login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

GTA @ SiteMasters.Be? | Pagina 2

37 antwoorden

Gesponsorde links
Offline RickyB - 28/07/2005 15:59
Avatar van RickyB Onbekend er zit een verorgen sex scene in en daarom moet Rockstar (de makers) voor de rechter komen, dus je heb kans dat GTA 4 niet eens komt 

die sexscene zit waarschijnlijk bij denise (je eerste vriendin) en daar moet je een code gebruiken (vraag me niet welke)
Offline ece - 28/07/2005 16:08
Avatar van ece HTML interesse Ik heb dat spel niet:s best wel jammer. Nja illegaal zei je toch rickyb.
Ik vraag wel aan iemand of ik hem mag branden ofzo^^ sorry moest er uit. Nu houd ik me netjes aan de regels:cool:







BRAAAF!!
Oops regel overtreedt.



Braaf:p^^
Offline TFOL - 28/07/2005 16:31
Avatar van TFOL PHP beginner
Citaat:
er zit een verorgen sex scene in en daarom moet Rockstar (de makers) voor de rechter komen, dus je heb kans dat GTA 4 niet eens komt

die sexscene zit waarschijnlijk bij denise (je eerste vriendin) en daar moet je een code gebruiken (vraag me niet welke)


Op de cd en verpakking staat op dat het voor 18 jaar en ouder, dus hebben de makers (Rockstar) de spelers gewaarschuwd dat er zulke dingen in kunnen voorkomen
Offline RickyB - 28/07/2005 16:41
Avatar van RickyB Onbekend das waar, maar toch moeten ze voor de rechter komme dom he?
:s
Offline Dennis - 28/07/2005 17:18
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Heeft iemand nog een server hiervoor beschikbaar? Anders gaat het feest niet door...:'(
Offline TFOL - 28/07/2005 17:19 (laatste wijziging 28/07/2005 17:19)
Avatar van TFOL PHP beginner laat me raden... dit is een Amerikaans verhaal:\


-------back on track.... uh topic-------
Offline RickyB - 28/07/2005 19:14
Avatar van RickyB Onbekend had je het over mijn verhaal?
neej... iemand uit deventer (plaats in nederland) heeft het ontdekt en het was gister (in nederland) op het nieuws
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s