login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Blankevla.nl

Offline Martijn1989 - 30/03/2006 20:16 (laatste wijziging 30/03/2006 20:16)
Avatar van Martijn1989PHP ver gevorderde Beste mensen, ik ben bezig een petitie tegen blanken vla. waarom ?

"Beste mensen, het kan zo niet Langer! Waar gaat de wereld naar toe? STOP Racisme!

Wij voelen ons, erg gekwets doordat de "Negerzoen" uit de winkelschappen is gehaald. Wij vinden dit niet kunnen.
Als de "Negerzoen" de winkel uit moet, dan ook de "Blanke vla". Het slaat toch nergens op, tientallen jaren heet het lekkere koekje zo, zelfs in het "Van Dale" woordenboek staat deze erin.
Wilt u ook dat "Blanke vla" uit de schappen moet? Doe dan mee de petitie van webmuur.nl op www.blankevla.nl"

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lemoinet - 30/03/2006 20:19 (laatste wijziging 30/03/2006 20:19)
Avatar van lemoinet PHP gevorderde geef mij dan toch maar NikkePikken
Offline vinTage - 30/03/2006 20:21
Avatar van vinTage Nieuw lid (k)

eigenlijk heb je wel gelijk, maar om mezelf niet tot hun* nivo te verlagen, vul ik dus geen petitie in .

*figuren die zich door zoiets doms als het woord "negerzoen", in een bepaalde categorie "mensen" gepuched voelen.
Offline BigBug - 30/03/2006 20:26
Avatar van BigBug PHP expert Lol NikkePikken, wahahah die is goed, die moet uitkomen En dan gratis laten bezorgen in alle flats in nederland 
Offline Tuinstoel - 30/03/2006 20:33
Avatar van Tuinstoel PHP expert Hahaha lekker lemoinet . Ik vind het gewoon gezeik, het is negerzoen en het blijft negerzoen.
BOERENKOOL MOET WORDEN AFGESCHAFT OMDAT HET MET BOEREN SPOT.

Stelletje linkse mongeaulen
Offline BigBug - 30/03/2006 20:37
Avatar van BigBug PHP expert Boerenkool, das er idd nog 1 
Offline Stijn - 30/03/2006 20:42
Avatar van Stijn PHP expert pft, racisme door een koekje... doe niet belachelijk 
Offline finduilas - 30/03/2006 20:47
Avatar van finduilas PHP gevorderde Negerinnetetten 

Lekkere koekjes
Offline Duikboot - 30/03/2006 21:36
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde En de jodenkoeken dan? Lijkt me ook niet kunnen. Die zullen dan volgend jaar wel aan de beurt zijn.

Sjonge... over zeiken gesproken...
Offline Martijn1989 - 30/03/2006 21:36
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Maja ... Ik vind het gewoon te raar, in nederland gaan. Negerzoenen niet, dan ook geen blanke vla. Maak er dan maar Witte Transparante vla ofzow van.
Offline vinTage - 30/03/2006 21:38
Avatar van vinTage Nieuw lid mijn BMI is maar 8, ik eis dat de magere melk/boter etc er ook uit gaat 

ps, ik loog over die bmi ;)
Offline burdy92 - 30/03/2006 21:47
Avatar van burdy92 HTML interesse pfft,

hoezo politiek correct, doe mij maar gewoon negerzoenen, blanke vla, jodenkoeken en BOERENKOOL!!

en eehm wat scheelt zo'n naam nou ik bedoel wij doen toch ook niet moeilijk dat het blanke vla is. als het maar lekker is =D
Offline GTW - 30/03/2006 23:04
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Waarom zou het allemaal nou in vredesnaam weg moeten... het is allemaal lekker... Ik vind het echt zonde wat er nu met Nederland gebeurd... Waarom zou een naam rasicme zijn? dan zouden dus ook geen zwarte pieten meer rond mogen lopen. Maar dat is dan allemaal wel weer goed om dat het een internationaal feest is...   WAT GEBEURD HIER!!!!
Offline MothZone - 30/03/2006 23:18
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde pff, hoe nutteloos.

bullshit vind ik dit... oh nee, nog een woord, het discrimineert stieren, dat woord ook weg?
Offline Martijn1989 - 31/03/2006 00:35
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ondertussen staan we al op :
FOK : http://frontpage.fok.nl/nieuws/63474
Retecool : http://www.rete...91_0_1_0_C
Jan Marijnissen Weblog: http://www.janm.../#comments

En we komen waarschijnlijk nog op Radio 538

en proberen nog om op

Tv : Mooi weer de leeuw, Hart van Nederland te komen.
Krant : Metro, Sp!its
Offline Ontani - 31/03/2006 00:46
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik hoop voor jou dat dit een vroege 1 April-grap is, anders zak je serieus in m'n waardering
Offline b4nkr0bz0r - 31/03/2006 01:00 (laatste wijziging 31/03/2006 01:15)
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde En raad wat, in decemeber komen die <voeg scheldwoord in> moslims weer ff zeiken dat het discriminatie is om alleenmaar zwarten pieten te zeggen, tief lekker op...

EDIT: martijn je bent ook weer ontzettend onlogisch bezig volgens mij, je start een actie TEGEN boerse/Hollandse vla omdat de negerzoenen weg moesten, je wil nu zelf een Hollands product van naam laten veranderen. Dat is nog is slim, maar wat schiet je er ookalweer mee op ?

Loop gewoon een supermarkt in gooi de dozen op de grond kapot, maak er een filmpje van en zet het online in de hoop dat mensen je volgen dan heb je mischien nog een grotere kans dat ze van naam veranderen.

Dit is een beter project: red de negerzoen!

Offline GTW - 31/03/2006 08:18 (laatste wijziging 31/03/2006 09:45)
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
@hierboven
Ik heb meerdere mensen gewaarschuwd hiervoor... en dat zer het natuurlijk naar zoveel mogelijk mensen doorsturen..
@Ontani
Helemaal mee eens...
Offline Thomas - 31/03/2006 10:42 (laatste wijziging 31/03/2006 10:47)
Avatar van Thomas Moderator Het is maar aan welke ontiegelijke onzin je aandacht wilt schenken... Elke dwaas kan tegenwoordig een site optrekken en hierop zijn eigen opinie plaatsen. Blijkbaar zijn er een hoop zielige individuen voor de afschaf van "blanke vla".

Honestly... Het enige wat ik tegen dat soort mensen kan zeggen is:
ZOEK EEN HOBBY / BAAN
of
GA BUITEN SPELEN

Zo, ff naar de friettent om een berenlul met zigeunersaus te halen .

Overigens is "blanke vla" een vorm van "white racism" (althans, als ik het goed begrijp volgens die site).

Echt... Iedereen is tegenwoordig zo snel "gediscrimineerd"... Misschien als men niet zo zielig zou doen, zou men ook niet gediscrimineerd worden?
Offline marten - 31/03/2006 10:46
Avatar van marten Beheerder tsssssssss

dan vind ik dat Max Havelaar ook uit de schappen moet want mijn bijnaam is Max  
Offline Rens - 31/03/2006 11:00
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Ik vind het ongelooflijk belachelijk.
En dat van die blanke vla net zo achterlijk.
Hoop net als Ontani dat het een vroege 1 april grap is of zo:s
Offline marten - 31/03/2006 11:03
Avatar van marten Beheerder ik vind het hele gedoe rond dit belachelijk... Maar Nederland is nou eenmaal belachelijk wat betreft regels enzo 
Offline BramBo - 31/03/2006 11:30
Avatar van BramBo JS gevorderde Beter een belachelijk set regels dan gestenigd worden omdat je n peuk op de grond schiet...

Anyway 'n petitie tegen Blanke vla lijkt me wat ver gaan. Ik begrijp wat de intentie er achter is, maar nu ga je eisen dat er meer 'gebant' word. Als je hier echt serieus over bent dan moet je de goeie oude van Dale maar eens uit de kast tevoorschijn toveren en doorheen bladeren. Dit staat werkelijk vol met Raciale woorden, wil je deze allemaal bannen ? Waar trek je de grens, wat jij wel al niet goed acht ? Ooit tv gekeken, geluistert (let vooral op de brede vocabulaires van de meeste series op, zeg Veronica.) dit zal dan als ik jou standpunt in neem ook verbannen moeten worden. Let op wat je aanwakkert...

Kortom, misschien is die petitie een leuk middel om wat aandacht te centreren op je website. Maar nuttig.. verre van dat.

Even voor old-time sake :
Citaat:
ne·ger·zoen (de ~ (m.))
1 koekje met een zoete, schuimige vulling van geklopt eiwit en een chocoladekorstje
 
Offline Martijn1989 - 31/03/2006 15:04
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde We komen nu ook op

Radio 538
Slam FM
3 FM

Spits
de Metro

nu nog de TV ;)
Offline GTW - 31/03/2006 15:14
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
En hij is er nog gewoon trots op ook....:s 
Offline Tuinstoel - 31/03/2006 15:31
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik vind het stom links gelul en beetje aandacht te kort. Ik heb zo mijn twijfels aan het voortbestaan van dit topic, wat mij part mag ie dicht want we zijn het er allemaal wel zo over eens dat je niet zo moet zeuren en gewoon je klep moet houden.
Offline Martijn1989 - 31/03/2006 16:25
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hahha, doe je dat toch ..

Btw, ben er heel trots op.
Offline MothZone - 31/03/2006 16:43
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde kan dan niet iemand een petitie oprichten voor blanke vla en negerzoen? 
Offline Ontani - 31/03/2006 16:47
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik start een petitie tegen het starten van onnutige en tegenstrijdige petities.
Offline MothZone - 31/03/2006 16:59
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde dan kunt ge een voorbeeld ok geve:
nuttig: geendatalimiet.be
nutteloos: blankevla.nl
Offline Maarten - 31/03/2006 17:04 (laatste wijziging 31/03/2006 17:05)
Avatar van Maarten Erelid Uhu, uhu, ik snap je punt.
Misschien kan ik jullie verder helpen met een omschrijvend kernwoord wat mij wel zeer geschikt lijkt.. misschien om in de header te zetten ofzo?
Citaat:
ACHTERLIJK

Wat is dit nu voor bullshit.. ga buiten spelen (oh, FangorN zei dit al )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s