login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

google error?

Offline jelle - 31/01/2009 15:55 (laatste wijziging 31/01/2009 15:55)
Avatar van jellePHP beginner He sima!

Ik ging even googelen maar wat zag ik! google is niet helemaal in orde... Welke link je ook aan klikt bij google. hij wordt gedetecteerd als "gevaarlijk". Hmm.. Sins waneer is wikipedia besmet? 

http://www.jellewebtools.nl/google.jpg

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 31/01/2009 16:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Alle websites hebben dat. Lijkt wel alsof google is gepwned door iemand!:P
Offline Sander1993 - 31/01/2009 16:06 (laatste wijziging 31/01/2009 16:07)
Avatar van Sander1993 PHP interesse google is nu weer normaal, wel grappig  
oh, nee toch niet
Offline svm - 31/01/2009 16:11 (laatste wijziging 31/01/2009 16:11)
Avatar van svm PHP ver gevorderde Inderdaad, ik kijk net op google en krijg allemaal waarschuwingen.
Vreemd.
Ik wilde iets opzoeken over javascript, dus ging ik daarna maar naar hier en zag ineens dit topic.
Ik ben dus niet de enige die deze 'waarschuwing' ziet (dacht dat het misschien aan mijn browserinstellingen kon liggen of zo).
Offline Koen - 31/01/2009 16:12
Avatar van Koen PHP expert Waarom zoek je in godsnaam naar water op wikipedia?  
Offline svm - 31/01/2009 16:25
Avatar van svm PHP ver gevorderde Hmm, het is nu weg...
Offline kickasgamer - 31/01/2009 16:26
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja google heeft precies een restore naar de vorige versie gedaan ofzo
Offline jelle - 31/01/2009 16:59
Avatar van jelle PHP beginner Ja dacht al dat ik een virus binnen gehaald had  Toen ging ik op de laptop kijken en was precies hetzelfde.

Waar zou dit door komen? gehackt, programmeer fout, etc. ?

wel grappig 
Offline svm - 31/01/2009 18:05
Avatar van svm PHP ver gevorderde
jelle schreef:
Ja dacht al dat ik een virus binnen gehaald had  Toen ging ik op de laptop kijken en was precies hetzelfde.

Waar zou dit door komen? gehackt, programmeer fout, etc. ?

wel grappig 


Ik denk dat ze met een nieuw systeempje bezig zijn welke websites op veiligheid keurt.
Dit hebben ze dan even aangezet en toen kwamen ze er achter dat het toch nog niet zo goed werkte als verwacht .
Offline jelle - 31/01/2009 19:39
Avatar van jelle PHP beginner
Citaat:
De storing kwam volgens Google door een fout bij Stopbadware.org, de non-profitorganisatie die Google de url's geeft van sites, waarvan bekend is dat ze malafide zijn. In de lijst met nieuwe url's stond het adres '/'. Google nam dat op in de database met 'foute' sites. Omdat elke url een '/' heeft, werden daarom alle sites geblokkeerd.

[Quote van tweakers.net]

Het is zoeits simpels als een "/" geweest in het filter. Zoeits simpels kan toch niet voorkomen  


Offline svm - 31/01/2009 21:05
Avatar van svm PHP ver gevorderde
jelle schreef:
[..quote..]
[Quote van tweakers.net]

Het is zoeits simpels als een "/" geweest in het filter. Zoeits simpels kan toch niet voorkomen  

:P ik vind het wel grappig: zeker bij een site als google.
Kun je zien hoe snel zo'n klein foutje in de database van slechts een paar minuten al op vele fora over de hele wereld gemeld wordt .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s