login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Veranderingen aan Sitemasters | Pagina 8

362 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 06/01/2008 13:37
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Jawel dat is wel een goede toegevoegde waarde. Iedereen krijgt nu zoizo belangrijke berichten te lezen. Als er een nieuw belangrijk bericht is en het staat enkel op de voorpagina kijk je er niet altijd naar. Als die melding zo komt met dat belangrijk bericht heb je het zoizo gelezen. 
Offline Ontani - 06/01/2008 14:13
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
het idee derachter was misschien wel goed, maar het ziet er niet uit
Offline delta_004 - 06/01/2008 14:14
Avatar van delta_004 Onbekend Nee daar ben ik het mee eens, het neemt niks terug van de huisstijl van sitemasters.

Allemaal wel leuk die updates maar we moeten iets nieuws gaan doen, waar we leden mee trekken want de activiteit is best laag.

Nieuwe layout is goed idee aangezien ik hem niet modern en stijlvol vind, en ik ben niet de enigste die het hiermee eens is
Offline nielsvdwal - 06/01/2008 15:06
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik heb liever gewoon in dat blok de "belangrijke" berichten dan zo'n groot scherm die opeens opduikt.. vind het eerder iritant dan handig.. als het nou echt belangrijke berichten waren.. oke.. maar dat er een ubb update is?? en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat.. dat intereseerd me echt niet en dat wil ik al helemaal niet groot op het scherm krijgen als ik de website bezoek.. leuk dingetje maar ik vind het echt overbodig en lastig..
Offline Stijn - 06/01/2008 15:12
Avatar van Stijn PHP expert Het scherm idee blijft. Er zal een optie komen bij de gebruikers instellingen die toelaat of je de berichten direct wilt openen of niet.

Een aparte box met de laatste 5 meldingen kan er komen. Misschien komt er bij privé berichten ook: Ongelezen meldingen.
Offline DenMette - 06/01/2008 15:13
Avatar van DenMette PHP gevorderde -> Dat Belangrijke berichten ding = zinnig
-> Nieuwe layout volledig akkoord mee. Is natuurlijk gelijk aan normen van W3C minimaal.
-> Gaan naar waar je ging = goed idee
Offline Joel - 06/01/2008 15:19
Avatar van Joel Eigenaar
delta_004 schreef:
Nee daar ben ik het mee eens, het neemt niks terug van de huisstijl van sitemasters.

Allemaal wel leuk die updates maar we moeten iets nieuws gaan doen, waar we leden mee trekken want de activiteit is best laag.

Nieuwe layout is goed idee aangezien ik hem niet modern en stijlvol vind, en ik ben niet de enigste die het hiermee eens is
De activiteit is best laag zeg je daar? Kan je dat aantonen met cijfers?
Offline nielsvdwal - 06/01/2008 15:21
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde volgens mij kan jij juist het tegenover gestelde aantonen .. ik vind de activiteit nog aardig hoog.. was ooit wel hoger maargoed..
Offline Joel - 06/01/2008 15:23 (laatste wijziging 06/01/2008 15:25)
Avatar van Joel Eigenaar Normaal zeg je geen feiten als je geen exacte cijfers hebt, daarom mijn reactie. Ik zal eens kijken wat ik kan vinden...

http://www.sitemasters.be/?pagina=stats

Die grafiek -> verschil tussen 2006 en 2007. Toont zeker aan dat de activiteit zeker niet is gedaald Het aantal bezoekers is zoiezo gestegen!

We zijn volop bezig met nieuwe dingen, dus moet je niet in de "we" vorm beginnen als je niet eens weet waar WE (de echte we) allemaal mee bezig zijn.
Offline DenMette - 06/01/2008 15:30
Avatar van DenMette PHP gevorderde Goed gezegd. Ik had ooit veel zin op hier eens grote kuis te houden, maar nooit gedaan. Ik vind het tof dat de crew van die nieuwe zaken aan brengt.
Offline jerone - 06/01/2008 15:40
Avatar van jerone JS gevorderde Persoonlijk vind ik het een goed concept. Een beetje tweaken.
Iets minder groot zou beter zijn. Een plaatje erbij kan ook geen kwaad.

Enige probleem, ik gebruik SpeedDial voor Firefox en die begon met updaten, kreeg ik een alert dat ik 3 meldingen had. Toen ik naar SiMa ging kreeg ik nog een melding dat ik nog maar 2 meldingen had.
Offline Stijn - 06/01/2008 15:49
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Toen ik naar SiMa ging kreeg ik nog een melding dat ik nog maar 2 meldingen had.
Je moet ze alle drie dan lezen hé. Boven staat er een "volgende" knop om het volgende bericht te lezen.
Offline DenMette - 06/01/2008 17:39
Avatar van DenMette PHP gevorderde Dat is zo ja 
Offline Abbas - 06/01/2008 18:46
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat..
.NET is niet zomaar weet ik veel wat en een lid met kennis ervan hebben ze al: yours truly! 
Citaat:
Allemaal wel leuk die updates maar we moeten iets nieuws gaan doen, waar we leden mee trekken want de activiteit is best laag.
Die is verre van laag! Ik heb sinds de aparte .NET categorieën er zijn meer werk dan ooit daarvoor! En dat geldt ook voor de andere categorieën.
Citaat:
Ik vind het tof dat de crew van die nieuwe zaken aan brengt.
Ik heb ermee gedreigd om sitemasters om te gooien in een .NET-versie en plots werden alle andere crewleden gemotiveerd om vernieuwingen/verbeteringen aan te brengen! :p
Offline kickasgamer - 06/01/2008 18:51
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde jep ik zie titjes heel veel problemn in de .net categorie oplossen en daar zijn er ook veel van mij bij 

en zijn advies en tuts zijn ook al van een prof niveau 
Offline Stijn - 07/01/2008 01:55
Avatar van Stijn PHP expert
titjes schreef:
Ik heb ermee gedreigd om sitemasters om te gooien in een .NET-versie
Toen werd ik inderdaad bang en heb ik maar zijn vurige wens uitgevoerd.

nielsvdwal schreef:
ik heb liever gewoon in dat blok de "belangrijke" berichten dan zo'n groot scherm die opeens opduikt.. vind het eerder iritant dan handig..
....
en dat wil ik al helemaal niet groot op het scherm krijgen als ik de website bezoek.. leuk dingetje maar ik vind het echt overbodig en lastig..


Ik heb dit niet gedaan omdat jij dat vroeg maar omdat mensen met respect voor me werk dit gevraagd hebben.

nielsvdwal schreef:
...
als het nou echt belangrijke berichten waren.. oke.. maar dat er een ubb update is?? en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat.. dat intereseerd me echt niet
...


Je kan ze nu uitschakelen. Als er een ubb tag bijkomt is dit in het belang van de leden (ook eender ander mededeling). Zo'n mededelingsysteem is gekomen om korte nieuwsberichten te vermijden en onze leden op een snelle/eenvoudige manier van verandereingen op de hoogte te brengen. Tenzij je dit kan weerleggen met harde feiten, blijft dit systeem.
Offline vinTage - 07/01/2008 02:04
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat uitschakelen, krijg je nu dan ook niet meer zo'n rood linkje (U heeft X berichten) ?

Ik heb dat nu iig uitgezet, want ik vind die overlay MEER dan hinderlijk, vooral als dat 4 keer gebeurd op 3 dagen ... ik hoop dus dat dat rode ding blijft.
Offline Stijn - 07/01/2008 02:29
Avatar van Stijn PHP expert Er komt geen rode melding zoals nieuwe prive berichten. Trouwens, we geven niet iedere dag mededelingen weg.
Offline Abbas - 07/01/2008 02:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ondanks alle commentaren vind ik het een handig systeem, alleen de lay-out nog een beetje mooier maken! 
Offline DenMette - 07/01/2008 06:32
Avatar van DenMette PHP gevorderde Het is wel handig. Ik bergijp wel vintage zijn stand punt ik kwam op sitemasters 2 mededelingen daarna ging ik even weg en ik kwam terug, toen was er weer één.

Tot nu toe waren ze terug beperkt. Het was misschien de start fase.
Offline vinTage - 07/01/2008 09:46
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik mis de google ads nog in die mededeling ding, je zou dan wél een keer of 3 per dag een mededeling kunnen doen 
Offline marten - 07/01/2008 10:35
Avatar van marten Beheerder vinTage goed idee  
Offline nielsvdwal - 07/01/2008 14:56
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde vraagje over die laatste mededeling.. er stond iets van dat je mededeling kan sturen naar iedereen, leden en crew ofzo.. ik neem aan dat dat alleen voor de crew is??

ojaah.. wat is 'mededelingen' een klote woord zeg ..
Offline marten - 07/01/2008 15:21
Avatar van marten Beheerder Jup er komen een aantal groepen in om die snel te bereiken.
Stijn krijgt een extra groep om zijn mede homo's snel een mededeling te kunnen doen.
Offline vinTage - 07/01/2008 15:56
Avatar van vinTage Nieuw lid Marten, je kreeg net een mededeling van stijn 
Offline Stijn - 07/01/2008 15:57
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Stijn krijgt een extra groep om zijn mede homo's snel een mededeling te kunnen doen.
Daar hoef ik geen systeem voor te maken hoor. Ik stuur gewoon een privé bericht naar jou marten 

ontopic: als je meer dan 1 bericht ontvangt dan kan je naar het volgende bericht gaan door op dat pijltje bovenaan te drukken. Er staat ook op welk bericht je bent, bv: 1/3.
Offline marten - 07/01/2008 16:15
Avatar van marten Beheerder vinTage dat ik met jou kus wil niet zeggen dat ik dat ook met stijn doe he  
Offline Gerard - 07/01/2008 16:19
Avatar van Gerard Ouwe rakker Er zijn idd grenzen 
Offline delta_004 - 07/01/2008 16:28
Avatar van delta_004 Onbekend
Joël schreef:
[..quote..]De activiteit is best laag zeg je daar? Kan je dat aantonen met cijfers?


Activiteit op het forum, maar het is maar een mening.
Offline Koen - 07/01/2008 17:00
Avatar van Koen PHP expert
delta_004 schreef:
[..quote..]

Activiteit op het forum, maar het is maar een mening.


Er is best veel activiteit op het forum hoor ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s