login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Grapje uithalen

Offline anton - 11/01/2010 18:25 (laatste wijziging 11/01/2010 18:26)
Avatar van antonLid Hallo allemaal,

Ik en een vriend van mij halen altijd, niet zo erge grapjes uit met onze leerkracht informatica, dat gaat dan over zelf een error berichtje laten verschijnen waar in staat: Hallo meneer Horckmans. Hij zei op een dag, dat als dat het beste was dat we konden dat het dan maar eens gedaan moest zijn omdat het saai begon te worden. Nu hebben we wat gedacht, en we zouden graag i.p.v. op ons computerscherm, op het scherm van zijn pc iets laten weergeven. we dachten aan iets als, elke keer als hij iets wil doen(een muisklik, of een toets die ingedrukt word) een pop-up te laten verschijnen met de text: onderschat ons niet!

Het grote probleem is, ik kan websites maken, en kleine dingetjes zoals een klein pop-upje maken kan ik wel, maar dit reikt ver buiten mijn kennis... iemand die dat wel kan en mij zou kunnen helpen dat te verwezenlijken?

Alvast bedankt!
Anton Vandeghinste

P.S.:we zijn niet van plan het eeuwig te laten duren, dus het moet nog mogelijk zijn om het weer stop te zetten.

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 11/01/2010 18:33
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
lol @ de vraag vs. "Onderschat ons niet"
Bedankt door: Ontani, Koen
Offline svm - 11/01/2010 18:37
Avatar van svm PHP ver gevorderde Schrijf een scriptje in VBscript (*.vbs).
Dit kun je direct op de PC uitvoeren en het stopt, als het oneindig zoals in een lus doorgaat, bij het afmelden (maar je kunt het dus eerder laten stoppen).
Hiermee kun je bijvoorbeeld Caps Lock aan en uit laten springen (ik weet uit ervaring dat dit zeer irritant is ).
Ook kun je natuurlijk een webpagina laten openen waarop je iets met javascript of iets dergelijks laat gebeuren.

Probeer maar eens wat aan te rommelen met deze scriptjes:
http://www.site...Nightrider
http://www.site..._dichtgaan
http://www.site...n_VBScript
Bedankt door: b4nkr0bz0r, anton, MrWolf
Offline Stijn - 11/01/2010 18:42
Avatar van Stijn PHP expert Zet volgende code in een .bat en zorg dat je die kan uitvoeren op zijn pc.

  1. %0|%0


Owja dat stopt door een reset het is een forkbom waardoor je RAM en CPU 100% draaien.

Je kan ook man in the middle attack doen. Als hij naar een site surft, dat hij de request stuurt naar een pc beheert door jullie en dat hij dan een antwoord terug stuurt met wat javascript popups. Je zou zijn proxy van zijn browser moeten aanpassen naar het ip van jullie machine en dan op jullie machine een http proxy draaien. Ipv popups kunnen jullie ook schamtelijke erotische content tonen . Mocht je bij de directeur belanden, je hebt het niet van mij .
Bedankt door: tomate, anton
Offline Abbas - 11/01/2010 18:49
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Tuurlijk wel! 
Offline anton - 11/01/2010 19:45
Avatar van anton Lid Bedankt allemaal,
@svm
die scriptjes, kan je die ook combineren in bv 1 script? en zoja, moet ik ze dan gewoon achter elkaar plakken in 1 bestand?

@stijn
Die forkbom lijkt me ook nog wel iets ;) en dat andere, de bedoeling is niet dat we bij de directeur belanden ;) het moet een grapje blijven, voor beide partijen ;)

MVG
Offline svm - 12/01/2010 09:46
Avatar van svm PHP ver gevorderde Je kunt alles gewoon achter elkaar plakken ja: bij het scriptje van de messagesboxes werken de regels achter die van de boxen wss pas na het uitvoeren ervan.
Maar probeer maar wat uit (zelf zal ik met de klas iets bespreken om ook morgen een grap met onze docent informatica uit te halen ;)).
Bedankt door: anton, MrWolf
Offline Erwt - 12/01/2010 15:40
Avatar van Erwt PHP beginner Wij kwamen helaas nooit verder dan dit:

start.bat:

start start.bat
Bedankt door: fluaju
Offline anton - 12/01/2010 18:23
Avatar van anton Lid command prompt is geblokt ook op onze school pc's maar dat kan je verhelpen door een batch file te maken ;) maar je kan ook maar 1 opdracht tegelijk uitvoeren daarom dat ik anders nodig had zoals bv vbscript of c sharp ofzo 

en dan had ik nog een paar vraagjes(a)(sorry), bij dat scriptje met de cdrom stations, zou ik graag de stations ook terug sluiten en dat dan heel de tijd loopen, open,dicht,open dicht, en dan graag het volledige script autorunnen bij de opstart...???

MVG
Offline Stijn - 12/01/2010 19:04
Avatar van Stijn PHP expert Sluiten gaat niet.
Bedankt door: anton
Offline anton - 12/01/2010 20:07
Avatar van anton Lid oh ok, jammer...dan hoeft die loop ook al niet, autorun: iemand enig idee hoe?

bedankt
MVG
Offline Toppe - 13/01/2010 08:30
Avatar van Toppe PHP interesse
anton schreef:
Bedankt allemaal,
@svm
die scriptjes, kan je die ook combineren in bv 1 script? en zoja, moet ik ze dan gewoon achter elkaar plakken in 1 bestand?

@stijn
Die forkbom lijkt me ook nog wel iets ;) en dat andere, de bedoeling is niet dat we bij de directeur belanden ;) het moet een grapje blijven, voor beide partijen ;)

MVG


Dat is een risico die je blijft houden:) Heb ook wel eens dit soort dingen uitgehaald (maar dan op het netwerk) en dat liep een beetje uit de hand:)
Offline anton - 13/01/2010 17:40
Avatar van anton Lid oei,

@stijn
Sluiten gaat wel, ik dacht, als mn cdromstation openstaat duw ik nog eens op het knopje om weer te sluiten, dus als ik een tweede keer eject doe werkt dat wel;) enkel zo ik dat nog willen loopen, maar het staat al binnen een for lus..??

MVG
Offline mwthomas - 13/01/2010 17:47
Avatar van mwthomas Lid Al enig idee hoe je dat op zijn pc zal krijgen?
Offline anton - 13/01/2010 18:27 (laatste wijziging 13/01/2010 18:50)
Avatar van anton Lid lol, ik dacht eraan om het te verbergen in een word document en het de naam van een taak te geven ofzo, zoals je ook boodschappen kunt coderen in GIF bestanden(vraag me niet hoe hoor) maar dat ging ik pas opzoeken eens het scriptje helemaal werkt zoals ik wil, wat nu ongeveer het geval is, want als ik het zo doe, dan hoeft het zelfs niet autorunnen, aangezien hij het dan handmatig opent... xD maar dat vind ik nog wel over dat word bestand;)

en, op het netwerk zou het toch nog zaliger zijn , echt lache xD
Offline Erwt - 13/01/2010 21:00
Avatar van Erwt PHP beginner Autorun? heb je niet gewoon een 'opstarten' map waar je het in kan zetten? 
Offline anton - 13/01/2010 22:37
Avatar van anton Lid uh, hoe bedoel je? ik zou het graag bij het opstarten van de pc laten uitvoeren, zoals bijvoorbeeld msn automatisch start bij de meeste mensen, of anderzeids zoals ik al zei in een ander bestand 'verbergen' als dat mogelijk is...
Offline Ontani - 13/01/2010 22:39
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
C:\Documents And Settings\Username\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup

Alle applicaties in die folder worden opgestart samen met de computer.
Offline Koen - 13/01/2010 22:59
Avatar van Koen PHP expert Rickroll hem anders? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s