login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

bedankje !

Offline Button - 13/09/2005 20:50 (laatste wijziging 14/09/2005 12:56)
Avatar van ButtonPHP ver gevorderde hallo iedereen,

dit zal misschien een raar topic zijn (het wordt misschien direct verwijderd maar dan weet ik toch dat iemand het gelezen heeft), maar ik wil sitemasters.be toch is "ferm" bedanken!
ik zit hier nu al van-eu... effe gaan kijken (khem namelijk vroeger een keer papieren van jullie v1 afgedrukt en dat was mijn eerste keer hier op sitemasters (en de datum staat onderaan)- (exact de eerste keer) 19/05/2003 (maar pas na een maand ofzo echt "fulltime" on sitemasters.be)
dus dat is nu toch al een tijdje en heb jullie v1 toch meegemaakt, de meeste (nieuwe) zullen mij waarschijnlijk niet herkennen of toch niet goed,omdat ik de laatste tijd vrij inactief was, MAAR heb elke dag toch tenminste een blik geworpen op die heerlijke layout :d. nu hoop ik toch dat de oudere members dit wel doen  

ik heb sitemasters dus echt zien groeien en vind jullie site echt super! niemand kan de "gezelligheid", de hulpzaamheid (bestaat dit woord?) en de ja eu gewoon DE HELE SITE(!) evenaren!

ik heb al mijn games er gisteren afgegooid mijn vrienden (vooral een of twee toch )verklaren me gek - (die games verklaren namelijk mijn afwezigheid) - maar heb beslist om terug full scripter ga worden dus jullie kunnen je tenminste verwachte aan stomme fouten, stomme opmerkingen en nog meer stomme dingen , maar ik zal er wel op proberen te letten dit niet te doen 

nu terug naar het begin van mijn topic :
BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! door jullie ben ik wat ik nu beteken als scripter
en ik hoop dat ik dit over twee of hopelijk nog meer jaar nog eens kan zeggen en jullie kostbare tijd verdoen met mijn zever 

Bedankt sitemasters(.be )
Joël, you did a hell of a job

Greetz,
From the Button-Man ...


edit2:voor zever reacties te vermijden: dit is niet om te slijmen en als je denkt van wel, wel hou het dan voor jezelf en val mij er niet mee lastig 

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dolfje - 13/09/2005 21:06
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Buttonman ik heb bewondering voor jou,
Hoe kan jij 'dankje' zeggen in 29 regels, 6 allineas zeggen?

sorry, mss klinkt het wat sarcastisch.
maar ik ben het toch eens met je. 
Offline Button - 13/09/2005 21:10 (laatste wijziging 13/09/2005 21:12)
Avatar van Button PHP ver gevorderde ik geef daar cursussen voor : 75€ per uur en het zijn sessies van anderhalf uur. mijn email hebben ? hehe 
Offline vinTage - 13/09/2005 21:12
Avatar van vinTage Nieuw lid wow, wat een eerbetoog !
Ik zal er nu nog trotser op zijn, dat ik hier aan mee mag werken 
Offline Gerard - 13/09/2005 21:16 (laatste wijziging 13/09/2005 21:19)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Bier sponsoren om een paarse naam te krijgen telt niet 

vinTage edit
: dat hielp echt wel 
Offline Ultimatum - 13/09/2005 21:53
Avatar van Ultimatum PHP expert lol, je bent sm.be wel erg dankbaar 
Offline Frederic - 13/09/2005 21:57
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde als je een speciale status wil, vraag dat dan gewoon 
Offline Ontani - 13/09/2005 21:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
dat vind ik nu eens een nuttige uitspraak:


k heb al mijn games er gisteren afgegooid ... Maar heb beslist om terug full scripter te worden.


da je toch eens iets nuttigs doet met die computer...

Veel sterkte zou ik zeggen
Offline Thomas - 13/09/2005 22:02
Avatar van Thomas Moderator You may worship us.
Offline RdR - 13/09/2005 23:26
Avatar van RdR PHP interesse Hoe bdenk je t 
Offline Keith - 14/09/2005 07:18
Avatar van Keith Grafische gevorderde
Citaat:
dat vind ik nu eens een nuttige uitspraak:


k heb al mijn games er gisteren afgegooid ... Maar heb beslist om terug full scripter te worden.


da je toch eens iets nuttigs doet met die computer...

Veel sterkte zou ik zeggen


Heb ik ook gedaan een tijd terug maar dan ben ik me gaan richten op de grafische kant!
Offline Ultimatum - 14/09/2005 08:07
Avatar van Ultimatum PHP expert jah en nu hoop je cker ook ons repect te krijge of nie 
Offline Xfader - 14/09/2005 20:56
Avatar van Xfader Lid moet ik mssn ook maar es gaan doen al mn games erafgooien...:p
Offline nathanael - 14/09/2005 21:08
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
ik heb alleen 4 spellen op mijn pc...

patience, pinball, freecel, hartenjager 

Ontopic: Nou leuk toch dat je nu full-tim scripter word kun jij ook anderen gaan helpen 
Offline Keith - 14/09/2005 21:08
Avatar van Keith Grafische gevorderde @Ultimatum

Als je door dat te zeggen respect krijg is dat wel appart ik wou alleen aangeven dat het niet zo heel uitzonderlijk is..
Offline MothZone - 14/09/2005 21:18
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Leuk dat iemand dit eens zegt.
Ikzelf ken sima ook al redelijk lang, en ben ook geregistreerd geweest op v1 (nu niet dat ik heel actief was, een post/maand ofzo).
Heb ook nog een heleboel php-mysql tutorials afgeprint vanop v1, maar staat alleen geen datum bij omdat t in een word-document geplakt was.

Maarjah, leuk dat je t ff zegt;-) Hopelijk krijgt de admin hierbij een goed gevoel en weten ze dat ze goed bezig zijn.
Offline Ontani - 15/09/2005 11:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
wisten we al, maar nog een extra bevestiging kan nooit kwaad 
Offline mightymike - 15/09/2005 12:09
Avatar van mightymike PHP interesse jullie verrichten echt goed werk, heb v1 ook mee gemaakt, maar heb een heleboel geleerd van deze website hier, k maak nu ook al redelijk wat bedrijfs sites en verdien er nog lekker aan ook:) dus jullie hebben me nog meer bezorgd dan alleen ervaring in php/mysql/html 

Offline marten - 15/09/2005 12:55
Avatar van marten Beheerder haha
Ik ben hier nog niet zo lang maar ben ook zeeeeeer te spreken over de site en over de vriendelijkheid van de admin's en dan vooral op irc Of nie dikken? 
Offline Ontani - 15/09/2005 14:11 (laatste wijziging 15/09/2005 14:12)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
da denk ik! dikzak!


voor de mensen die denken da wij elkaar aan't uitschelden zijn, moet ge eens naar de chat van sitemasters.be komen. Als ge met dikzak aangesproken wordt moogt ge u trots voelen, 't is een compliment
Offline BigBug - 15/09/2005 20:24
Avatar van BigBug PHP expert LoL

Ik heb V1 idd nog meegemaakt toen heette ik Tuintafel .. 
Ik heb je toen ook actief gezien 
En opzich ben ik het met je eens sitemasters is gewoon een TOP site 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s