login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Het niveau op Sitemasters | Pagina 2

58 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zwinselman - 11/08/2007 18:12
Avatar van zwinselman Lid Ik denk dat wanneer personen op vragen betere antwoorden krijgen dat het wel beter gaat.
Heeft niets met verouderen te maken.
Een antwoord als:
Google
of heb je al gezocht
is wel erg makkelijk en kan iedereen als antwoord geven.
Offline Abbas - 13/08/2007 10:09
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ok, maar sommige vragen die hier gesteld worden zijn ook wel te gemakkelijk. Ik denk dat weinig mensen hier de forum-regels zelfs nog maar eens luchtig doorgenomen hebben. Het AN is hier niet wat het hoort te zijn, hardware-gerelateerde topics worden hier nog steeds gepost terwijl dat hier niet hoort, er zijn verschillende topics waarvan het antwoord al DUIDELIJK op sitemasters stond voor het topic werd geopend, enz...
Dan is het ergens normaal dat sommige (crew)leden iets harder gaan reageren hierop. Ik ben steeds vriendelijk in m'n replys en schrijf zo correct mogelijk AN, maar ik zal ook hard reageren wanneer ik de volgende keer een topic over bvb. "headers already sent" zie verschijnen!
Offline ikki007 - 13/08/2007 10:16
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Mensen die net beginnen stellen makkelijke vragen. Dat is nou eenmaal zo.
Dat kun je ze toch ook niet kwalijk nemen?
Dus dan zou je moeten kijken waarom mensen met moeilijke vragen (tuurlijk bestaan die wel) niet naar sitemasters komen.  
Offline Abbas - 13/08/2007 10:27
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik snap je punt, maar zoals ik al zei: voor de gemakkelijke vragen staat de oplossing ZEKER al in het forum, en waarschijnlijk ook bij de scripts/tutorials/overzicht/...
Offline ArieMedia - 15/06/2009 14:25 (laatste wijziging 15/06/2009 14:25)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Sommige reacties / posts zijn inderdaad onzinnig en niet nodig.
Maar in hoeverre is een post onzinnig?
Persoonlijk vind ik dat je naar een oplossing mag vragen als je er daadwerkelijk zelf onderzoek naar hebt gedaan, of als je betere idee-en zoekt (zie mijn huidige topic over beveiliging in uploads).

Hetgene wat alleen vaak voorkomt nu is "Ik heb een script, en het werkt niet.. kan iemand het voor me maken?" Terwijl de topicstarter nog niks heeft gedaan aan debuggen. Ik vind het gewoon raar overkomen als iemand zegt, Hij doet het niet! Maar ik weet niet waar de fout zit. terwijl dit met een simpele die(); op te lossen is (PHP).

Voor de rest denk ik dat het PHP-nivo hier niet zo heel erg laag zit. Maar dat de wat verdere (zoals ik *) liever eerst een antwoord zoek en debugged (Wauw dat scheelt toch 99.9% van de posts hier IMO).

* Niet dat ik mijzelf nu een super-programmeur vind, maar de basis is gelegd xD
My Conclusion: Leden moeten eerst maar eens goed debuggen en de bron van de fout gaan achterhalen voordat ze een post gaan doen op het forum.
Offline henver - 15/06/2009 14:29 (laatste wijziging 15/06/2009 14:29)
Avatar van henver HTML gevorderde
Arie2Zero schreef:
My Conclusion: Leden moeten eerst maar eens goed debuggen en de bron van de fout gaan achterhalen voordat ze een post gaan doen op het forum.

Of eerst een kijken naar de datum van het topic 
Offline Ontani - 15/06/2009 14:29
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Voor vele mag er wel eens een duidelijke tutorial over debuggen geschreven worden. Neemt natuurlijk niet weg dat dit een topic van 2 jaar oud is...
Offline Joost - 15/06/2009 14:32 (laatste wijziging 15/06/2009 14:32)
Avatar van Joost PHP expert Dat het voor jou vanzelfsprekend is te debuggen en je de technieken kent hoeft dat niet te zijn voor een andere. Ik denk dat goede hulp betekent dat je iemand begeleidt op weg naar het antwoord, zodat deze kan zien wat de procedure is bij een probleem.
Offline ArieMedia - 15/06/2009 14:32
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ontani schreef:
Voor vele mag er wel eens een duidelijke tutorial over debuggen geschreven worden. Neemt natuurlijk niet weg dat dit een topic van 2 jaar oud is...
Daarom mag er toch wel geschreven worden van wat de huidige status is.

Maar indd wel een fout van me qua lezen . Zo zie je maar 
Offline Martijn - 15/06/2009 14:32
Avatar van Martijn Crew PHP al vind ik dat het de laatste tijd wel weer een beetje speeld. Niet zozeer van de vragen, beginners blijf je altijd hebben, en dat is mooi want dan heb je wat te doen , maar sommige antwoorden liggen wel onder de lat.

Ik denk dat we mensen ietsjes sneller een waarschuwing moeten geven.

Dus non-crew leden, beware  
Offline ArieMedia - 15/06/2009 14:36
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
DeviourSoul schreef:
al vind ik dat het de laatste tijd wel weer een beetje speeld. Niet zozeer van de vragen, beginners blijf je altijd hebben, en dat is mooi want dan heb je wat te doen , maar sommige antwoorden liggen wel onder de lat.

Ik denk dat we mensen ietsjes sneller een waarschuwing moeten geven.

Dus non-crew leden, beware  
Toch maar weer goed dus dat ik een datum over het hoofd heb gezien xD.

Maargoed. ook al was het topic een beetje out-dated. Had ik nog overweegt om de post die ik gemaakt had te maken. want het is wel iets wat me gewoon opvalt. Er word heel veel verwezen naar google en php.net, waar het antwoord gegeven word.
Offline Martijn - 15/06/2009 14:38
Avatar van Martijn Crew PHP oh maar dat vind ik niet slecht. LEren googlen en php.net gebruiken is goed, want dan kun je het later zelf zoeken. Vaak is het het geval dat menen niet weten waarnaar ze moeten zoeken
Offline henver - 15/06/2009 14:41
Avatar van henver HTML gevorderde True, veel mensen kunnen hoofdzaken niet van bijzaken onderscheiden. Dit echter wel belangrijk bij bijvoorbeeld zoeken op google waar toch de sleutelwoorden belangrijk zijn.

Ook denk ik dat het aan de gemiddelde leeftijd van de bezoekers ligt...
Offline ArieMedia - 15/06/2009 14:42
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
DeviourSoul schreef:
oh maar dat vind ik niet slecht. LEren googlen en php.net gebruiken is goed, want dan kun je het later zelf zoeken. Vaak is het het geval dat menen niet weten waarnaar ze moeten zoeken
Daarvoor is google, Google brengt je naar PHP.net of een antwoord via een andere site. Goed, er zijn altijd gevallen dat je het niet vind.. kan je altijd nog weer topic aanmaken..

Maar waar het mij meer om ging is dat ik veel topics vind waar men zegt "Hij doet het niet" en dan vraag je waar het verkeerd loopt, weten ze het niet. Kennelijk heb je dan niet ge-debugged, met de verwachting dat jij het debugged en fixed. Ik vind dat je hier niks van leert dus ben ik van mening dat je eerst debugged en de functie goed doorleest, lukt het niet ga je verder zoeken via google en kijk je hoe het in een ander script werkt. Weet je het dan nog niet dan pas geef ik het antwoord (als ik het zelf weet toe te passen natuurlijk)
Offline Nrzonline - 15/06/2009 19:11
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Het valt me op dat de veel gebruikers niet eerst zelf het probleem proberen op te lossen, en komen daarna met kromme en onduidelijke vragen. Ze posten een lap code, en vermelden even kort dat het niet werkt. Wat ook vaak gebeurt is dat er mogelijke oplossingen worden gegeven, die de gebruiker ook al heeft geprobeerd. De probleemstellingen van de gebruikers moeten duidelijker, daarbij vermeld wat de gebruiker al heeft geprobeerd en waar hij eventueel heeft gezocht.
Offline Koen - 15/06/2009 19:18 (laatste wijziging 15/06/2009 19:20)
Avatar van Koen PHP expert
Nrzonline schreef:
Het valt me op dat de veel gebruikers niet eerst zelf het probleem proberen op te lossen, en komen daarna met kromme en onduidelijke vragen. Ze posten een lap code, en vermelden even kort dat het niet werkt. Wat ook vaak gebeurt is dat er mogelijke oplossingen worden gegeven, die de gebruiker ook al heeft geprobeerd. De probleemstellingen van de gebruikers moeten duidelijker, daarbij vermeld wat de gebruiker al heeft geprobeerd en waar hij eventueel heeft gezocht.



Er wordt gewerkt aan betere richtlijnen voor het plaatsen van een bericht op het forum, berichten die hier dan niet aan voldoen worden simpelweg verwijderd.
Offline marten - 15/06/2009 20:52
Avatar van marten Beheerder Maar we moeten niet vergeten dat we zelf ook allemaal als 'noob' zijn begonnen. Zolang je je maar netjes aan de regels houdt en de wil toont om te leren zal je weinig last hebben van de crew  
Offline Quibus - 15/06/2009 21:09 (laatste wijziging 15/06/2009 21:11)
Avatar van Quibus Nieuw lid
Citaat:
Bovendien zou het niet eerlijk zijn tegenover de posters, aangezien zij de enige zijn die mijns inziens vragen mogen stellen die wellicht onder het algemene niveau zijn (daar is het forum tenslotte voor).


Als vrij nieuw lid van deze community, en vooral als 'iets oudere jongere' (63 jaar) wil ik hieraan ook een opmerking toevoegen.

Het is mij al meer opgevallen dat er op een vraag als antwoord komt: "Dat had je zelf ook kunnen vinden op Google." (bijvoorbeeld)
Maar wie zegt dat de vraagsteller al niet uren op Google aan het 'googlen' is geweest? Misschien alleen met verkeerde zoekwoorden.

Ook het nazoeken van de tutorials geeft niet altijd de gewenste oplossing en geeft zeker niet altijd een juist voorbeeld, hoe je een php opdracht correct moet gebruiken, en (vooral) welke parameters je moet gebruiken, en op welke manier je iets moet invoeren.

Ook kan ik erg weining uitleg vinden in de Nederlandse taal, over PHP. De meeste tutorials zijn in het Engels gesteld, maar dat is een taal die ik als 63 jarige nooit op school onderwezen heb gekregen.

Ik kom er vaak wel uit met behulp van een woordenboek, maar sommige worden zijn zo specifiek voor het onderwerp, dat ze zelfs niet in een woordenboek te vinden zijn.

Ik vind de kritiek dat men maar beter moet lezen en meer zelf moet onderzoeken, daarom niet helemaal terecht.

Ik ben hier lid geworden, omdat ik dacht dat men bereid was, mij meer over dat handige en prachtige PHP te leren, Maar wanneer je reacties krijgt van "Read the turtorials!", dan haak ik even af!
Dat had ik immers al geprobeerd, voordat ik het hier durfde te vragen.

Kennis bezit je niet enkel en alleen maar voor jezelf, maar is volgens mij ook bedoeld om die te delen met anderen, die de kennis nog niet bezitten.

IK doe er (op mijn leeftijd) veel moeite voor om die kennis te verwerven, maar wanneer niemand bereid is zijn kennis met me te delen, dan houdt het daar op, voor mij.

[Quibus]
Offline Nrzonline - 15/06/2009 21:33 (laatste wijziging 15/06/2009 21:43)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Volgens mij begrijp je sommige punten niet, of zie je over het hoofd. Maar een forum zoals sitemasters is er om je te helpen bij problemen waar je echt niet uit komt. Maar er komen vaak oplossingen zoals een linkje naar Google, omdat je zelf niet hebt aangegeven dat je al hebt gezocht op een aantal termen of omdat je gewoon niet laat zien dat je zelf ook al hebt geprobeerd om het probleem echt op te lossen. Als je aangeeft dat je al een aantal Google zoek termen hebt gebruikt, een aantal tutorials en scripts hebt bekeken en nog niet je probleem hebt kunnen oplossen, kan je altijd terecht op een forum. Dit betekend niet dat je even snel je vraag kan posten zodat mensen het wel even voor je fixen. Naar mijn mening moet ook de vragende persoon moeite doen, door dus zijn pogingen tot het oplossen van het probleem alvast aan te geven, zijn gebruikte zoek termen aan te geven en mogelijk een relevant stuk van je script posten (gecommentarieerd voor het gemak voor degene die je willen helpen). Dat je 63 jaar oud bent wil niet zeggen dat je de meest eenvoudige dingen kunt gaan vragen, terwijl je met 2 zoek termen op Google de oplossing ook kunt vinden.

Doe moeite om je eigen problemen op te lossen, lukt het niet laat dan ook zien dat je het hebt geprobeerd en toon aan welke mogelijke oplossingen de gebruikers niet meer hoeven te posten omdat je het al hebt geprobeerd. Ben jij duidelijk met je probleem, heb je moeite gedaan dan zullen er genoeg mensen zijn die je willen helpen.

Ik doe geen moeite meer om mensen te helpen die weigeren om eerst uit eigen initiatief het probleem gaan PROBEREN op te lossen.
Offline Quibus - 15/06/2009 21:51 (laatste wijziging 15/06/2009 21:57)
Avatar van Quibus Nieuw lid
Citaat:
Naar mijn mening moet ook de vragende persoon moeite doen, door dus zijn pogingen tot het oplossen van het probleem alvast aan te geven, zijn gebruikte zoek termen aan te geven en mogelijk een relevant stuk van je script posten


Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen.
Ik geef juist aan, dat ik pas een vraag stel als ik zelf al (vaak) uren bezig geweest ben met uitproberen van het script waarmee ik bezig ben, daarnaast ga ik op google naar oplossingen zoeken EN heb ik al uren door allerlei tutorials zitten te spitten.

Ik ben geen persoon die al na het eerste probleempje meteen in een of ander forum een vraag gaat stellen, in de hoop dat iemand anders even mijn probleempje oplost.

Ik vind het pas leuk waner ik een programma'tje helemaal zelf heb uitgevogeld, maar soms heb je even een duwtje in de juiste richting nodig, omdat ik misschien een denkfoutje maak.

Ik geef al aan dat ik graag kennis wil vergaren, en ik doe er m.i. voldoende moeite voor, maar pas als ik er helemaal niet meer uit kom, dan krijg ik vaak de genoemde antwoorden dat ik even moet gaan 'Googlen". Wat denk je dan dat ik al heb gedaan?

Ik zie een vraagstelling in een forum als een laatste oplossing van mijn probleem.
Ik ga er vanuit, dat wanneer iemand een vraag stelt in een forum, dat hijzelf al voldoende moeite heeft gedaan om een oplossing voor zijn probleem te vinden.

[Quibus]

PS. Ik sprak niet voormezelf, omdat ik eigenlijk nog nooit een vraag over een probleem hier op het forum heb gesteld. Het was me alleen maar opgevallen dat er vaak naar 'zelf opzoeken' wordt verwezen. en dat vind ik (meestal) geen correct antwoord.
Offline Bart - 15/06/2009 22:06 (laatste wijziging 16/06/2009 06:56)
Avatar van Bart PHP expert @Quibus ter verduidelijking van Edwin (Nrzonline)

Ik ben helaas geen tot weinig posts tegengekomen die zelf al aangeven welke zoektermen ze gebruikt hebben om tot een oplossing te komen. Dat bedoelde Edwin eigenlijk ook te zeggen, dat wanneer je zelf niet aangeeft wat je hebt ondernomen om tot de oplossing van jou probleem te komen, dat er ook weinig moeite voor jou gedaan wordt. Wat mij opvalt is dat er steeds meer posts komen als "help ik zit met dit en dit en dit ... het werkt niet ... [kwak code], wat doe ik fout ... schiet me niet dood ik ben slechts een beginner"

Edit:
Als je laat zien wat je zelf geprobeerd hebt, kweek je al goodwill bij de persoon die jou probeert te helpen. Dit omdat je laat zien dat je zelf ook bereid bent het een en ander te onderzoeken en dat je niet "in a hurry" bent en even je probleem dropt van "dit is mijn probleem, red je reet er maar mee" (bij wijze van uiteraard).
Bovenstaande gebeurt zelden, daarom wordt er gereageerd als "LMGTFY" en "Google it". Als je laat zien wat je geprobeerd hebt wordt er tevens anders gereageerd en zal je waarschijnlijk sneller geholpen worden. Daarmee krijg je eerder reacties als "Goh, je zou dit eens kunnen proberen" of "Probeer deze zoekterm eens op Google, daar vind je wel de nodige informatie".
// End - edit

So what beginner? Zijn we allemaal geweest, ook domme posts gedaan, maar loopt echt de spuigaten uit de Google tegenwoordig niet meer gebruikt wordt.

En het is niet alleen Google, maar ook zulke dingen als; wat werkt er niet, hoe hoort het te werken, hoe werkt het nu, wat heb je zelf geconstateerd? Allemaal van dat soort dingen worden gemakshalve maar niet vermeldt. Naar mijn mening kunnen de topics met gemiddeld 5 posts minder toe als bovenstaande vragen beantwoord worden.

Edit2:
Even een kleine aanvulling op mijn post.
Het valt mij ook op dat er redelijk wat posts nog aanmodderen met de vraag naar de geboden oplossing. Bijvoorbeeld:
Vraag: Hoe kan ik de rechten op bestanden aanpassen (PHP)?
Antwoord: Dit kan je makkelijk doen met chmod.
Vraag: Wat is chmod? En hoe pas ik het toe?
Antwoord: Google.be: chmod php
...
En even later zie je in dit topic allerlei reacties opduiken van mensen die niet begrijpen waarom er zo gereageerd wordt. Nou heel makkelijk, we bieden geen kant-en-klare oplossingen, je moet zelf ook e.e.a. willen uitvinden.
Offline Abbas - 16/06/2009 00:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Quibus schreef:
Maar wie zegt dat de vraagsteller al niet uren op Google aan het 'googlen' is geweest?
Dan kan de topicstarter dat even vermelden in z'n post. Dat hij al gezocht heeft en eventueel met welke termen. Dit gebeurt hier bijna nooit waardoor het voor de leden die willen antwoorden ook maar gissen is en vaak komt er dan een ambetante reactie omdat het de zoveelste is...

Quibus schreef:
Het was me alleen maar opgevallen dat er vaak naar 'zelf opzoeken' wordt verwezen. en dat vind ik (meestal) geen correct antwoord.
Volledig mee eens, maar... je zegt zelf dat je hier nog nieuw bent en dus ben je niet volledig mee met hoe het er hier met sommige periodes aan toe gaat. De ene na de andere vraag waarvan je gewoon weet dat die persoon gewoonweg niet (genoeg) gezocht heeft. Ik erger me hier al dood aan sinds ik hier nog gewoon lid was, laat staan dat je het nu nog allemaal mee moet modereren. Ik probeer zo lang mogelijk toch een normale, behulpzame reactie te geven maar bij sommige topics heb ik eerder zin in een klik op dat delete-knopje! 

Ook valt het vaak voor dat mensen zich snel snel registreren en een vraagje stellen zonder ook maar de minste moeite doen om de regels en/of de forumregels te lezen. Moest dit gebeuren zouden er al een hele hoop minder van die niet-behulpzame reacties zijn!
Offline ArieMedia - 16/06/2009 08:44
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Citaat:
Wat mij opvalt is dat er steeds meer posts komen als "help ik zit met dit en dit en dit ... het werkt niet ... [kwak code], wat doe ik fout ... schiet me niet dood ik ben slechts een beginner"


Precies, en dat is wat ik dus probeerde te vertellen in de eerste post. Ik ben nu 2 maanden lid en heb slechts 1 topic gepost waar ik niet uit kwam (deze heb ik naderhand ook zelf opgelost). Net zoals ik in een eerdere post heb aangegeven. met google en php.net beantwoord je al 99.99% van de onduidelijkheden.
Offline Quibus - 16/06/2009 10:12 (laatste wijziging 16/06/2009 12:43)
Avatar van Quibus Nieuw lid Ik ben het eens met degegen die zeggen dat er veelal te weinig informatie met een vraag word meegegeven, en met name wat je zelf al hebt gedaan om tot een oplossing voor je probleem te komen.

Wat ik bedoelde te zeggen, is dat er, m.i. te snel wordt aangenomen dat je zelf helemaal niets gedaan hebt, en dat je een kant-en-klare oplossing verwacht.

Als je even wat verder doordenkt, dan begrijp je dat een echte beginner veel dingen nog niet weet, en je helpt die man(of vrouw) even een klein stukje op weg. Je hoeft echt geen kant-en-klare oplossing aan te dragen, maar geef hem/haar bv. alleen maar een hint in welke hoek hij/zij het moet zoeken. - Voorop gesteld dat de beginner daarbij voldoende informatie bij zijn/haar probleem heeft meegegeven.

PHP is mooi, maar ik vind de tutorials, -zeker voor een beginner - , niet erg duidelijk.

Misschien dat daarvoor wat meer doelgericht voorbeelden gemaakt kunnen worden?

Dit was eigenlijk ook de kern van mijn betoog.

[Quibus]
Offline ArieMedia - 16/06/2009 10:26 (laatste wijziging 16/06/2009 13:09)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Quibus schreef:
Ik ben het eens met degegen die zeggen dat er veelal te weinig informatie met een vraag word meegegeven, en met name wat je zelf al hebt gedaan om tot een oplossing voor je probleem te komen.

Wat ik bedoelde te zeggen, is dat er, m.i. te snel wordt aangenomen dat je zelf helemaal niets gedaan hebt, en dat je een kant-en-klare oplossinge verwacht.

Als je even wat verder doordenkt, dan begrijp je dat een echte beginner veel dingen nog niet weet, en helpt die man(of vrouw) even een klein stukje op weg. Je hoeft echt geen kant-en-klare aan te drgen, maar geef hem/haar bv. alleen maar een hint in welke hoek hij/zij het moet zoeken. - Voorop gesteld dat de beginner daarbij voldoende informatie bij zijn/haar probleem heeft meegegeven.

PHP is mooi, maar ik vind de tutorials, -zeker voor een beginner - , niet erg duidelijk.

Misschien dat daarvoor wat meer doelgericht voorbeelden gemaakt kunnen worden?

Dit was eigenlijk ook de kern van mijn betoog.

[Quibus]

Dat met die kant en klare oplossing en het niet opzoeken..
Als ik antwoord op een post van bijvoorbeeld iemand die iets extra in zijn script wil (denk aan een controle). Dan geef ik meestal een bepaalde functie en omschrijf wat het doet. Vaak krijg je dan te horen. Maar hoe pas ik het toe dan? Terwijl je de functie hebt... Als je weet welke functie je moet gebruiken kom je er bijna altijd zelf uit als je google en php.net gebruikt.

Maargoed, je moet niet iedereen over 1 kamp scheren natuurlijk. Voor beginners blijft het moeilijk. maar voor mensen die iets verder zijn (like me) wil het niet zeggen dat PHP ook easy is! Wij moeten ook nieuwe functies bekijken en komen er dan ook achter dat er vele gemakkelijkere methodes zijn.

Simpel voorbeeld is dat ik nu ongeveer 1,5 maand OOP-gericht programmeer. Ik weet hier dus nog niet zoveel van, maar door naar andere scripts te kijken en functies op te zoeken ben ik van mening dat ik nu meer van OOP weet dan dat ik hier 20 topic's aanmaak met hoe iets werkt.

Edit voor VinTage xD, Hij dacht natuurlijk aan 1,5 koeien 
*just kidd'n* xD

Offline Abbas - 16/06/2009 13:07
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@Arie2Zero: Ik programmeer nu toch ook al zo'n 2,9 OOP!  
Offline ArieMedia - 16/06/2009 13:10 (laatste wijziging 16/06/2009 13:21)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
titjes schreef:
@Arie2Zero: Ik programmeer nu toch ook al zo'n 2,9 OOP!  
Dacht dat je het wel spannend vond om te raden wat ik al 1,5 deed  . Maar heb het verlossende antwoord erbij gezet lol

titjes schreef:
Nu is de joke eruit, pummel!   


Arie2Zero schreef:
I'm very sorry!
Please forgive me  
Offline Koen - 17/06/2009 11:41
Avatar van Koen PHP expert Ha, noobs, ik hou het op 8,7 OOP 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s