login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Blog op SiMa

Offline tomate - 03/02/2011 14:30
Avatar van tomateLid Hey allemaal,

Weten jullie wat ik zo wat mis op sitemasters? Een blog (zoals smashing network, webdesigner depot, noupe, etc...) die ons op de hoogte houdt van de laatste trends op vlak van het web.

Zo dit geen mooie uitbereiding zijn voor SiMa?

Groeten,
Thomas 

86 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 03/02/2011 14:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als dit zo goed wordt bijgehouden als de nieuwsartikelen...
Offline milco - 03/02/2011 14:54
Avatar van milco Lid misschien zijn er mensen die zoiets willen doen??
Offline Flex1986 - 03/02/2011 15:02
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Iemand begint, Iemand is een maand enthousiast, en het faalt. Ik zie liever een systeem waar artikelen gebundeld worden doormiddel van de RSS. Zodat ik niet alles hoef bij te houden maar gewoon kan zijn waar andere simaleden op gestemd hebben.
Offline tomate - 03/02/2011 15:47
Flex1986 schreef:
Iemand begint, Iemand is een maand enthousiast, en het faalt. Ik zie liever een systeem waar artikelen gebundeld worden doormiddel van de RSS. Zodat ik niet alles hoef bij te houden maar gewoon kan zijn waar andere simaleden op gestemd hebben.

Dat is ook een heel mooie suggestie, beter dan mensen die zelf schrijven hier want zonder een beloning blijft men dat toch niet doen.

Offline ArieMedia - 03/02/2011 15:48
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Niet negatief tegenover Sima,

Maar ik denk dat de communitie (lees active leden) hiervoor te klein.
Offline tomate - 03/02/2011 15:55
ArieMedia schreef:
Niet negatief tegenover Sima,

Maar ik denk dat de communitie (lees active leden) hiervoor te klein.

Er was een tijd dat de community veel groter was (toen ik hier lid werd), maar deze is naar mijn mening enorm achteruit gegaan.
Ik vind dat jammer 
Offline ArieMedia - 03/02/2011 16:25
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
tomate schreef:
[..quote..]

Er was een tijd dat de community veel groter was (toen ik hier lid werd), maar deze is naar mijn mening enorm achteruit gegaan.
Ik vind dat jammer 

Ik denk dat dit onder ander komt door gebrek aan kennis v/d leden.

Vragen OO gericht stel ik liever op PFZ (bijv) omdat de leden daar meer kennis hebben.
Offline Sitebase - 03/02/2011 16:44
Avatar van Sitebase PHP expert De reden waarom dit op die andere websites zo goed werkt is omdat daar de auteurs betaald worden. Betaal je niet dan krijg je een hoop onvervaren mensen die beginners artikels beginnen te schrijven.
Offline Stijn - 03/02/2011 17:32
ArieMedia schreef:
[..quote..]
Ik denk dat dit onder ander komt door gebrek aan kennis v/d leden.

Vragen OO gericht stel ik liever op PFZ (bijv) omdat de leden daar meer kennis hebben.
Je kan die ook hier stellen...
Offline Flex1986 - 03/02/2011 17:40
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Probleem is dat hier maar een klein aantal experts blijven hangen, het gros van de gebruikers hier zijn een stel simpele zielen met het logisch denk vermogen van een zee koe. No offense

En dan kunnen we leuk suggesties geven voor nieuwe dingen maar er wordt niks mee gedaan, dus blijft sima de plek voor de simepele zielen. Nothing is going to chance that.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2020 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s