login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vakantie (Opgelost)

Offline GTW - 21/10/2006 14:26
Avatar van GTWGouden medaille

PHP gevorderde
Beste mede Sitemasters,

wie van jullie heeft er al vakantie, of heb je al vakantie gehad? waar ga je heen, Of blijf je lekker thuis?

Ik ben de komen de week vrij en heb er nu al erg veel zin in. mijn ouders zijn weg, dus ik ben lekekr alleen thuis . PC naar beneden gehaald en lekker de hele dag niets doen.

GTW

24 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 21/10/2006 14:28
Avatar van gothmog Lid Jippie hele dag computeren... NERD

Ik ga lekker de hele week rodeo drinken veel zinvoller!
Offline GTW - 21/10/2006 14:29
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
wtf, waarom ben je dan ineens een nerd.
Offline gothmog - 21/10/2006 14:33
Avatar van gothmog Lid Nou omdat je de hele dag niet van je computer af komt en de enige mensen die je spreekt ook nerds zijn...
Offline GTW - 21/10/2006 14:36
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
hoe kun jij nou weten wie ik spreek, en dat ik de hele dag alleen maar achter de pc zit. Met "niets doen" bedoel ik niet alleen computeren. Als jij dat samen ziet gaan, das niet mijn probleem.
Ik bedoel er iig mee dat ik niet met school bezig hoef.

maar waar gaat iedereen op vakantie? Om maar weer ff ontopic te komen
Offline Simon - 21/10/2006 14:44
Avatar van Simon PHP expert lekker thuis is de herfstvakantie 
Offline Ibrahim - 21/10/2006 14:57
Avatar van Ibrahim PHP expert wat heb jij de laatste tijd gothmog, jij bent ook vaak online hoor, en je zei: "de enige mensen die je spreekt ook nerds zijn..."

jij bent ook met hem aan het praten NERD

ik heb net vakantie gehad, heb niks bijzonders gedaan lkkr geslapen en wat buiten gehangen, en voor de pc geweest...
:( rotschool
Offline Nrzonline - 21/10/2006 15:06 (laatste wijziging 21/10/2006 15:16)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ik heb nu ook vakantie. Veel Agressive Inline skaten en veel scripten aan mijn project. Beetje feesten, lachen, gieren en brullen. Verder.. ach dat zie ik nog wel. In ieder geval, iederen die nu vakantie heeft. Prettige vakantie! 

Ojwa gothmog; Beetje kinderachtig zo'n opmerking. Als iemand er voor kiest om de hele dag achter zijn computer te zitten heb je dat gewoon te respecteren? (Wat al überhaupt niet in zijn post staat, want dat is jouw intrepetatie.) Als jij je de hele vakantie rodeo gaat zuipen, respecteren wij toch ook? Ieder zijn hobby en interesse. Misschien is hij een nerd, misschien ook niet.. Who cares? Jij hoeft niet met hem te leven, dus laat hem met rust zou ik zeggen...
Offline KoenVR - 21/10/2006 15:10
Avatar van KoenVR Lid vakantie is al gepasseerd,
vooral geblokt aan herexames,

in mijn komende vakantie:
verven,
lichtjes verbouwen (in jeugdbeweging lokalen)
en jah, geloof het of niet: drinken/feesten/slapen
Offline Button - 21/10/2006 15:14
Avatar van Button PHP ver gevorderde hoop wat verder te kunnen lezen in wat boekjes(over scripten) en verder te werken aan een project van me.
Offline Ibrahim - 21/10/2006 15:14
Avatar van Ibrahim PHP expert mooi gezegd Appelflap 
Offline GTW - 21/10/2006 15:16
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
ja, idd 
Offline svm - 21/10/2006 15:16
Avatar van svm PHP ver gevorderde Ja, ik heb net de vakantie gehad helaas.
Hopelijk morgen verhuizen naar midden- of noordnederland voor een week .
Maar ik heb net als GTW veel gecomputerd (en ach, ik ben dat nerd gedoe wel gewend).
Maar aangezien ik nog minderjarig ben heb ik niet gedronken .
Offline GTW - 21/10/2006 15:18
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Ik ben ook aardig wat gewend, maar de manier waarop vond ik niet kunnen  
Offline Nrzonline - 21/10/2006 15:19 (laatste wijziging 21/10/2006 15:25)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ach, over 'nerds' gesproken. Iedereen die iets met computers doet is volgens velen meteen een nerd. Echter is dat onze interesse, en mogelijk later gewoon ons werk. Veelal is het ook wat jalouzie. Ik ken een paar mensen bij mij in de klas die mij vaak 'nerd' noemen. Niet echt gemeend, maar toch... Ze komen wel steeds bij mij om te vragen hoe dingen moeten. Enja, ik ben misschien wel een computerfreak, maar als iemand mij een nerd noemt... nodig ik ze is uit voor een potje Agressive Inline Skating 

Twee voorbeelden van (aardig) goeie skaters: hier en hier (pro).
Offline Stijn - 21/10/2006 15:34
Avatar van Stijn PHP expert ik heb nog één week school en dan vakantie Verlang al sinds 01/09 op deze gebeurtenis. Alhoewel... boek nederlands , boek frans , eindwerk wiskunde en nog paar taakjes en studies Hopelijk komt er een gaatje vrij voor de pc.

Op reis ga ik niet want vind het veel te kort die vakantie.
Offline SilVeX - 21/10/2006 15:45
Avatar van SilVeX HTML beginner Naar centerparks de kempervennen 
Met me vriendin,moeder,vader en broer. . .
Wordt super hard zuipen en feesten!!!
8 weken lang aan een project gewerkt voor school:
http://mma.rocmn.nl/~mm1a_8/
(ik vindt hem wel mooi geworden)

En nu nog ff 2 daagjes werken. .
En dan feestuh!
Offline tbk - 21/10/2006 19:37
Avatar van tbk PHP beginner bwa binnekort ook vakantie, maar geen 1dag thuis:D

Citaat:
Alhoewel... boek nederlands , boek frans , eindwerk wiskunde en nog paar taakjes en studies


mijn eindwerk zal moeten wachten:D mag als eindwerk, de site van mijn school volledig herscripten (alheowel hij enkel bestond uit frames en html)
Offline Martijn1989 - 22/10/2006 02:03
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik heb 3 weken vakantie ... ga ik achter de pc zitten : jaaaa   houd martijn van een feestje ? Tuurlijk !!!  
Offline GTW - 22/10/2006 03:15
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
eem feestje, daar heb ik nu ook zin in 
kheb net namelijk 9km gelopen met de fites aan de hand om dat mijn achterband lek is :S
Offline Richard - 22/10/2006 08:16
Avatar van Richard Crew algemeen Ik heb nu ook vakantie^^ Maaaar ik doe donderdag mee aan de Northern Guitar Awards, en hiervoor ga ik maandag en dinsdag repeteren, 14 km verderop:p Als ik dan de voorrondes haal heb ik de laatste zondag ook nog wat te doen:) Dus allerminst saai voor mij:p en anders heb ik de ouwe gouwe pc nog^^
Offline timo - 22/10/2006 10:02
Avatar van timo PHP ver gevorderde ik ga de halve week naar familie, maar tot die tijd heb ik net Rome: Total War en The Godfather the game gedownload dus als het buiten te slecht weer is heb ik altijd nog iets leuks te doen^^
Offline Tuinstoel - 22/10/2006 11:13
Avatar van Tuinstoel PHP expert Leren, studeren etc... Na vakantie heb ik toetsweek en ik heb nog geen ene ruk uitgevoerd voor school, maar het was wel de bedoeling dat ik even voldoendes ga halen . En natuurlijk beetje bier drinken etc.
Offline nemesiskoen - 22/10/2006 13:07
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Wat is er mis met Nerds? Als ik kijk naar het feit dat de rijkste man op aarde een dikke vette Nerd is, en opkijkend naar andere grote als Steve Jobs, dan durf ik met trots te zeggen dat ook ik een Nerd ben... so what?

Mijn vakantie is overigens al voorbij. Die heb ik twee weken geleden gehad en toen heb ik basically niets gedaan.
Offline Stijn - 22/10/2006 15:44
Avatar van Stijn PHP expert @tuinstoel: ja , leren... dat zeggen de leerkrachten ook de laatste tijd tegen mij , maar zolang ik voldoendes haal ben ik tevreden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s