login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

javascript

Offline remy - 08/10/2004 14:38
Avatar van remyPHP ver gevorderde ik heb een website met javascript mousovers, maar bij ons op school werkt dat niet, volgen mij is javascript daar afgeloten ofzo.
Nu zie je dus niet de mouseovers en de overlopende klueren. Zo wordt de hele site wit.

Kan javascript uitstaan en dat mijn site niet optimaal is?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gml - 08/10/2004 14:44
Avatar van Gml HTML beginner Javascript kan inderdaad uitgeshakeld zijn...
Offline BigBug - 08/10/2004 15:34
Avatar van BigBug PHP expert maak 2 site's een met js en een zonder, en dan de index waar je kan kiezen!
Offline remy - 08/10/2004 15:45
Avatar van remy PHP ver gevorderde dus een site met 2 links op de beginpagina om te kiezen of je javascript wil of niet?
Offline BigBug - 08/10/2004 18:52
Avatar van BigBug PHP expert jah!, eel makkelijk, je maakt bijv een pagina index2.php en index3.php;
en op de index.php zelf zet je dat spul neer, en index2 is met en index3 zonder, en dan ff uit de ene helft de java halen, linkies veranderen e.d.!:cool:
Offline Rens - 08/10/2004 19:40
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Hmmz, ik geloof dat je ook op kunt halen of een bezoeker javascript wel of niet aan heeft staan....

Weet alleen niet meer hoe:$

Mzzls,
Rensjuh
Offline Dani - 08/10/2004 20:08
Avatar van Dani PHP gevorderde eigenlijk simpel...

Je laat je bezoekers automatisch op een niet JS versie komen, en daar zet je dan een JS scriptje die bij laden automatisch de JS versie laadt.

Als JS niet werkt blijven ze op die pagina, werkt hij wel komen ze op de JS versie 
Offline Button - 08/10/2004 21:20
Avatar van Button PHP ver gevorderde gebruiken jullie andere browser?
en als dit inderdaad uitschakelen komt dit omdat ze zogezegd de veiligheid willen behouden... die techniek passen volgens mij mozilla, netscape,opera en firefox toe... daarom noemt men die veiliger
Offline remy - 10/10/2004 15:53
Avatar van remy PHP ver gevorderde nee gewoon IE, maar ik vraag me ook af hoe je JS uit kan zetten, bij internet opties kon ik het niet vinden:s
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s