login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Veranderingen aan Sitemasters | Pagina 2

362 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 15/01/2007 18:33
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
(bij mij was het ook tot over een minuut of vijf, nu is't weg)
Offline TotempaaltJ - 15/01/2007 18:36
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse
Citaat:
[Bekijk topic]


Waarvoor is dat?
Offline Rens - 15/01/2007 18:37
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Dat was alleen voor de crew...
Nu is het opgelost 
Offline Abbas - 15/01/2007 18:39
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ja, ik had het ook..
Maar nu is het weg, wierd  
Offline Rens - 15/01/2007 18:40
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Iedereen had het, bij iedereen is het weg...
Back ontopic graag 
Offline Stijn - 16/01/2007 21:52
Avatar van Stijn PHP expert Klik eens op volgende link: http://www.site...Expressies

werkt niet. Als je klik op de navigatie bovenaan de reacties van een tutorial.
Offline vinTage - 16/01/2007 22:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Op de eoa manier heb je 2 slashes in je url. Bij mij werkt het wel goed.

(je bedoelt toch in de reacties en dan de tut nav erboven he ? )
Offline Rens - 16/01/2007 22:10
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Die horen gewoon weer te werken eigenlijk...
Gister zijn ze teruggezet naar de oude nav. urls dus het zou moeten werken...?
Offline Stijn - 16/01/2007 22:52
Avatar van Stijn PHP expert jup ze werken , blijkbaar zat er ergens een klein foutje bij het klikken  
Offline Thomas - 17/01/2007 12:11
Avatar van Thomas Moderator Ik snap nog steeds het nut van het gedeeltelijk omgooien van de navigatie van deze site niet, behalve dan dat je wat meer waardering van zoekmachines krijgt.

Bezoekers / leden hebben hier weinig aan, dus vanwaar deze aankondiging? Inhoudelijk verandert er niets. De enige reden die ik kan bedenken voor het aankondigen van deze wijziging is dat je leden wilt laten meehelpen aan het debuggen van deze "nieuwe" "functionaliteit".

Een tijd geleden was al min of meer het nut en de noodzaak van een (echt) nieuwe versie van sitemasters onderkend. Het is nog steeds jammer dat dit project is getorpedeerd, en dat er nu op deze manier (gedeeltelijke) ingrepen plaatsvinden die meer kwaad dan goed doen, naar blijkt.

Gelukkig is het werk wat hier in is gestoken (een nieuwe versie) niet verloren gegaan en waarschijnlijk plukken de makers hier binnenkort elders de vruchten van.
Offline Nanon - 17/01/2007 12:34
Avatar van Nanon PHP interesse Hyperlinks in het forum in een nieuw venster (of tabblad) laten openen!

Ook al staat het aan, het werkt niet!
Offline marten - 17/01/2007 13:25
Avatar van marten Beheerder lijding 
Offline Thomas - 17/01/2007 13:33 (laatste wijziging 17/01/2007 13:49)
Avatar van Thomas Moderator @Nanon - bij mij werkt dit wel... in FireFox... 
Offline nielsvdwal - 17/01/2007 13:51
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde @hierboven.. hoezo edit je het de hele tijd?  
Offline ece - 20/01/2007 15:12
Avatar van ece HTML interesse http://www.site...stellingen
Citaat:
Reacties e-mailen op mijn berichten en reacties. (nog niet ingebouwd)
Enkel directe reacties e-mail op mijn berichten. (nog niet ingebouwd)
Nooit reacties e-mailen op mijn berichten. (nog niet ingebouwd)

Dit staat er al een hele tijd.
Dus inbouwen of weghalen. Dat staat wel zo netjes.
Als het later nog ingebouwd word is het handig om die regel even weg te halen en terug te zetten als het ingebouwd is.

Citaat:
Ik wil elke maand een nieuwsbrief ontvangen.

Ook dit staat er al een hele tijd maar ik heb nog nooit een nieuwsbrief ontvangen. Dus als er geen nieuwsbrief is haal het dan weg.
Maar ik ben best bereid om te helpen met het maken van de nieuwsbrief.

Succes.
Offline Stijn - 23/01/2007 18:15 (laatste wijziging 23/01/2007 18:18)
Avatar van Stijn PHP expert euhm ik had gelijk hoor van die URL's.

Ga eens naar een tutorial (alleen daar getest). En klik op reacties.
Wanneer je een actie doet (posten / deleten / editen) dan refresht hij ofzo en dan klik je terug op de tutorial naam bovenaan de reacties in de path... dan ga je zien dat hij iets niet plaatst!!!

voor ik iets deed
http://www.site...WYG-editor

na ik iets deed
http://www.site...WYG-editor

Dat zijn de URL's van de path bovenaan de reacties.

stijn

*update*

is ook bij tutorials zo!
Offline svm - 03/02/2007 20:12
Avatar van svm PHP ver gevorderde Als ik op de website kom ben ik uitgelogd, ga ik naar een andere pagina dan ben ik plots ingelogd maar zijn de onderste 3 menu-items dichtgeklapt.
Eerder was dit nog niet op deze PC.
Offline vinTage - 03/02/2007 20:21 (laatste wijziging 11/02/2007 00:57)
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat komt doordat er op de eoa manier gelinkt word met http://www.sitema... en http://sitemas..



edit:
ik post net een reply in het nieuws (ik was reply nummer "11" op desbetreffende pagina, en werd geredirect naar het verkeerde pagina nummer, nl
http://www.site...378/2#5906
terwijl mn reply op pagina 3 staat


(
Offline Pieter - 04/03/2007 12:28
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik vind de downloadsectie niet goed. Minstens 2 van de 5 laatste posts zijn zelfs niet meer in ontwikkeling/project stopgezet.

Bij de laatste, Scite Flash v1.53, staat er zelfs links op hun site naar programma's die je beter zou gebruiken.

Deze horen toch niet meer bij software downloads dan?
Het zou ook handig zijn moest er al direct bijstaan voor wat voor OS het is. MS is nu eenmaal niet meer de enig gebruikte os hé.
Offline WimJ - 04/03/2007 14:24 (laatste wijziging 04/03/2007 14:24)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde voledig eens met pieterc 
Offline urqbz - 04/03/2007 14:27
Avatar van urqbz PHP interesse Ja wat het os is.
Ik moet altijd eerst weer 1,5 jaar wachten tot eindelijk die site waar ik het programa van wil geladen is an kom er vervolgens achter dat et niet op mac os x draait.
Ik zou zeggen doe er wat aan:!:
Offline marten - 01/04/2007 09:51
Avatar van marten Beheerder Misschien een leuk idee om een soort favorieten aan te maken per gebruiker. Dus dat je een topic aan je favorieten kan toevoegen en deze later kan terug zien. En ja ik weet dat dat in je browser ook kan maar als het in je controlepaneel terug te zien is is ook een mooie feature 
Offline WimJ - 01/04/2007 10:17
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Echt goed gedacht Marten ! 
Offline Voldemort - 01/04/2007 11:48
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Zoiets zou ik ook wel zien zitten, erg handig.
Offline Keith - 01/04/2007 13:09
Avatar van Keith Grafische gevorderde net als op fok, daar komen alle topics waar jij in hebt gereageerd in een apparte lijst staan en vervolgens kan je die bekijken en dan zie je meteen in welke topics weer nieuwe posts zijn gekomen 
Offline bosgroen - 01/04/2007 13:44
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
Ik vind ook dat er nog veel verbeteringen mogelijk zijn aan het forum. Je hoeft niet alle features van een vbulletin/invision erin te stoppen; maar zoiets om de threads waarop je al gereageerd hebt te volgen is mijn inziens toch cruciaal bij een forum waarop dagelijks threads bijkomen.
Offline Ibrahim - 01/04/2007 16:32
Avatar van Ibrahim PHP expert Die 2 ideeën zie ik ook wel zitten 
Offline Nikke - 22/05/2007 15:34
Avatar van Nikke Nieuw lid Ik heb een vraag:

waarom blijf je constant ingelogd, zelfs na het sluiten van de site?
Offline Rens - 22/05/2007 15:38
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Er word een cookie geset, en d.m.v. die cookie en de database blijf je ingelogd als je weer terug komt.
Klik links boven op log uit.
Als je dan weer in het loginscherm komt kun je ook instellen dat je niet ingelogd blijft... 
Offline TotempaaltJ - 03/07/2007 17:35
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik heb nog wel een idee! Een avatar van een site afhalen. (Dus niet dat je up hoeft te loaden) Dit zou bijv handig zijn bij Gd Library imgs!^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s