login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PhotoShop Vraagje

Offline KoenVR - 15/07/2005 13:07
Avatar van KoenVRLid Kzou graag het hoofd van een persoon op een andere foto plakken,
maar hoe kan ik het hoofd selecteren zodat enkel het hoofd meekomt?
dus dat het "losgemaakt" word van de achtergrond enzo?

En hoe kan ik het dan deftig op die andere foto plakken?

Kan iemand helpen
Greetzzzz

Koen

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Hippermodern - 15/07/2005 13:12
Avatar van Hippermodern Onbekend ewel jong.

ge neemt de lasso tool, ge gaat rond het hoofd van die persoon kge drukt crtl+ c in en ge gaat naar de foto waar dat hoofd op moet en ge drukt crtl + v in ;)
Offline KoenVR - 15/07/2005 13:16
Avatar van KoenVR Lid mah, diej lasso das zo moeilijk...

ok da lukt al 

is er manier om die kleuren wa tzelfde te krijgen? ene foto is nogal dof, andere glanzend
Offline Duikboot - 15/07/2005 13:18
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde CTRL + L, kun je de levels van de kleuren wat naar voren halen, of juist naar achter bij een hele felle foto. Gebruik ik altijd bij foto's die s' avonds zijn gemaakt.
Offline Hippermodern - 15/07/2005 13:20
Avatar van Hippermodern Onbekend of crlt+ u ma da's ier geloof ik minder geschikt 
Offline Duikboot - 15/07/2005 13:21 (laatste wijziging 15/07/2005 13:21)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Waarom zou je de hele foto een kleur geven? Best zinloos en je verneukt te foto wel heel erg 
Offline Hippermodern - 15/07/2005 13:45
Avatar van Hippermodern Onbekend mja, als je een beetje met de saturation werkt hoeft het kleur niet te veranderen, enkel de verzadeging :-)
Offline Duikboot - 15/07/2005 13:51
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Levels is denk ik makkelijker, worden de kleuren ook meer behouden en blijft de foto scherper denk ik. Je zou het allebei kunnen doen en dan kijken welk resultaat dan beter bevalt 
Offline Ontani - 15/07/2005 14:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
met Ctrl + U verander je niet perse de volledige kleur van de foto daar voor moet je nog iets aanvinken, in het standaard venstertje van Ctrl + U kan je de brightness en contrast van de afbeelding aanpassen wat dan ongeveer overeenkomt met de levels
Offline XenoX - 15/07/2005 16:12
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
De lasso tool manier is niet zo goed voor het uitknippen van mensen, gebruik de extract tool:
http://www.site...&id=94
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s