login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[sticky] Worm | Pagina 3

1028 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 25/04/2006 22:25 (laatste wijziging 25/04/2006 22:25)
Avatar van Joel Eigenaar Worm gaat traag voorbij, misschien moet er een slimmere manier gevonden worden zodat er meer stukjes worden toegevoegd?
Offline MothZone - 25/04/2006 22:35
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Ik heb wel een nieuw systeem in gedachten:

Iedereen stuurt zijn inzending gewoon in, als vervolg op de laatste figuur.
Na een tijd van (bijvoorbeeld) 3 dagen, kiest 1 van de admins er de beste uit en word deze toegevoegd.
Is er geen enkele goede bij, dan heeft iedereen nog een dag extra.
Is er dan nog geen goede bij, opnieuw dag extra, enzovoort.
Van zodra er dan een goede inzending is, dan heeft iedereen opnieuw 3 dagen de tijd om hun inzendingen in te sturen.

Zo werk je niet met de wachtlijst, kan niemand zijn beurt hebben op een ongelegen moment, heeft niemand risico juist te laat te zijn, en kunnen er regelmatig nieuwe inzendingen zijn.

Wat vinden jullie ervan?
Offline Maarten - 25/04/2006 22:51
Avatar van Maarten Erelid Uuh ja dan raken de mensen dat weer beu omdat ze constant inzenden maar er nooit inkomen oid.. het huidig systeem werkt goed alleen zijn er blijkbaar mensen die het leuk vinden zich in te schrijven en dan niet meer van zich te laten horen... including Joël z'n broer trouwens.
Offline Ontani - 25/04/2006 23:25
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Door een 7 tegen 4 uitslag hebben we de inzending verwijderd en heb ik mezelf wat verder terug in de lijst geplaatst. Normaal zou ik over 3 beurten weer een inzending moeten geven maar dit zou veelste vroeg zijn en niet fijn voor de andere leden.
Offline Pieter - 26/04/2006 09:22
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik vind het systeem goed zoals het nu is. Als we te rap willen posten moeten we oppassen dat de kwaliteit van de worm niet minder wordt.

@Ece, ik geef gewoon opbouwende commentaar bij mijn "nee", zodat de persoon er iets aan heeft. Zou je misschien ook beter eens leren doen.
Offline Ontani - 26/04/2006 14:57
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Inzending van sjak geweigerd.
http://www.onta...t00026.jpg
Offline kokx - 26/04/2006 14:58
Avatar van kokx Onbekend Groot gelijk. Die overgang is niet veel.
Offline Ultimatum - 26/04/2006 17:35
Avatar van Ultimatum PHP expert kom op mensen, er word wel gezeurd dat er veel word afgekeurd, maar als ik sommige inzendingen zie, dan denk ik bij me zelf dat kan een stuk beter, steek er dan 10 minuten meer in en je inzending is geaccapteerd en wij zijn blij omdat we weer een meesterwerk(je) mogen aanschouwen
Offline sjak - 26/04/2006 17:45
Avatar van sjak HTML interesse Bij mij op de pc zag die er heel anders uit? marj ik ben vast gewoon uit het verkeerde hout gesneden:p
Offline Ontani - 26/04/2006 18:05
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je hebt waarschijnlijk het orginele op de onderste layer gezet waardoor ie zo "krom" is geworden
Offline lasdesigner - 26/04/2006 18:55
Avatar van lasdesigner PHP beginner De worm is mooi! En moet zo blijven, dus je kan beter niet zo snel mogelijk iets af te moeten hebben. Wát wel een idee is (misschien ;) ) Is dat je automatisch een POP-up krijgt, als je over 1 week aan de beurt bent, de volgende dag over 6 dagen. Dat je eraan herrinnerd wordt.
Offline Ultimatum - 26/04/2006 18:58
Avatar van Ultimatum PHP expert het probleem is alleen , dat je niet weet wanneer je aan de beurt bent aangezien de 1 er maar 2 dagen overdoet terwijl je op een ander een week voor niks wacht aangezien degene dan niks inlevert , maar een popup als je op de site komt als je wel aan de beurt bent is mss idd wel handig jah 
Offline lasdesigner - 26/04/2006 18:59
Avatar van lasdesigner PHP beginner Hahaha, je hebt gelijk, daar had ik nog niet bij nagedacht! 

Ja, dat kan.. dus als de vorige inzending is ingeleverd (afgekeurd of niet ;) ) Dat je dan een PB (/popup) krijgt, met het vorige plaatje + herrinnering dat jij aan de beurt bent.

(Mail thuis is misschien ook wel handig, als ze dit hebben ingevuld!)
Offline Stijn - 26/04/2006 19:42
Avatar van Stijn PHP expert euhm als ik de worm bekijk is het venster niet meer 600 of 800px breed....
Offline lasdesigner - 26/04/2006 19:43
Avatar van lasdesigner PHP beginner Jaa, maar + herrinerings tekst ;) *vind ik aardig grote popup*
Offline GTW - 26/04/2006 19:44
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
En als je nou een pop-up blocker hebt?? 
Offline Maarten - 26/04/2006 19:48
Avatar van Maarten Erelid Bij mijn weten krijg je een PM als het aan jou is?
Offline GTW - 26/04/2006 19:49
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
ja idd, dat lijkt mij toch duidelijk genoeg....
Offline lasdesigner - 26/04/2006 19:50
Avatar van lasdesigner PHP beginner Grrrr, @murfy, kan best wel! =) Ik ben nog niet geweest.
Offline Maarten - 26/04/2006 19:54
Avatar van Maarten Erelid Dat was eigenlijk tegen Ultimatum
Citaat:
dat je niet weet wanneer je aan de beurt bent
Wel dus als je gewoon even naar Sitemasters surft, dan zie je gelijk of je een PM hebt.
Offline kokx - 26/04/2006 19:56 (laatste wijziging 26/04/2006 19:57)
Avatar van kokx Onbekend
Citaat:
En als je nou een pop-up blocker hebt??

Deze blokkeert meestal alleen pop-up's die bij het laden de lucht in geschoten worden.

Bij FF laat ik toch alle pop-up's in een nieuwe tab openen. Dus ik zie dat niet.
Offline sjak - 26/04/2006 20:07
Avatar van sjak HTML interesse Ontani, het zou best kunnen wat je zegt ik heb ook geen ervaring;-)

Naj eerst maar ff toekijken en dan later nog een keer weer proberen^^
Offline Pieter - 26/04/2006 21:29
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Misschien nog een vraagje: kan in het "overzicht van designers" je eigen naam misschien vet staan? Nu staan enkel de medewerkers/mods vet, maar het zou gemakkelijk zijn je eigen naam sneller terug te vinden.
Offline Ultimatum - 26/04/2006 22:16
Avatar van Ultimatum PHP expert ja oke, maar wat ik bedoelde is wat siliecom zei dat je bijvoorbeeld over 5 dagen aan de beurt bent, maar dat kan je niet weten , aangezien de ene designer er langer over doet om zijn creatie in te leveren dan de andere 
Offline Joel - 27/04/2006 14:01
Avatar van Joel Eigenaar
Citaat:
het huidig systeem werkt goed alleen zijn er blijkbaar mensen die het leuk vinden zich in te schrijven en dan niet meer van zich te laten horen... including Joël z'n broer trouwens.


Striker had deel 38 gemaakt en had zich derna direct terug ingeschreven. Er waren dan nog 40 mensen voor hem en hij was aan't wachten wanneer het terug aan hem was maar het ging maar niet voorbij met de worm. Toen was het aan deel 42 en was het al terug aan hem, dat wilt zeggen dat er maar 3 van de 40 zijn deel heeft gemaakt.
Offline vinTage - 27/04/2006 16:19 (laatste wijziging 27/04/2006 16:19)
Avatar van vinTage Nieuw lid huhm, ik had striker na dag 2 op msn gezegd dat het zijn beurt was, 3 dagen later (na mijn melding) was er nog geen inzending 
Hij had mn melding wel gezien, want hij heeft gereplyed met iets van "oh ik ben al onderweg" oid.
Offline Ontani - 27/04/2006 17:29
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Citaat:
Verzender: Striker
Ontvanger: Ontani
Datum: 2006-04-11 14:32:21
Bericht:
wanneer moet ie klaar zijn, kzal proberen tegen morgen iets
klaar te hebben


5 dagen later had ik nog niks en heb ik em maar verwijderd
Offline sjak - 29/04/2006 14:42
Avatar van sjak HTML interesse Komt er nog een nieuw stuk, TBK jij moet!!!!
Er komt nooit meer iets nieuws:'(
Offline Frederic - 29/04/2006 15:06
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Voor mij persoonlijk zou het verwijderen van de 2 linkse knoppen in de bovenste menubalk geen slecht idee zijn, zo'n floponderdelen die eventjes succes hebben maar dan niet meer
Offline Rens - 29/04/2006 15:10
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Als je ze toch al hebt, waarom zou je ze dan niet gewoon laten staan? 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s