login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

worm | Pagina 6

412 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ThAlmighty - 24/01/2006 22:37
Avatar van ThAlmighty HTML beginner dank je mothzone, gerechtigheid  ^^

ThAlmighty
Offline nemesiskoen - 25/01/2006 08:01
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Gerechtigheid my foot, iemand zijn mening is niet die van een ander. Als ze alles moeten verwijderen wat persoon X niet mooi vindt kan het heel goed zijn dat er straks maar 1 of 2 afbeeldingen in de worm zitten... Dus laat Ontani/Murfy nu maar beslissen wat mooi is, kom achteraf gerust zeiken maar veel gaat het niet uitmaken...
Offline ThAlmighty - 25/01/2006 10:48
Avatar van ThAlmighty HTML beginner rustige aan mannetje, ik bedoelde het niet zo om te zeggen dat hier een slechte smaak hangt.

ThAlmighty
Offline BigBug - 25/01/2006 15:39
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
ik wordt egt zo scheit ziek van die al die mogolen die zich maar inschrijven maar egt helemaal nix posten. egt zo ontzettend zielig.

Gelukkig ben ik bijna aan de beurt,

ThAlmighty
Volledig mee eens Ik postte tot nu toe altijd dezelfde dag 
Offline Redcap - 26/01/2006 17:24
Avatar van Redcap HTML interesse Ik denk dat mijn deel afgekeurt word 
Ik heb het nogal druk met school dus niet veel tijd om te maken
Offline BigBug - 26/01/2006 18:05
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Ik denk dat mijn deel afgekeurt word
Ik heb het nogal druk met school dus niet veel tijd om te maken
Sorry hoor, maar ik vindt het een slap argument. Het zou kunnen dat je weinig tijd voor school hebt, en zet je hiet hier neer? Anders wacht je tot zaterdagavond met posten.. Maar met rotzooi help je de mooiheid van de worm niet omhoog!
Offline riekele - 26/01/2006 18:47
Avatar van riekele PHP beginner dan is ie er al lang uit gehaalt^^
Offline Maarten - 26/01/2006 19:08
Avatar van Maarten Erelid Inderdaad afgekeurd: de overgang was veeeeel te rechtlijning (normaal kan je de overgang niet zien in het adminpaneel, moet je de afbeeldingen al gaan selecteren om het echt te zien, bij jou zag je gwn waar het pattern (of wat dan ook) van de vorige stopte... + dat hij inhoudelijk toch ook niet erg sterk was 

TheAlmighty, show us you're Almighty 
Offline Redcap - 26/01/2006 20:06
Avatar van Redcap HTML interesse Geen pattern... hoe kom je daar nou weer bij? Clone Stamp...
Citaat:
Sorry hoor, maar ik vindt het een slap argument. Het zou kunnen dat je weinig tijd voor school hebt, en zet je hiet hier neer? Anders wacht je tot zaterdagavond met posten.. Maar met rotzooi help je de mooiheid van de worm niet omhoog!

Je mag hem toch niet zoveel later posten?
Offline Maarten - 26/01/2006 20:17
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
pattern (of wat dan ook)


"hoe kom je daar nou weer bij"? Een beetje minder arrogante toon kan ook, ik ken geen fuck van photoshop maar ik weet wel wat ik als lelijk beschouw.
Offline Redcap - 27/01/2006 14:19
Avatar van Redcap HTML interesse Niet alles zo opvatten he murfy 
Offline Ontani - 27/01/2006 21:21
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
als ThAlmighty moeite had gedaan op de overgang zou ie perfect zijn geweest, maar nu is't ni echt goed
Offline Tuinstoel - 28/01/2006 09:28
Avatar van Tuinstoel PHP expert Hij staat al een paar dagen op #24...:'(
Offline BigBug - 28/01/2006 09:38
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Hij staat al een paar dagen op #24...:'(
Dat heb ik ook, ik vindt het veel te leuk.. maar ik haat het getal 24 [quote]
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 10:43
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ooh ik dacht dat de overgang goed was, kan ik hem maybe nog veranderen ofso, want om hem nou alleen voor de overgang kompleet de grond in te boren.

ThAlmighty
Offline nemesiskoen - 29/01/2006 11:31
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
om hem nou alleen voor de overgang kompleet de grond in te boren.


...

Citaat:
ooh, als de lelijke afgekeurd worden, hoe heeft dat foutje van die eend er dan ooit in kunnen komen>?


om hem voor dat eendje Compleet de grond in te boren...
Offline Maarten - 29/01/2006 12:48
Avatar van Maarten Erelid Touché. Ik hoop maar dat TFOL er iets degelijk van maakt vandaag.
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 14:10 (laatste wijziging 29/01/2006 14:17)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner zit je ergens mee nemesiskoen? Je begint verbanden te leggen die er niet zijn, en wat je boodschap is....

Hou maar is een poll vraag daarover, we zullen zien

http://vdploeg.fol.nl/alle2.gif , klopt, hij loopt voor geen meter over, maar de rest van de inzending is toch goed? BTW: Ik heb hem geconverteerd dus is hij niet goeie kwaliteit

ThAlmighty
Offline Ontani - 29/01/2006 14:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Je zei dat die Eend er totaal niet in thuis hoorde wegens een foutje in de overgang, die konden we natuurlijk niemeer wissen omdat er op verder gebouwd was, maar nu dus wel!
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 14:16
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ik zeg toch helemaal niet dat dat ik dat vindt door een foutje in de overgang, ofwel soms?

Citaat:
ooh, als de lelijke afgekeurd worden, hoe heeft dat foutje van die eend er dan ooit in kunnen komen>?


ThAlmighty
Offline Redcap - 29/01/2006 14:17
Avatar van Redcap HTML interesse Zaag niet zo over mijn inzending 
Wat is er niet goed aan mijn overgan dan?
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 14:20
Avatar van ThAlmighty HTML beginner helemaal niets, ik vindt hem alleen, mijn persoonlijke mening, oerlelijk. Allesbehalve mijn smaak, maar dat vindt ik persoonlijk. Dus trek je er maar niet al te veel van aan. :D:D

ThAlmighty
Offline nemesiskoen - 29/01/2006 14:21 (laatste wijziging 29/01/2006 15:30)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
omg, kunnen jullie nu eens stoppen met zagen of ga ergens anders spelen. Als je wilt dat jou inzending altijd gekeurd wordt en het gaat zoals jij het wil neem dan een voorbeeld aan Ontani en maak een worm op jezelf en laat niemand meedoen.

En je bericht altijd ondertekenen met je naam is behoorlijk irritant. Waarom denk je dat je naam bovenaan je bericht wordt gepost?
Offline Rens - 29/01/2006 14:21
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Het ging er ook over dat er een goeie overgang bij zit, dus ik vind het 100% terecht dat de jouwe is afgekeurd ThAlmighty...
Offline Bart - 29/01/2006 14:22 (laatste wijziging 29/01/2006 14:23)
Avatar van Bart PHP expert Die lelijke eend is gewoon te kinderachtig van vorm.
Misschien is ie daarom afgekeurd..:D

Citaat:
@nemisiskoen
En je bericht altijd ondertekenen met je naam is behoorlijk irritant. Waarom denk je dat je naam bovenaan je bericht wordt gepost?

Hehe, jij zegt het ik denk et
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 14:25 (laatste wijziging 29/01/2006 14:26)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner @Nemesiskoen
Beetje geïriteerd Nemesiskoen? Voel je je op je plaats gezet en begin je daarom maar andere dingen van mij aftezeiken? Krijg je geen gelijk?

@Rensjuh
Helemaal gelijk jonge.

@Nemesiskoen:

ThAlmighty,
ThAlmighty
Offline Bart - 29/01/2006 14:28
Avatar van Bart PHP expert @ThAlmighty
Citaat:
@Nemesiskoen:

ThAlmighty,
ThAlmighty

Waarschuwing misschien op zijn plaats?
Offline ThAlmighty - 29/01/2006 14:30
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Maybe, ik snap niet waarom dit niet mag. Geef maar is een goeie reden waarom niet. Als het echt irritant is, kan ik daar best rekening mee houden.

...
Offline Rens - 29/01/2006 14:30
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Het is echt irritant.
Offline Bart - 29/01/2006 14:31 (laatste wijziging 29/01/2006 14:33)
Avatar van Bart PHP expert Omdat het dan lijkt of je je heel wat voelt, en je naam duidelijk moet zijn voor iedereen. Terwijl je naam gewoon boven je forumbericht staat geschreven. DIT IS AL DUIDELIJK GENOEG
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.232s