login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Goed ticketsysteem

Offline Drieske - 04/04/2011 18:16
Avatar van DrieskeLid Beste,

Ik ben op zoek naar een goed ticket/collaboratie-systeem en het liefst opensource. Kunnen jullie iets aanbevelen? Het is bedoeld om beter met te klant te kunnen communiceren bij het oplossen van problemen van de website :

- Tickets aanmaken
- Discussies voeren
- Wiki
- Tijdsbestedingen overzicht ( handig bij het versturen van facturatie zodat klant kan nakijken waaraan welke tijd is besteed )
- Milestones vastleggen

Ik ken eentje die betalend is en goed maar zit niet alles in wat ik zoek, deze is Lighthouse. Vroeger har je activeCollab maar deze is nu betalend en vrij duur.

Groetjes,
Dries

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 04/04/2011 18:30
Avatar van Stijn PHP expert @Drieske: je moet eens vragen aan Maarten welk systeem hij gebruikte voor devpoint (oude sima 3). Ik kan maar niet op de naam komen.
Offline avdg - 04/04/2011 18:48
Avatar van avdg PHP gevorderde Misschien eens kijken naar redmine (ruby) of trac (python)?
Offline vinTage - 04/04/2011 19:08
Avatar van vinTage Nieuw lid Stijn, mantis ?
Offline Jurgo - 05/04/2011 13:13
Avatar van Jurgo PHP interesse Je kan Jira overwegen: http://www.atlassian.com/software/jira/
De prijs hangt af van hoeveel mensen ermee gaan werken.
Offline ArieMedia - 05/04/2011 15:41
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
vinTage schreef:
Stijn, mantis ?
mantis wordt hier ook gebruikt, werkt goed 
Offline Ontani - 05/04/2011 16:07
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Devpoint gebruikt/gebruikte Assembla : http://www.assembla.com/
Offline Stijn - 05/04/2011 20:20
Avatar van Stijn PHP expert Het was trac dat ik zocht 
Offline marten - 06/04/2011 15:26
Avatar van marten Beheerder Wij gebruiken hier redmine werkt echt goed
Offline Sitebase - 07/04/2011 23:28
Avatar van Sitebase PHP expert Bekijk Collabtive eens, deze is ook gratis.
Voor Sitebase gebruik ik altijd basecamp in combinatie met pivotal tracker. Vroeger gebruikte ik mantis voor bug tracking, maar ik ben sinds kort overgestapt op pivotal tracker aangezien de interface en usability van mantis niet echt geweldig zijn.
Offline Maarten - 08/04/2011 13:40
Avatar van Maarten Erelid
Stijn schreef:
@Drieske: je moet eens vragen aan Maarten welk systeem hij gebruikte voor devpoint (oude sima 3). Ik kan maar niet op de naam komen.

trac idd, bij Assembla - nadeel is daar dat je daar niet kan afschermen bij die gratis plans, maar je kan natuurlijk altijd zelf ergens trac installeren op een Linux bak of er voor betalen 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s