login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Met Java online kleur veranderen ?

Offline Yammaski - 24/02/2010 16:25
Avatar van YammaskiNieuw lid Op mijn site kun je in een dropdownmenu een kleur kiezen voor je gekozen product. Nu worden die producten (tekeningen/stickers) als zwart getoond. De images zijn "transparante gif's". Nu zou ik willen als men in de lijst een kleur kiest, dat het "gifje" die kleur krijgt.
Screenshot : http://www.frogstyling.be/ColorChoice.jpg
Ik dacht aan javascript, is dit te mogelijk ?


Yam.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 24/02/2010 16:28
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dit kan, maar dan moet je je gif inverteren. Alles wat nu zwart is wordt dan transparant.
Alles wat nu transparant is krijgt dan de kleur van je achtergrondpagina.

Die afbeelding kan je dan plaatsen in een div met een bepaalde achtergrondkleur. Zo lijkt het alsof de tekening in een bepaalde kleur wordt weergegeven.
Offline Yammaski - 24/02/2010 16:44
Avatar van Yammaski Nieuw lid Dus ik maak een transparante gif/tekening in een rechthoek met dezelfde kleur als de achtergrond. Als de achtergrondkleur verandert krijgt de gif "zogezegd" deze kleur !?
En hoe laat ik dan de kleur veranderen als men een kleur kiest in de selectmenu ?
Offline larssy1 - 24/02/2010 16:46
Avatar van larssy1 MySQL beginner verander de bgcolor mbv php 
Offline Yammaski - 24/02/2010 20:42
Avatar van Yammaski Nieuw lid
mijn site is ASP VB !
Offline TotempaaltJ - 24/02/2010 20:45 (laatste wijziging 24/02/2010 20:57)
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse
Yammaski schreef:
Met Java online kleur veranderen ?
Ernstig mistverstand voorkoming: Java is NIET Javascript. Het zijn twee totaal verschillende dingen, de enige reden dat het hetzelfde heet (wat het officieel niet eens doet), is dat een of andere idioot dacht dat het hetzelfde was.

Dus niet door elkaar halen! 

Waarom heb je dit topic twee keer gepost? 
Offline cunces - 24/02/2010 23:44
Avatar van cunces Nieuw lid kan je niet werken met events dan? Wanneer de change value wordt getriggerd van die dropdown verander je de achtergrondkleur... Maar dat wist je al zeker?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s