login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Cubecart licentie...

Offline JelmerJ - 18/04/2008 22:35
Avatar van JelmerJNieuw lid Hallo,

Ik heb Cubecart geinstalleerd op www.unlimitedgaming.nl/cubecart
Nu zie je op de startpagina een tekst staan van cubecart zelf over het licentie gebeuren, hoe kan ik dit gewoon in mijn eigen tekst veranderen zonder dat ik er een licentie voor hoef aan te schaffen?

Vriendelijke Groet,
Jelmer J.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 18/04/2008 23:00
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Best wel laf om dat te doen...
Je gebruikt iets wat een ander gemaakt heeft, er staat een klein tekstje (ik zie 2 regels), en jij wilt weten hoe je dat weg krijgt?
Je hebt er geen moeite voor gedaan, maar je wilt wel de makers er van 'naaien' zullen we maar zeggen...

Citaat:
Vergeet aub niet dat er een licentievergoeding te betalen is om ons licentiebericht te verwijderen of aan te passen.


En aangezien er hier niet aan illegale dingen gedaan worden, zul je of moeten betalen, of een ander forum moeten zoeken.
Offline friko - 18/04/2008 23:02 (laatste wijziging 18/04/2008 23:03)
Avatar van friko Nieuw lid ja, volgens mij is de bedoeling dat als je onderin de naam wilt verwijderen en het bericht ....dat je dan een licentie moet betalen.
Zo niet....dan moet je het laten staan
Offline JelmerJ - 18/04/2008 23:07
Avatar van JelmerJ Nieuw lid Het gaat over de volgende tekst:
Citaat:
Welkom bij CubeCart.
Proficiat. U hebt CubeCart succesvol geïnstalleerd!

Dit bericht kan bewerkt worden door de HTML texteditor te gebruiken, op die manier kan U uw producten aanbieden met een mooie gestyleerde text-layout wat zeker zal helpen om uw producten te verkopen.

Vergeet aub niet dat er een licentievergoeding te betalen is om ons licentiebericht te verwijderen of aan te passen.

Dit kan ik niet wijzigen...
Niet om die 2 kleine regeltjes.. 
En daarbij, ik kan nergens vinden, waar je zo licentie kan kopen  

Vriendelijke Groet,
Jelmer J.
Offline Rens - 18/04/2008 23:09 (laatste wijziging 18/04/2008 23:09)
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Op die site zelf.
En het ís juist de bedoeling dat je het niet kan wijzigen 
Dus, betalen of ophouden met zeuren om het te wijzigen.

Als je en phpBB forum gebruikt, laat je die link toch ook gewoon onderin staan als respect voor de schrijvers?
Ze doen het al gratis, laat dan ook merken dat je er een beetje respect voor hebt, anders moet je het zelf maken!
Offline Stijn - 18/04/2008 23:13
Avatar van Stijn PHP expert Zoals Rens zegt, je moet de licentie aanschaffen als je het bericht wilt aanpassen of verwijderen. Hier zal je geen antwoord vinden om zo'n zaken te omzeilen. Dit topic hoort hier zelfs niet => closed!
Offline friko - 18/04/2008 23:16
Avatar van friko Nieuw lid @Jelmer J
Wat Rens zegt klopt natuurlijk.
Heb respect voor de makers....
Kijk met dit soort vragen ben je denk niet op de goede plaats.

Een mogelijkheid om het te omzijlen zul je denk hier niet vinden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s