login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Browsor toegang

Offline spiedo - 05/06/2007 17:44
Avatar van spiedoNieuw lid http://rs1.gratishosted.nl
Met firefox doet de site raar
weet je hoe ik dat fix ik zoek zo scriptje zodat iemand internet explorder wel naar binnen mag en als je firefox hebt niet.

Soort browsor toegang

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cloudstrife - 05/06/2007 17:47
Avatar van cloudstrife PHP beginner Dat is wel een fucked-up oplossing, en dit moet trouwens niet bij php, zoiets moet je clientside afhandelen met een javascriptje of zo dus.

Je zou beter gewoon je site goed in elkaar stoppen zodat hij in beide werkt... Hoeft daarom niet perfect 100% valid te zijn maar toch dat het uitzicht er een beetje is. Firefox komt meer en meer op en door die gebruikers uit te sluiten zal je toch al een mooi stuk aan bezoekers kwijtraken...
Offline spiedo - 05/06/2007 17:50 (laatste wijziging 05/06/2007 17:51)
Avatar van spiedo Nieuw lid In MSIP is ie goed internet expo is ie goed us

Citaat:
Rens edit:
Als je de volgende keer ook nog eens de regels leest?
5. Taalgebruik:

Schrijf je berichten in het Algemeen Nederlands. Gebruik leestekens waar nodig, geen zelf uitgevonden afkortingen en geen MSN-taal. Hou er rekening mee dat hier Nederlandstalige mensen uit verschillende streken bijeenkomen, en zo ook verschillende dialecten. Het ABN biedt hier dus weeral een ideale middenweg, hou je hier dan ook aan
Offline Pieter - 05/06/2007 21:07
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
En slechts werken voor 1 browser? Wat een lapmiddelen. Daarmee sluit je alleen al de linux en macgebruikers uit.

Het zegt al genoeg over het niveau van je site.:s
Offline Stijn - 05/06/2007 21:40 (laatste wijziging 05/06/2007 21:43)
Avatar van Stijn PHP expert
  1. <script language="javascript">
  2. window.onload = function() {
  3.  
  4. if( navigator.appName != 'Microsoft Internet Explorer' ) {
  5. alert('Deze website wordt het best bekeken in de Internet Explorer browser van Microsoft!\n Jij gebruikt nu ' + navigator.appName );
  6. }
  7.  
  8. }
  9. </script>
zet deze code in de head tags van je html.

** edit **
Er zijn nog websites die zo'n dingen doen... Is naar mijn mening een slecht gedacht zoals Pieterc al zegt maar dat is maar onze mening. Je doet natuurlijk wat je zelf wilt.
Offline Dark_Paul - 05/06/2007 21:59 (laatste wijziging 05/06/2007 21:59)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Ik heb Javascript uit en kom binnen. Vervolgens zie ik een f*cked up site vraag me af welke idioot zoiets op het web durft te zetten...
Als je een website maakt, zorg dan gewoon dat-ie in alle browsers tenminste fatsoenlijk te bekijken is. Het percentage gebruikers dat een alternatief voor IE gebruikt groeit sterk. Maar zo denk ik er over, doe vooral wat je niet laten kan.
Offline spyzone - 05/06/2007 22:06
Avatar van spyzone PHP beginner Copyright!!! Spellenbreak.nl

Misschien is het je nooit uitgelegd, dit betekend voor jou: AFBLIJVEN!
Offline Rens - 05/06/2007 22:10
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
@hierboven: spellenbreak.nl doet het niet echt...? 
Offline Ultimatum - 05/06/2007 22:22
Avatar van Ultimatum PHP expert
Citaat:
Met firefox doet de site raar

In Internet Explorer ook
Citaat:
In MSIP is ie goed internet expo is ie goed us

Geen idee wat je zegt, maar in FireFox EN Internet Explorer is je website een puinhoop

@rens, misschien bedoelt hij spellenfreak.nl ofzo? (Eerste resultaat dat ik kreeg via google )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s