login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

beste webhosters BeNeLux

Offline jonhtopper8 - 27/02/2012 12:08
Avatar van jonhtopper8Lid Ik zoek naar de beste webhosters voor mijn eigen domeinnaam. Het beste wat ik tot nu tegen ben gekomen is lowbudgethoster. Graag hoor ik van jullie ervaringen van andere of van de dezelfde.

Graag hoor ik van jullie.

Mvg, Frank.

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 27/02/2012 18:46
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik zou een host met zo'n crappy website niet vertrouwen. Als dat al niet OK is, wat is de rest dan... 
Offline keverineke - 27/02/2012 18:53 (laatste wijziging 27/02/2012 18:53)
Avatar van keverineke Lid Ik zit host bij 000webhost en mijn domein staat geregistreerd bij versio. Van versio ben ik heel blij!
Met 000webhost moet je opletten maar voor kleine website's valt dat mee.
Offline dennizvd - 27/02/2012 22:48
Avatar van dennizvd Lid "Ik zoek naar de beste webhosters" stuk verder op "Het beste wat ik tot nu tegen ben gekomen is lowbudgethoster."
Denk dat je even beter de vraag kan veranderen in "Ik zoek naar de goedkoopste webhosters"
Offline koosax - 28/02/2012 13:38
Avatar van koosax Lid Domeinnamen registreer ik via TransIP werkt heel fijn als je meerdere domeinnamen beheerd.

En voor hosting kun je kijken bij bijvoorbeeld Versio (0,50 per maand) of ook afnemen bij TransIP maar daar is het wel wat duurder (4,99 per maand incl. mysql)
Offline svm - 28/02/2012 20:38
Avatar van svm PHP ver gevorderde Ik heb zelf hosting en domein ondergebracht bij Versio.
Toevallig onlangs een klein probleempje gehad met de /tmp map waarnaar niet geschreven kon worden en daardoor kon men niet inloggen (sessie issue).
Via hun chat contact opgenomen en nog geen twee minuten later was het alweer gefikst.
Ben er nog niet zo lang klant, maar tot nu toe ben ik zeker tevreden. Zeker ook gezien hun lage prijzen.
Bij ISP gids staan ze dan ook niet voor niks zeer hoog aangeschreven.

keverineke schreef:
Ik zit host bij 000webhost en mijn domein staat geregistreerd bij versio. Van versio ben ik heel blij!
Met 000webhost moet je opletten maar voor kleine website's valt dat mee.

Misschien een beetje offtopic, maar:
Wat bedoel je met opletten voor 000webhost?
Offline chth - 28/02/2012 20:57
Avatar van chth Lid ik zou versio aanraden, is in het begin wel een beetje zoeken en wennen hoe kun klantenpaneel in elkaar zit maar verder zeer tevreden.
ook hun prijs is zeer aantrekkelijk
Offline keverineke - 29/02/2012 00:48 (laatste wijziging 29/02/2012 00:52)
Avatar van keverineke Lid
svm schreef:
Misschien een beetje offtopic, maar:
Wat bedoel je met opletten voor 000webhost?


Zeker geen offtopic want met deze topic vraagt hij ook onze meningen over diverse hosters.
En met 000webhost moet je opletten in die zin dat als je een een flink pak bestanden hebt staan op je server dat ze die soms durven verwijderen, omdat ze plaats nodig hebben op hun server.

Ik heb het voor gehad, gelukkig had ik een back-up. Maar de laatste nieuwe posts die in de database zaten zijn natuurlijk verdwenen.
Offline Pieter - 02/03/2012 07:11
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Als die 000webhost dat effectief doet, zie je waar je (niet) voor betaalt... Gratis hosting is een utopie. Of het blijft niet bestaan, of je moet ads op je site zetten, of de service is er niet naar, of...

Voor die halve euro per maand dat Versio kost ga je beter daarnaar. En als je op zoek bent naar meer service, zal je een kleinere host moeten zoeken die 'echt' persoonlijk (mail)contact heeft met zijn klanten en kijken hoe eenvoudig de persoon te bereiken is.

Ik zit via mezelf en mijn klanten bij 30+ hosts. Ergste ervaring van het afgelopen jaar: deziweb. Beste ervaring: Nucleus. OK: Versio.
Offline koosax - 02/03/2012 11:14
Avatar van koosax Lid Anders heb je ook nog One hier heb je vanaf €1,75 p/m (ze zeggen 1,25 maar dat is exclusief een domeinnaam die je verplicht moet afnemen) een 3GB webhosting inclusief domeinnaam. Het eerste jaar betaal je wel 12 euro opstartkosten.

Nadeel is wel dat de servers zich niet in Nederland/België bevinden maar in Denemarken.
Offline Pieter - 02/03/2012 11:49
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
One.com is ok voor statische websites, maar vanaf er een database aan te pas komt, moet ik die bijna altijd wegtrekken wegens te trage database servers.
Offline koosax - 02/03/2012 12:18
Avatar van koosax Lid
Pieter schreef:
One.com is ok voor statische websites, maar vanaf er een database aan te pas komt, moet ik die bijna altijd wegtrekken wegens te trage database servers.


Ik heb zelf wel eens Wordpress gedraaid bij One.com en dat liep toen wel gewoon goed. Hoe het bij zwaardere systemen zit weet ik niet. Maar geloof je meteen aangezien One bekend staat om zijn prijs en niet echt om de kwaliteit 
Offline mbeentjes - 05/04/2012 11:57
Avatar van mbeentjes Lid Ik ken veel mensen die hun webhosting hebben bij Versio(.be) en dat is erg goedkoop. Ik ga binnenkort een portfolio online gooien en ik ga ook bij Versio.

Verder ken TransIP
Offline Pieter - 05/04/2012 12:04
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Versio.be zijn ook Nederlandse servers, geen Belgische (in het beste geval Belgisch IP).
Versio is ok, maar verwacht natuurlijk niet dezelfde support en eisen als bij een duurdere. Je site staat naast een heel aantal andere sites en Versio draait op aantallen. Ik heb geen klachten van de support, maar een kwalitatieve host kan je 's nachts ook bellen. Een aantal projecten van mij draaiden een paar 1000 bezoekers per uur. Als je dan dringend support nodig hebt, kan je maar beter bij een goeie host zitten.

Voor kleinere lowbudget projecten is Versio natuurlijk wel meer dan ok.
Offline Jointjeff - 05/04/2012 16:08
Avatar van Jointjeff HTML interesse Heb goede ervaringen met Antagonist.nl. Niet te duur, goed pakket, snel je gegevens binnen.
Offline larssy1 - 06/04/2012 14:14
Avatar van larssy1 MySQL beginner Eveneens als Jointjeff gebruik ik antagonist.nl en ben hier zeer tevreden over.

Daarnaast wordt antagonist ook vaak aangeraden aan de nieuwkomers op het WWW.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s