login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vlaamse deviantart

Offline safpower - 25/08/2005 18:00 (laatste wijziging 25/08/2005 18:00)
Avatar van safpowerLid Ik hou me nu al enkele jaren als hobby bezig met het ontwerpen en coderen van websites, met problemen of voor inspiratie kon ik altijd op sitemasters terecht. Nu ben ik het laatste jaar mij meer aan het bezighouden met fotografie en wat prutswerk in photoshop. Echter is er hier niet echt zo'n nederlandse versie van het ozo goede deviantart. Nou had ik gisteren zitten denken, waarom niet een vlaamse (gratis) deviantart maken (met andere naam dan wel, maar hetzelfde principe).

Ik post dit hier om meerdere redenen, eerst en vooral omdat ik dan moet op zoek gaan naar enkele enthousiaste mensen om mij hierbij te helpen, maar ook om even te vragen of jullie hier een toekomst inzien, aleja of dit wel een goed idee is dat veel bezoekers zou lokken.

Verder zal er dan nog moeten gezocht worden naar een host die wat bij kan springen in de opslagruimte, want ik vrees dat de megabytes er door zullen vliegen als er veel foto's opgeplaatst worden.

Ziezo, post je mening over het idee, en de aantrekkelijkheid er van snel even. Indien je het wel ziet zitten mij hierbij te helpen stuur dan een mailtje naar braindead@safpower.be

Bedankt 

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 25/08/2005 18:03
Avatar van marten Beheerder Zou je misschien uit willen leggen wat deviantart is?
:o
Offline Legolas - 25/08/2005 18:05
Avatar van Legolas Onbekend http://www.deviantart.com/

--> design art community..;-)
Offline safpower - 25/08/2005 18:25
Avatar van safpower Lid inderdaad. sorry, dat was ik vergeten vermelden.
Offline marten - 25/08/2005 19:21 (laatste wijziging 25/08/2005 19:21)
Avatar van marten Beheerder Heb je al eens geprobeerd te tellen hoeveel van deze site's er zijn 

Volgens mij al best veel die ook in het Nederlands / Vlaams zijn.
Maar verder op zich wel een goed idee.
Offline furax - 10/09/2005 15:19
Avatar van furax HTML beginner idee is wel goed op zich maar je zal wel een heleboel mensen nodig hebben om eraan mee te helpen imo.;-)
Offline Ultimatum - 10/09/2005 15:27
Avatar van Ultimatum PHP expert
Citaat:
Heb je al eens geprobeerd te tellen hoeveel van deze site's er zijn

Volgens mij al best veel die ook in het Nederlands / Vlaams zijn.
Maar verder op zich wel een goed idee.


zullen er dan wel niet zoveel zijn als hij er naar gezocht heeft etc..

maar ik wil wel helpe 
Offline Maarten - 10/09/2005 15:30
Avatar van Maarten Erelid designmasters.be? 
Offline XenoX - 10/09/2005 16:00
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Waarom vlaams en niet gewoon nederlands?
Offline flyingdragon - 10/09/2005 16:11
Avatar van flyingdragon PHP beginner mischien willen ze wat voor hun eigen??,
en wat maakt het uit, wij snappen vlaamse sites toch ook gewoon
Offline Maarten - 10/09/2005 16:14
Avatar van Maarten Erelid Vlaams en Nederlands is qua taalgebruik hetzelfde, het volk is alleen anders (vlamingen & nederlanders)

Dus je bedoelt wss gewoon "nederlandstalig"..

In ieder geval veel succes dermee, have fun 
Offline nemesiskoen - 10/09/2005 17:58 (laatste wijziging 10/09/2005 17:59)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@safpower: ik zie hier zeker toekomst in ALS je voldoende "sponsors" (en misschien via google ads ook) vind die het hele project willen financiëren. Want voor dat het al goed draait zul je zeker moeten rekenen rond de 50MB per gebruiker, dus na 10 gebruikers heb je al 500MB webruimte nodig (om nog niet te zwijgen van het dataverkeer). Als je tegen de 2000 gebruikers aan zit zullen de sponsors al sneller hun nek uitsteken en kijken wat je doet, om zo hun "centje" bij te dragen.

Dus voor mij is de enige kans op falen door gebrek aan geld. Of natuurlijk gewoon door een bagger script.

Een positief punt zou natuurlijk zijn als de laadtijd wordt versneld. Want die van deviantart is verschrikkelijk.
Offline Ultimatum - 11/09/2005 12:18
Avatar van Ultimatum PHP expert safpower, ik heb je toegevoegd, ik zou best wille helpen, als je er nog mee doorgaat, hoop dat er ook andere zijn die willen helpen want het zal groot project zijn denk ik :p
Offline furax - 17/09/2005 10:06
Avatar van furax HTML beginner wil ook wel helpen als je iets nodig hebt :d
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s