login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Aggainst Racism !

Offline Niekosvd - 22/09/2005 11:55
Avatar van NiekosvdLid Hardcore-Underground.nl against Racism!

Zoals jullie allemaal weten worden gabbers vaak gezien als racisten.
Dit omdat de gabbers altijd met verkeerde eigenschappen in het nieuws komen.
Racisme heeft niets met hardcore/gabbers te maken.

Daarom willen wij hier ook iets aan doen !
We zijn het beu om altijd maar als racist beschouwt te worden.

Hardcore-underground.nl wil een campagne starten tegen racisme.
We willen dit groots aanpakken met meerdere hardcore sites / hardcore DJ’s .

Indien iemand ideeën heeft over hoe we dit kunnen doen horen wij dat graag.

Mvg, The Crew




18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 22/09/2005 20:17
Avatar van Gerard Ouwe rakker laat ik toch net een gruwelijke hekel hebben aan gabbers :x
Offline Maarten - 22/09/2005 20:20 (laatste wijziging 22/09/2005 20:22)
Avatar van Maarten Erelid Kan allemaal goed zijn..

Btw: gisteren heeft zo'n bendje gabbers aan de bushalte een gast die "hen niet aanstond" in elkaar geslagen, en dan ook nog eens op de buschauffeur die er wou tussenkomen...

Mooi! Ik duw niemand in hokjes, maar gabbers duw ik toch in het hokje "krapuul en uitschot zonder verstand"... of het nou racisten zijn of niet, het blijven no-brainerige *****z*kk*n.

Het is toch gek dat het altijd die gastjes zijn zonder al te veel haar, met witte petjes die half dichtgeplooid zijn mensen in elkaar moeten slaan, terwijl andere mensen dat minder - niet doen?
Offline Ibrahim - 22/09/2005 20:20 (laatste wijziging 22/09/2005 20:22)
Avatar van Ibrahim PHP expert Proximus hij probeert dat juist te voorkomen kom je met zon opmerking 

edit:

aan hand van wat murfy zei geef ik je toch gelijk 
Offline gothmog - 22/09/2005 20:21
Avatar van gothmog Lid groot gabber feest geven...
met als naam: RACISME NEE

ik hou ook niet zo van die traininspakken en kale hoofden...:s
Offline Ibrahim - 22/09/2005 20:23
Avatar van Ibrahim PHP expert nu ik erover nadenk heb ik een tijdje geleden van een vriend gehoord (marrokaans) dat hij achtervolgt was door gabbers voor niets...
Offline Maarten - 22/09/2005 20:25
Avatar van Maarten Erelid Ik wil ook nog even opmerken: ik beschouw ze zeker niet als racisten, ik beschouw alleen de mensen die "ei vuile turk" en "ga naar uw land" roepen naar verdorie onschuldige mensen als racisten. En toevallig zijn dat over het algemeen die mannekes.

Je moet mij niet proberen te overtuigen van het tegendeel, ik ben niet blind. Als je iets wilt veranderen aan de mensen hun visie hierover, verander dan de feiten en niet onze geesten.
Offline Tuinstoel - 22/09/2005 20:26
Avatar van Tuinstoel PHP expert Afgelopen festival Hardcore Dominator was ook "against racism", maar daar zie je niks van terug. Via internet zal het je echt niet lukken, als het bij die grote feesten ook niet lukt. Ze blijven er als nog knetterhard discrimineren, laat ze maar mooi hun gang gaan, ze komen er vanzelf wel een keer achter dat ze door de rest van Nederland niet geaccepteerd worden.
Offline Xfader - 22/09/2005 20:28 (laatste wijziging 22/09/2005 20:38)
Avatar van Xfader Lid Het is precies wat Murfy zegt....en er lopen hier bij MIJ in het dorp de laatste tijd ook meer van die mensen met kaalgeschoren koppen rond....
Offline vinTage - 22/09/2005 20:29 (laatste wijziging 22/09/2005 20:30)
Avatar van vinTage Nieuw lid lol, ik ben getrouwd met een buitenlandse vrouw (insiders )
Maar als ik mn kop kaal scheer, ben ik dan fout ?


btw, ik denk dat er een beetje een misverstand is (of in mijn visie) maar kaal & racist, dat zijn toch skinheads ? en geen gabbers (niet dat er geen racistische gabbers kunnen bestaan, maaar stereotyps gewijs).
Offline Tuinstoel - 22/09/2005 20:31
Avatar van Tuinstoel PHP expert Xfader nu vind ik jou ook een beetje beledigend overkomen, wat is er mis met kaalgeschoren koppen? Ik heb nu ook ongeveer bijna al mijn haar er af, ben ik dan racistisch? Ja tuurlijk valt het op aan een uiterlijk (lonsdale, kisten, enz.) maar alleen een kale kop hoeft niet per se discriminerend te zijn, kan wel natuurlijk. Je zou de situatie in London eens moeten zien waar ik afgelopen week ben geweest, daar lopen alleen maar negers met Lonsdale, zo zou het ook moeten zijn gezien het van origine een boksmerk is dat is opgericht door een neger, maja wat doe je aan de huidige cultuur. Wat mij betreft laat je het mooi met rust en gewoon verder gaan met je eigen leven.

Btw hoort zo'n discussie wel @ sima?...
Offline Xfader - 22/09/2005 20:34 (laatste wijziging 22/09/2005 20:38)
Avatar van Xfader Lid @ Tuinstoel: ik bedoel van die echte skinheads met kisten aan en van die legerbroeken en zon nederlands vlaggetje op hun jas...
Offline nemesiskoen - 22/09/2005 20:35 (laatste wijziging 22/09/2005 20:36)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@Tuinstoel: Ik vind in ieder geval van niet.
Mja, de letters NSDA in het woord lonsdale moet ik niet zo echt.
En waarom kan je niet gewoon naar de muziek luistere zonder je hoofd kaal te scheren en een strakke trainingsbroek aan te trekken en een klak op zetten.
Ik bedoel, ik ga mijn haar ook niet doen zoals Matthew Bellamy gewoon omdat zijn muziek extreem goed is?
Offline finduilas - 22/09/2005 20:50
Avatar van finduilas PHP gevorderde Nou,Gabbers zijn geen racisten maar wel de grootste krapuul die ik ken.Sommige daarvan zijn dan nog eens erg door dan racistisch te zijn.Jammer voor het "goede" deel.Maar niet alle racisten zijn dus gabbers en niet alle gabbers zijn racisten.Vooroordelen?!?
Offline brechtjeu - 22/09/2005 21:11
Avatar van brechtjeu Onbekend gabbers die racisten zijn, nog nooit van gehoord 
ben wel zelf geen gabber maja

jaja, kga trg typen murfy 
Offline Ontani - 22/09/2005 21:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
vraag aan elke gabber en hij zal zeggen dat alle gabbers zijn vrienden en familie.

gabbers worden veelste vaak met skinheads geaccocieerd wat totaal een vertekend beeld geeft met de werkelijkheid.

die NSDA in lonsdale hebben ze zelf gevonden en hebben ze zelf nooit iets over gezegd gehad, dat is gewoon puur toeval. ik wil die dwaasjes wel eens in londen zien rondlopen in hun trainingskes
Offline Keith - 22/09/2005 22:17
Avatar van Keith Grafische gevorderde LONSDALE : Laat ons nederlands samen de alochtonen langzaam executeren

had ik ergens gehoord 
weet ook wel dat het niet daar van daan komt ofzo..
Offline mike87 - 22/09/2005 22:25 (laatste wijziging 22/09/2005 22:27)
Avatar van mike87 Nieuw lid @ Keith:

jij bent triest, Lonsdale is opgezet door een zwarte bokser als boksmerk.
Het is geen afkorting, er is gewoon waarschijnelijk erg lang over nagedacht door mensen die de groep mensen niet mag die naar hardcore luistert. dat zijn de mensen die het verzieken voor andere.

Vervolgen wordt het merk door een bepaalde groep veel gedragen, gabbers dus.
Maar aan lonsdale is niks rasistisch, ook niet aan hardcore, gabbers, of de nederlandse vlag!
Het zijn toch echt de mensen die een rasist zijn, niet de kleding of wat dan ook.

Als je hier in Nederland met een nederlandse vlag loopt, ben je al een rasist, terwijl het toch gewoon de vlag van je eigen land is waar niks mis mee is. Mensen moeten er niet zo op zeiken. Het zijn allemaal vooroordelen.

Ik ben geen rasist, ook niet als ik in lonsdale loop, ook niet als ik met de vlag van me eigen land loop:!:
Offline Ontani - 22/09/2005 22:39
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
gesloten wegens verwijten naar andere leden, waar dit forum nu eenmaal niet voor bedoeld is. de intenties voor ideen waren goed maar zijn er jammer genoeg niet gekomen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s