login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Opera Gratis !!

Offline MechaVore - 20/09/2005 15:28 (laatste wijziging 20/09/2005 15:29)
Avatar van MechaVoreGouden medaille

PHP gevorderde
Opera is eindelijk gratis te downloaden zonder reclame banners .

http://www.opera.com

Voor de gene die het niet weten: Opera is een browser zoals firefox en Internet explorer. Mijn mening is dat Opera veel beter is dan deze 2. Maarja. Probeer het is uit 

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline KoenVR - 20/09/2005 16:20
Avatar van KoenVR Lid kunt ge opera en internet explorer naast elkaar gebruiken?
Offline MechaVore - 20/09/2005 16:20
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ja, maar geloof mij nou maar, als je opera hebt gebruik je geen internet explorer meer .
Offline ikki007 - 20/09/2005 16:36
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Wat is beter nou beter dan FireFox of Opera, ben net overgehaald om op FireFox over te stappen, krijg ik nu Opera voor me neus.. 
Offline flyingdragon - 20/09/2005 16:50
Avatar van flyingdragon PHP beginner Kwa beveiliging zijn opera en firefox even veilig,
Alleen opera vind ik er mooier uitzien, lekkerder werken, Die mousegestures die er in zitten werken super lekker, en natuurlijk werken met Tabs dat is ook heelijk, veel lekkerder als 5 losse vensters. Mijn keuze is al een HELE tijd geleden gemaakt.

:cool: Opera :cool:
Offline Ontani - 20/09/2005 17:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ik blijf nog altijd bij netscape, ik heb zowel firefox, opera en IE geinstalleerd maar gebruik deze enkel voor het testen van sites. netscape is gewoon sneller
Offline lasdesigner - 20/09/2005 17:14
Avatar van lasdesigner PHP beginner Ik gebruik FF meestal, maar ook wel eens Opera of IE (nu bijv. IE)
Offline KoenVR - 20/09/2005 17:54
Avatar van KoenVR Lid Kheb het ook geïnstalleerd,
enkele dingen spreken me toch al aan...
geen statusbalk onderaan,
tabs voor de pagina's,
mooi,

bijdankt voor de link 
Offline Danny - 20/09/2005 18:34
Avatar van Danny Lid Ik werk alleen nog maar met opera.. je kan namelijk niet van die irritante toolbars installeren Je kan helemaal zelf bepalen hoe de browser eruit komt te zien, je kan chatten, rss feeds lezen en je e-mail lezen voor mij geen ander meer 
Offline MothZone - 20/09/2005 18:37
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Ik volg Ontani.
Netscape is veel beter.
Ookal geef ik toe dat ik er nog andere heb, zoals: IE, Firefox, Opera, Deepnet, Maxthon, Avant, Mozilla, ... ... jah, zullen er nog wel enkele zijn, heb er gewoon veel 
Offline nemesiskoen - 20/09/2005 19:28
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@MothZone: uit dat lijstje vind ik Avant, samen met FF (en mozilla) en Opera toch wel de besten.

@flyingdragon: sinds wanneer kunnnen we niet meer met tabs werken in FF?
Offline Stijn - 20/09/2005 20:26
Avatar van Stijn PHP expert lol, geile browser die staat standaard bij mij 
Offline Xfader - 20/09/2005 20:28
Avatar van Xfader Lid Opera is beter dan Firefox, maar ik ben nu al zo gewend aan firefox dat ik niet meer overschakel 
Offline MFdriver - 20/09/2005 20:33
Avatar van MFdriver PHP interesse de tabs manager is vele malen beter dan die van FF hoor, je moet hem zelf maar eens uittesten..

reactie van een tevreden opera gebruiker 
Offline Dolfje - 20/09/2005 20:41 (laatste wijziging 20/09/2005 21:12)
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Waarom ik firefox beter vind:

- statusbar: weet je direct wat de browser aan het doen is.
- Het lettertype vind ik slecht van opera.
- te veel glitter bij opera
Offline MFdriver - 20/09/2005 21:01
Avatar van MFdriver PHP interesse grapjas 
ik vind FF beter omdat het letterype slecht is (dat zeg jij nu dus ;))
trouwens, je kan dat makkelijk aanpassen bij opera
en de statusbar: je kan ook instellen dat ze altijd zichtbaar is, of alleen zichtbaar is, als je een pagina aan het laden bent, dus dan weet je ook wat hij aan het doen is 
jah, het is idd wel een uitgebreide browser 
Offline haytjes - 20/09/2005 21:18
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
FF kan je gemakkelijk aanpassen met extensies,
dat vind ik er gemakkelijk aan en als je wilt, kan je heel gemakkelijk zelf een maken.

Ook heb ik gehoord dat opera 'uitsluitend' aan de standaard houdt (wat eigenlijk wel goed is), maar daarom veel IE sites niet (helemaal) rendeert
Offline DRUNK - 20/09/2005 22:02 (laatste wijziging 21/09/2005 00:00)
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Wow, ik heb nu ook Opera draaien - onder Linux op de laptop, installatie was totaal 5 sec werk echt heel goed! Ik moet zeggen dat het echt een mooie browser is ... vond ik al voordat het gratis was hoor.

Ik ga er eens een tijdje mee werken, kijken wat het echt is.
Offline Keith - 21/09/2005 08:01
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ik heb dan ook maar eens Opera en FF gedownload.
Erg veel verschil heb ik nog niet gemerkt alleen dan dat FF een andere opmaak heeft kwa kleuren etc. en dat je in FF en Opera tabs hebt waar ik het nu niet zo van in zie..
maar we gaan eens testen!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s