login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

c# project

Offline zwobbel - 09/01/2009 14:31
Avatar van zwobbelPHP gevorderde Hallo

Voor school moet ik voor donderdag een project voorstel indienen.
Nu ik heb zelf op dit moment geen intressant idee om software voor te schrijven. Wat ik al wel weet is dat ik het in c# ga maken.

Als iemand van jullie iets leuk weet om eventueel te kunnen maken als software laat het me dan weten!

Natuurlijk word er rekenning gehouden dat het programma niet te simpel mag zijn, hierbij bedoel ik dus geen programma dat enkel dat
het programma een implementatie doet van iets zoals sms verzenden of dergelijke. Niet enkel database gegevens handeling.

Alle ideeen zijn welkom!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rik - 09/01/2009 14:37
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Een RSS reader?  
Offline Martijn - 09/01/2009 14:41
Avatar van Martijn Crew PHP spelletje?
Offline lemoinet - 09/01/2009 14:45 (laatste wijziging 09/01/2009 14:46)
Avatar van lemoinet PHP gevorderde IFC viewer?
Offline rredspike1 - 09/01/2009 15:00
Avatar van rredspike1 Lid CNC besturingsysteem
Offline Ontani - 09/01/2009 15:25
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Personalized desktop, met alledaagse handige tools die je altijd kan gebruiken om op een touchscreen te plaatsen in de keuken.

Digitale post-it's, Calculator, Agenda, Boodschappenlijstjes, Laatste nieuwtjes, Financiën enz...
Offline zwobbel - 09/01/2009 16:16
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Ontani, klinkt intressant maar ik heb niet echt en goed beeld van wat je juist bedoeld. Bedoel je dan gewoon een programma dat je kan gebruiken met en gewone cursor ook? Want uiteindelijk ga ik geen touchscreen kopen voor schoolproject ;)
Offline nemesiskoen - 09/01/2009 16:45
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
waarom de hell zou je een touch screen kopen voor een calculator of een agenda?
Offline Ontani - 10/01/2009 03:42
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Een touchscreen is gewoon een scherm met een ingebouwde muis. Alles wat je op je scherm aanraakt wordt het zelfde afgehandeld als een muis.

@Koen: Omdat het in een keuken (In dit voorbeeld) niet handig is om een extra muis te hebben liggen als je dat eventueel in de muur zou willen inbouwen. Het is dan zoveel gemakkelijker om gewoon een scherm met touchscreen te hebben.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s