login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vroege vogels? | Pagina 6

175 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nrzonline - 14/12/2006 00:25 (laatste wijziging 14/12/2006 10:09)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde abn si dood? okee breezah stijlo dan maa? Gewoon irri te leze.. en soms begrijpelijk maar met on ervoor! wojo, mjah nu nog wat te zeggie ova ontopic... kging ff off, mjah.. dna wel on... mening gegeve.. ga jij nog doen?... mjah ruustttiiiggg

(En ja, de grammatica in die zin was een grote blunder, Agreed
Maar ik probeer tenminste duidelijk over te komen, met zo goed mogelijke grammatica/spelling. Natuurlijk ben ik niet foutloos, maar dat is vrijwel niemand. Maar overdrijven van het niet schrijven van AN is ook een kunst natuurlijk. (verdedeging! ))

Kijk, dat is nog een opmerking waar we weer normaal over kunnen discuseren. Neem bijvoorbeeld Bill Gates. Nerd der nerds? Maar hij kan dus wel dikke toespraken houden, communiceren met andere mensen. En als je een nerd zoekt, is hij het wel. Dus niet iedereen die de computer richting in duikt, hoeft asosiaal te zijn.
Offline vinTage - 14/12/2006 00:26
Avatar van vinTage Nieuw lid abn heet tegenwoordig an 
Offline Nrzonline - 14/12/2006 00:29 (laatste wijziging 14/12/2006 00:32)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Okee, gefixed. Raar, ik dacht dat de Nederlanders aardig beschaafde mensen waren. Maar daar zit ik weer naast. Volgensmij loop ik wat achter met de tijd? 
Offline vinTage - 14/12/2006 00:30
Avatar van vinTage Nieuw lid Dr zitten wel goeie tussen hoor 
Offline Nrzonline - 14/12/2006 00:41 (laatste wijziging 14/12/2006 00:47)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ik had even niets te doen. Dus pak ik google erbij, en begin te zoeken naar 'Famous Nerds'. Achja, kan ook wel is leuk zijn om door te lezen. Tenminste, als je van lezen houd. (Ik in ieder geval niet )
Lijst van Nerds (W. Bill Gates #8?  )

Citaat:
... Nerd Pride
Because other people are jealous ...

* that you know more about computers than them
* that you can do fun stuff all day and get paid for it
* that you have more chance to change the world than they do
* that you are way more likely to be a millionaire by age 30 than them
:o

*edit* Deze vond ik ook wel leuk */edit*
“Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one.”
Offline nemesiskoen - 14/12/2006 09:11
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@Nrzonline: inderdaad, wat jvriet zegt, en niet wat jij denkt. Ik heb ook de pesthekel aan breezah crap... maar ABN bestaat al een paar jaar niet meer.
Offline KoenVR - 14/12/2006 11:27
Avatar van KoenVR Lid
Citaat:
Okee, gefixed. Raar, ik dacht dat de Nederlanders aardig beschaafde mensen waren. Maar daar zit ik weer naast. Volgensmij loop ik wat achter met de tijd?


Daarom dat ik Vlaming ben 
en ik weet dat ik praktisch nooit an typ,
maar god iedereen kan het lezen hoor...

ik vind ook dat je op je 12 nog niet al je tijd op je pc moet spenderen.
Als je het echt leuk vind zal je nog lang genoeg op je pc mogen tokkelen op je werk.
En hoe vroeger je begint hoe sneller je de toch wel bekende burn-out meemaakt...

ik heb er niks op tegen dat ze nu al proberen sites te maken,
en willen bij leren,
zolang ze maar ook hun sociale contacten buiten de pc onderhouden....
Offline putbruy - 14/12/2006 13:12
Avatar van putbruy HTML beginner vage
Citaat:
Overigens: nerds rulen... kijk maar naar de rijkste mensen op aarde.

.denk toch dat die rijk geworden is met zaken doen,en niet zozeer programmeren..(zaken doen=ander vak) 
..anyway kijk maar eens wat er gebeurt als knaapjes zaken gaan doen met nietsvermoedende volwassenen:
http://www.site...ntify.html
Offline nemesiskoen - 14/12/2006 16:07 (laatste wijziging 14/12/2006 16:09)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ja hoor, die dudes van google zijn kei rijk geworden met zaken doen... euhm.... euhm......... euhm..........................

Doet er overigens niet toe.
Het zijn nerds en ze zijn stinkend rijk.
Offline Abbas - 14/12/2006 16:24
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Hier kan ik je niet anders dan gelijk in geven vagez0r 
Offline timo - 14/12/2006 16:49
Avatar van timo PHP ver gevorderde enm putbruy, Mr. Gates himself heeft de 1e versies van Mac en DOS zelf gemaakt.. je word echt niet zomaar directeur van zo'n bedrijf, dan moet je zelf ook wel een béétje ervan af weten lijkt mij..
Offline vinTage - 14/12/2006 16:50
Avatar van vinTage Nieuw lid van Mac ? ik dacht dat steve jobs daar iets mee te schaften had, maar toch zeker niet dun Billy
Offline timo - 14/12/2006 17:10
Avatar van timo PHP ver gevorderde ok dat dacht ik maar blijkbaar niet zo dan..
Offline Richard - 17/12/2006 09:56
Avatar van Richard Crew algemeen
Citaat:
enm putbruy, Mr. Gates himself heeft de 1e versies van Mac en DOS zelf gemaakt.. je word echt niet zomaar directeur van zo'n bedrijf, dan moet je zelf ook wel een béétje ervan af weten lijkt mij..


Gates heeft helemaal niks aan MSDOS gedaan, dat is compleet geript. Met Mac heeft hij ook niks van doen.

Windows 1 heeft hij naar het schijnt zelf gemaakt, hoewel dit ook veel dingen uit andere OS's van die tijd heeft gejat. Hij heeft waarschijnlijk niet al te veel zelf hoeven maken.
Offline ikki007 - 17/12/2006 10:02
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik ben nu toch ook 13..? En ik zit toch ook al vanaf 2004 bij SiMa?
Dus dat is vanaf mijn 11de al bij sima, vanaf mijn 10de begon ik bij cu2 enzo profielensites te maken.
Maar nu ik paar jaar verder ben kan ik alles al veel beter.
Ik kan nu een ledensysteem bouwen in php+mysql, en nee geen klasgenootjes van mij kunnen dat..
Je moet iets doen wat je leuk vindt, bij de ene is dat voetbal (of oorlog spelen op 12 jaar??) en bij mij ligt dat ergens anders.
Offline delta_004 - 17/12/2006 10:04
Avatar van delta_004 Onbekend Ben het precies ikki meeeens. Bij mij is het zelfde geval
Offline Abbas - 17/12/2006 10:16
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Bwa ik denk niet dat er hier nog veel over gediscussierd moet worden, de meesten hebben hun punt duidelijk gemaakt hoor...

En ja, de jongere mensen hier op SiMa zitten liever achter hun PC, mensen van rond mijn generatie deden andere dingen en zijn er van overtuigd dat je tijdens je jonge jeugd beter nog andere dingen als hoofdzaak kunt doen buiten heelder dagen achter de PC door te brengen, of toch een groot deel van je tijd.
Zelfs nu nog, ik ben 21, ben (vrij) goed in programmeren en werk als freelance, maar toch spendeer ik liever tijd met vrienden en uitgaan en zie ik het programmeren voorlopig als een hobby...

Je weet echt dat je zo'n dingen mist als je al wat ouder bent en als dan je 2 beste maten voor een jaar weg zijn weet je zeker wat je mist!
Offline stijnhau - 18/12/2006 17:44
Avatar van stijnhau Onbekend je moet wel iets anders doen he zoals is fietsen of daten en zo.
dat doen de meesten ok wel hoor maar wij doen dit ook graag.
Offline Activeren - 18/12/2006 20:11
Avatar van Activeren PHP interesse Wat is hier aan de hand, verwijder dit bericht, er wordt gewoon anders gedacht over jongeren onder 15 jaar.. Kom op man, als jongeren onder 15 sites willen maken, en daar hulp bij nodig hebben.. Dan kan dat toch gewoon, dit vind ik nou onderscheidt maken.. Zoek een leven of zo, ga rondjes om je huis renne..


-Activeren..
Offline marten - 18/12/2006 20:29
Avatar van marten Beheerder ga er niet op in das het beste 
Offline nemesiskoen - 18/12/2006 21:23
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik kan nu een ledensysteem bouwen in php+mysql, en nee geen klasgenootjes van mij kunnen dat..

hehe, grapjas!
Zal vooral niet vol bugs en veiligheidlekken zitten:-)
Offline Stijn - 18/12/2006 21:26
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
hehe, grapjas!
Zal vooral niet vol bugs en veiligheidlekken zitten:-)
haha grappig koen , een kind die een ledensysteem bouwd voor 0 leden. Waar halen ze het vandaan...
Offline Abbas - 18/12/2006 21:49
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@Activeren: je hebt gelijk met wat je zegt over het feit dat ouderen anders denken over 15 jarigen of jonger...

En als jongere mensen sites willen maken op hun jonge leeftijd mij goed, geen probleem...

Maar zoiets als dit:
Citaat:
Zoek een leven of zo, ga rondjes om je huis renne..

Laat dit alstublieft achterwege want dat is echt gezever!
Offline Activeren - 18/12/2006 21:58
Avatar van Activeren PHP interesse Jah, sorry, idd, ik liet me even gaan... Maar snap je wat ik bedoel...??
Offline Abbas - 18/12/2006 22:04
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
ja hoor ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.247s