login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

automatisch naar site

Offline vbdesign - 21/10/2009 17:28 (laatste wijziging 21/10/2009 17:28)
Avatar van vbdesignLid Beste,

Als ik in mijn adresbalk "sitemasters" intikt kom ik direct uit bij de website sitemasters.be
Maar als ik mijn eigen website gewoon tikt kom ik uit naar google search, Bestaat hier ergens een functie voor dat hij ook naar mijn website gaat met gewoon in het adresbalk in te duwen ?

Groetjes Bert

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rik - 21/10/2009 17:34
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Volgens mij wordt er automatisch in je geschiedenis gezocht. Als daar niets wordt gevonden gaat hij naar de zoekmachine
Offline Bart - 21/10/2009 17:55
Avatar van Bart PHP expert Hangt ook af van je browser. In Chrome gebruikt ie automatisch Google search indien ongeldig domein opgegeven is.

In Firefox doet ie inderdaad zoals Rik beschreef.
Offline vbdesign - 22/10/2009 09:17
Avatar van vbdesign Lid Hmm,
Heel raar want ik houd nooit geschiedenis bij in firefox.
Is zo ingesteld.
Offline Rik - 22/10/2009 09:54
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Ik heb even alle geschiedenis weggehaald en dan komt er in de navigatiebalk te staan:
Citaat:
Bladwijzers en geschiedenis te zoeken
Kennelijk zoekt firefox dus ook gelijk in je bladwijzers. En als we eerlijk zijn, wie heeft sitemasters nou niet als bladwijzer? 
Offline Ontani - 22/10/2009 09:57
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
/me
Offline Bart - 22/10/2009 10:45
Avatar van Bart PHP expert ** off-topic **
Telt "meest bezochte websites" in Chrome ook mee Rik?
Offline Rik - 22/10/2009 11:35
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Bart schreef:
** off-topic **
Telt "meest bezochte websites" in Chrome ook mee Rik?
Volgens deze pagina wel:
Citaat:
I tend to visit certain sites few times a day. Domaining.com , Moniker , CNN , and a couple of others. Since these are the more frequent sites I visit, when I enter the first letter, Google Chrome automatically picks up the most likely domain I would type. For example, to visit Domaining.com all I need to do is type D and enter. To visit Moniker.com it is a M and enter. This saves me lots of typing and clicking to get to the sites I like most.


Ik kan alleen geen overzicht vinden van wat alle navigatie balken van alle browsers precies doen en kunnen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s