login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Examens AND Schooljaar 2010 | Pagina 6

247 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SilverR - 30/06/2006 09:11 (laatste wijziging 30/06/2006 09:11)
Avatar van SilverR Nieuw lid hmm,, renjuh,, te veel op sitemasters ofniet;-)


Ben ook geslaagd voor me havo examen natuur en techniek, ga nu bedrijfskundig informatica volgen in zwolle:-)

Voor de mensen die geslaagd zijn,, gefeliciteerdD!!!
Offline Rens - 30/06/2006 09:46
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Nee, het was gewoon te moeilijk voor me.
En dan ook nog allemaal vakken die met niet interesseren, biologie, scheikunde, natuurkunde 
Maar ja, het was of dat, of economie en al die vakken, dat vind ik helemáál niks 

Ach jah, nu mooi ICT gaan doen, lijkt me veel leuker als die HAVO troep 
Offline Button - 30/06/2006 11:01
Avatar van Button PHP ver gevorderde ben er van alles door, dus ik kan tevreden aan mijn vakantie beginnen.
Offline Simon - 30/06/2006 11:20
Avatar van Simon PHP expert vanavond 17.00 u rapport, ff hopen dat ik niets moet doen deze vakantie; normaal zou dat niet mogen gebeuren 
Offline nemesiskoen - 30/06/2006 14:57
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Heb gisterenavond/gisterennacht mijn uiteindelijk punten gekregen. Bij Frans was er nog een kleine hapering maar voor de rest was het een prima rapport. Ik heb een prijs (en wat voor een:s) in ontvangst mogen nemen wegens uitzonderlijke resultaten en extreme inzet voor het vak programmeren.
Offline Gerard - 30/06/2006 15:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker Naar aanleiding van een gesprekje gisteren op de chat mijn studieloopbaan-begeleider ook maar even gemailt want voor al mijn individuele vakken heb ik een 8 of hoger. Volgens het algemene schoolreglement heb ik dan recht op mijn Propedeuse cum laude maar onze opleidingen doen daar dan misschien niet aan 

Zou anders wel leuk staan 
Offline Stijn - 30/06/2006 15:47
Avatar van Stijn PHP expert proficiat koen wanneer vertrek je alweer naar noorwegen?
Offline Gerard - 30/06/2006 15:48
Avatar van Gerard Ouwe rakker zo snel mogelijk toch? 
Offline Richard - 30/06/2006 15:52
Avatar van Richard Crew algemeen Nou bijna zeker over, alles vandaag ingeleverd. Ik sta alleen zo rond de -20 in OLC uren (moeten we verplicht in het leercentrum 'huiswerk maken', nooit zin in gehad eigelijk)...

Tis te hopen dat ik overga, anders wordt t volgend jaar krap met aanmelden op andere school;-)
Offline nemesiskoen - 30/06/2006 16:01
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
4 Augustus moet ik afscheid van jullie nemen. In ieder geval, voor enkele weken. Ik zal in Noorwegen de eerste dagen vrij opgesloten zitten om kennis te maken met het land. Vervolgens wordt ik in het wild gegooid. Er is geen gebrek aan de computer zelf maar misschien de eerste dagen is er gebrek aan de wil. Ik weet het eigenlijk nog niet goed maar wat ik wel weet is dat ik zeker geen afscheid neem voor een jaar, maar dat ik zal proberen niet te laten doorschijnen dat ik me in Noorwegen bevindt:)
Offline Stijn - 30/06/2006 16:57
Avatar van Stijn PHP expert lol

als je noors tikt weten we het wel
Offline Simon - 30/06/2006 17:57
Avatar van Simon PHP expert ^^

hehe, met glans geslaagd 
op naar volgens jaar (WeWi) maar eerst een deugddoende vakantie 
Offline humor - 30/06/2006 17:59
Avatar van humor HTML beginner 'k ben er door Wel buisje (45%) voor Frans, maar gedelibreerd 
Eindelijk van mijn middelbaar af!!!
Offline Nrzonline - 25/04/2007 23:20 (laatste wijziging 25/04/2007 23:24)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Nieuw jaar, nieuwe examens.. maar dan met een oud sima-topic! 
(Topic-post geupdate voor het jaar 2007!)
Offline nemesiskoen - 25/04/2007 23:38
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Zit nu in m'n voorexamens, m'n examens beginnen rond de 21e mei.
Ik had vorige vrijdag Noors, nu heb ik 4 dagen vrij tot volgende vrijdag en dan heb ik Frans.

Noors ging wel lekker, moest een gedichtje bespreken en een tekst schrijven in verband gebracht met een afbeelding. Frans zal geen probleem zijn aangezien het niveau Frans hier 0 is. Hopen dat het met de "echte" examens goed gaat:-)
Offline Nrzonline - 25/04/2007 23:53
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ik ben blij dat ik nooit noors heb gehad, en ook nooit zal krijgen.. En frans, gruwelijke KUT taal nooit wat van gebakken, maar ik heb het gelukkig wel gehaald op het vmbo. Talen liggen mij niet, behalve Nederlands en Engels natuurlijk..

Nouja, so far so good zo te horen, houden zo. En succes alvast ovor de echte examens!
Offline Ibrahim - 26/04/2007 00:00 (laatste wijziging 26/04/2007 00:00)
Avatar van Ibrahim PHP expert gelukkig dat ik geen examens heb tot volgend jaar 

wel is het kut dat we dit jaar helemaal worden afgebeuld met PTA's (en die zijn erger dan werkstukken/proefwerken)
Offline marten - 26/04/2007 10:20
Avatar van marten Beheerder ik heb praktijk examens. Maandag begonnen. Zou ik gisteren naar school op de scooter kreeg ik geen voorrang van een andere scooter. Beide scooters total loss. Veel schaafwonden en een kapotte vinger en paar dagen examens gemist..... heb ik weer
Offline Dark_Paul - 26/04/2007 13:16
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Das heel erg vervelend voor je..

@siliecom14:ik ken het, heb volgend jaar ook pas examens maar die PTA's zijn echt bagger..
Offline Soebam - 26/04/2007 16:47
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Haha ik probeer VWO 5 nog een keer, net als vorig jaar . Ga wel rijlessen volgende week dus er komt een ander soort examen aan voor mij in de examentijd.
Offline Stijn - 26/04/2007 16:53
Avatar van Stijn PHP expert mijn examens beginnen op 7 juni me laatste examenperiode in het middelbaar.

@nrzonline: wtf nu al geslaagd? Heb je nu gewoon terug les tot juli ofzo?
Offline Simon - 26/04/2007 16:55
Avatar van Simon PHP expert duurt nog een tijdje hoor, een goeie anderhalve maand, 2 weekjes goed leren en voila, met glans erdoor, dagelijks werk interesseert me echt niet
Offline Dark_Paul - 26/04/2007 21:45
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde @Soebam: ga je 't niet halen? Das wel balen, nog een jaar extra. 6 jaar is al zo lang..
Ik doe ook 5VWO, sta nu een 5,2 en een 5,0 in mijn profielvakken (resp. scheikunde en wiskunde), en nog een 5,7 erbuiten. Volgens mijn mentor laten ze me wel overgaan als ik deze laatste periode goed mijn best doe en laat zien dat ik het wel kan. Ik heb namelijk het hele jaar vrij weinig gedaan..
Ik moet wel overgaan, want mijn vader heeft gezegd dat hij mijn drumstel de deur uit doet als ik blijf zitten. En daar zit ik niet op te wachten, net nieuw, staat net 10weken hier. Heb ik heel wat uren voor gewerkt..
Offline Nrzonline - 26/04/2007 22:37
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde @stijn: Ik neem aan dat je het hebt over de post onder de <!-- en --> . Das namelijk mijn vorige post waar ik dit topic mee opende, maar dat was in 2006. Ik ben vorig jaar voor mijn examen al geslaagd, ik ben nu bezig met me eerste jaar Multimedia Vormgeven op het Deltion College in Zwolle ;)
Offline Stijn - 21/06/2007 11:39
Avatar van Stijn PHP expert Even dit topic terug actief maken Als ik het goed begrepen heb, heb ik maar 2 onvoldoendes. Namelijk engels (48%) en frans (48% - dat versta ik niet, heb me dood gestudeerd eraan...).

Volgende week me laatste rapport in het middelbaar en hopelijk dat diploma (lol als ze me gaan laten zitten voor engels en frans klopt er iets niet hoor )

Dus nog een weekje wachten en dan en dan begint het echte leven 

Hoe waren jullie resultaten of een deel van jullie resultaten?
Offline Mad_Mike - 21/06/2007 11:43
Avatar van Mad_Mike PHP beginner @ stijn...
is het niet zo dat je weet wat de normering is om je diploma te halen? Ik wist toen der tijd dat ik maar 1 onvoldoende in mijn 'profiel-gedeelte' mocht hebben er 1 erbuiten (vrije deel) ofzo...
Offline Stijn - 21/06/2007 11:45 (laatste wijziging 21/06/2007 11:46)
Avatar van Stijn PHP expert Mja misschien delibereren ze me wel voor die twee talen, want talen zijn altijd zwak geweest voor ik 

Ik ga niet terug naar school voor dat *** frans/engels hoor...
Offline marten - 21/06/2007 11:50
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Hoe waren jullie resultaten of een deel van jullie resultaten?


Geslaagd, volgende week aan de slag als fulltime programmeur.
Offline Mad_Mike - 21/06/2007 11:51
Avatar van Mad_Mike PHP beginner frans kan ik wel begrijpen...
maar engels is wel belangrijk hoor. Zeker in het vakgebied waarin je waarschijnlijk wilt gaan zitten (gezien je hier op sitemasters actief bent)
Offline finduilas - 21/06/2007 13:32
Avatar van finduilas PHP gevorderde Morgen laatste examen wiskunde,

volgens mij voor alle informaticavakken een 95/100,behalve dan hardware,dat word iets van 70.

Verder hoop ik dat ik erdoor ben voor engels. De rest is goed gegaan.

Volgend jaar verder doen in de richting,dus nog een jaartje Informaticabeheer (laatste jaar )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s