login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Alles weg!!!!

Offline Respectation - 05/06/2005 18:33 (laatste wijziging 05/06/2005 18:40)
Avatar van RespectationNieuw lid Hi,
Ik had een reseller pakket bij IT2GO.be

Daarstraks spreekt mijn webhoster(Kris De Rocker) me aan.
Hij vertelde me dat een van mijn sites een andere site op een andere server zoveel keer bezocht dat het 2Mbit per seconde (250kb /s) verbuikte, van 6uur deze morgend tot 12 uur..

Ikzelf wist hier niets van, hij beweerde dat ik een "ddos attack" had gedaan op die server.
Ik wil naar mijn site HabitantsDuty.net, er staat: "This account has been suspended", daarna ga ik naar Webstuff.be, een site van een klant van me, juist hetzelfde.
Een kwartiertje later zie ik nog eens en ik zie iets van apache installatie staan.
Dus ga ik naar een andere site van me, werkt ook niet meer.
Dus, hij heeft gewoon alles verwijdert, ik heb niets meer, geen enkele backup, NIETS.

Dit zijn alle sites van mij.
Waar Kris De Rocker alles heeft van verwijdert:

axent.respectation.be
kangie.org
crea.habitantsduty.info
webstuff.be
darkwar.habitantsduty.info
habitantsduty.com
habitantsduty.net
habitantsduty.info
mich.respectation.be
minipower.be
morfdesign.be
rezzie.com
go2be.be
tienersbijelkaar.org
trans.habitantsduty.com
vision.habitantsduty.com

Laat dit een tip zijn voor jullie : Koop nooit webhosting bij IT2GO of Kris De Rocker

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline EclipX - 05/06/2005 18:34
Avatar van EclipX Lid Crap dude, dat is pas balen, die webhoster, zal mogen betalen hoor
Offline Legolas - 05/06/2005 18:37
Avatar van Legolas Onbekend Das een heel grote fout van die webhoster...
Had hij wel eerder kunnen zeggen:\
Offline Maarten - 05/06/2005 18:40
Avatar van Maarten Erelid Post het op http://www.webhosters.nl/ ofzo... daar kijken mensen ook wel eens als ze een hosting willen nemen ergens...
Offline ece - 05/06/2005 18:42
Avatar van ece HTML interesse Jah het is echt vervelend voor jouw.
Maar 1 ding is wel jou schuld:
Citaat:
ik heb niets meer, geen enkele backup, NIETS.

Ja dat was niet zo slim:p.
Als je een backup had dan was er niets aan de hand. Buiten het feit dat u een nieuw hostingbedrijf moest zoeken.
Maar ja verder vind ik het heel lullig voor jou.
Succes verder met de site;-).
Offline Respectation - 05/06/2005 18:43 (laatste wijziging 05/06/2005 18:44)
Avatar van Respectation Nieuw lid Ik had backups, maar die stonden op de server zelf ...
Offline EclipX - 05/06/2005 18:44
Avatar van EclipX Lid
Citaat:
Ik had backups, maar die stonden op de server zelf ...


Nie bepaald slim e:p
Offline StolkEddy - 05/06/2005 18:45 (laatste wijziging 05/06/2005 19:07)
Avatar van StolkEddy Lid weet ge wat dat zijn da zijn zo van die eikels die da nen dikke nek hebben laat het een LES zijn voor iedereen web hosting daare in hun gat jonges en dan da van da data verkeer da zal ook wel gelogen zijn daar ben ik zeker van tzal weer zo'n nerd geweest zijn da iet verkeerd gedaan heeft of zijn onozel kopje koffie erover gegoten hebben tis altijd wel iet en ik wist niet da ge zomaar iets kunt verwijderen van iemand en zeker niet als die persoon ervoor betaald heeft.

**scheld scheld scheld**


nemesiskoen edit: en nu uitlijnen en leestekens gebruiken:)

Weet je wat dat zijn? Dat zijn zo van die ***, die dat een dikke nek hebben. Laat het een LES zijn voor iedereen zijn: web hosting daar is niet goed! En dan het voorval van het dataverkeer: dat zal ook wel gelogen zijn, daar ben ik zeker van. Het zal weer zo'n nerd geweest zijn dat iets verkeerd gedaan heeft. Of zijn kopje koffie erover gegoten hebben. Het is altijd iets. Ik wist niet dat je zomaar iets kunt verwijderen van iemand. Zeker niet als die persoon ervoor betaald heeft.

...
beetje op je taal letten!!!
Offline Respectation - 05/06/2005 18:46
Avatar van Respectation Nieuw lid De server had 2 harde schijven, als een zou crashen stond de rest nog op de andere, snap je?
Offline ece - 05/06/2005 18:54 (laatste wijziging 05/06/2005 19:03)
Avatar van ece HTML interesse @StolkEddy.
Dat hostingbedrijf heeft toch een database waar alle gebruikersnamen instaan en alle wachtwoorden:?:
Dus dat kunnen ze zo opzoeken en dan inloggen met die gegevens en dan alles verwijderen.

'DIKKE VETTE EIKELS ZIJN JULLIE'
Sorry heb je de regels al gelezen.
Citaat:
1. Gedrag:
Er mogen geen racistische opmerkingen gemaakt worden op Sitemasters.be.

Ook schelden is niet toegelaten. (En dit valt onder)
Tuurlijk Schelden.
(Ik wil je niet dwars liggen maar het is wel zo).

En ik kan dit niet vinden in de regels maar volgens mij staat hoofletter gebruik voor schreeuwen dacht ik.
En waarom zouden we Eikels zijn. Dat slaat toch nergens op:?:
Offline StolkEddy - 05/06/2005 18:59
Avatar van StolkEddy Lid allee sorry maar ik heb nergens regels gezien da zal dan ook wel zijn omdat ik een beetje over mijn toeren ben maar ja das wel snel geantwoord van mij he niet waarschijnlijk veel sneller dan jullie zijn hehe
Offline ydc - 05/06/2005 19:02
Avatar van ydc Nieuw lid ha geert hoe kom jij hier en hoe komt dat u site weg is en appache erop sta
Offline EclipX - 05/06/2005 19:02
Avatar van EclipX Lid
Citaat:
allee sorry maar ik heb nergens regels gezien da zal dan ook wel zijn omdat ik een beetje over mijn toeren ben maar ja das wel snel geantwoord van mij he niet waarschijnlijk veel sneller dan jullie zijn hehe


gij ziet maar een dwazen hoor, ge zit ier iedereen uit te kakn, en ton dadde 
Offline ydc - 05/06/2005 19:03
Avatar van ydc Nieuw lid zeg voze kakkers wa kunde er tegen doen tegen zo een fucking onozelaar van een hoster
Offline Maarten - 05/06/2005 19:03
Avatar van Maarten Erelid Dit topic loopt nu al uit de hand.

Samenvatting: haal uw hosting elders (bij Thijma bijvoorbeeld ).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s