als hij de helft haalt, maar veel vertrouwen heb ik er niet in! Een van de belangrijkste beslissingen die hij al direct gaat moeten nemen is zoals Koen zegt: het conflict Palestina vs. Israel, van die beslissing hangt verdere oorlog of "rust" af. Heel de wereld zit al te wachten wat hij gaat beslissen...
|
|
|
|
|
Content Manager
|
roberini schreef: ik denk niet dat obama alles gaat waarmaken wat hij zegt Zegt hij zelf ook meermaals. Ik zal in het begin fouten maken en tegenslagen kennen.
|
JPW120 – 20/01/2009 16:46 (Laatst gewijzigd op 20/01/2009 16:48)
|
|
|
HTML interesse
|
Ik heb ook op McCain gehoopt, ik hoop wel voor de VS dat Obama het waar kan maken.
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|