login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

UEFA Champions League 2004-2005

Offline Meteor - 26/05/2005 00:23
Avatar van MeteorLid Onvoorstelbare wedstrijd van beide ploegen.
Waarschijnlijk zat iedereend aar echt zo van 

AC Milan moest zijn oude vieze manier van spelen doen en alles dichtgooien, maar het was natuurlijk een finale...
Liverpool heeft geluk gehad -,-
Vooral met die kopbal op het einde en rebound.
Bij strafschoppen gaat clown iets illegaals doen -,- wel geinige truc
Topspelers van AC echt van damn...owned
Deze wedstrijd is volgens mij een van de mooiste wedstrijden.

En nee Liverpool mag volgend jaar niet in de CL spelen -,-

...walk on

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 26/05/2005 00:38
Avatar van vinTage Nieuw lid Zucht....kon je niets orginelers bedenken op een webmasters forum ?
Offline Gerard - 26/05/2005 03:10
Avatar van Gerard Ouwe rakker ach tenminste een keer iets waar we niet moeten gaan zeiken dat ze niet genoeg info geven.

wedstrijd btw niet gezien, niet echt een voetbal fan :]
Offline Ontani - 26/05/2005 12:06 (laatste wijziging 26/05/2005 12:07)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
illegaal kunt ge da nie noemen wa Dudek daar deed. Der wordt allang niemeer geklaagd over keepers die de hoek verkleinen door bewegingen te doen. dan moeten ze de bal ma wa harder trappen. ge staat maar op 11 meter als ge hard genoeg trapt krijgt de keeper amper de tijd om z'n hoek te verkleinen.

ik vond het een prachtige match, en zeker een serieuze prestatie van Liverpool, derop en derover!

Nu kan de UEFA nog gaan vergaderen voor een extra ploeg toe te laten voor de championsleague van 2006
Offline DeafBoy - 26/05/2005 12:17 (laatste wijziging 26/05/2005 12:18)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Ja, blij dat Sporting Lissabon en AC Milan zijn uitgeschakeld in de finale. Niet vawege dat zij Feyenoord en PSV en AZ hebben uitgeschakeld. Maar ook dat zij bijna altijd in de laatste minuut scoren van de wedstrijd...

Petje af voor CSKA Moskou en Liverpool..
Offline Dekin - 26/05/2005 16:13
Avatar van Dekin Nieuw lid @VinTage.
Citaat:
Zucht....kon je niets orginelers bedenken op een webmasters forum ?

Agh jah dat bedoelde ik met dit topic.
Maarjah dat heeft bijna iedereen tog gezien dat voetballen.
Maar goed het maakt mij niet echt uit;-)
Offline EclipX - 26/05/2005 18:15 (laatste wijziging 26/05/2005 18:25)
Avatar van EclipX Lid @ Vintage: Kerel ge zijt nu echt zielig hoor, 't betekent niet omdat je hier medewerker bent, dat je gewoon op alles zulke reacties moet zetten, die Meteor poste iets in de categorie ONTSPANNING, dus waarom in the fuck zou hij dit dan niet mogen zeggen?

Offline DeafBoy - 26/05/2005 18:24
Avatar van DeafBoy HTML beginner EclipZX, let even op je taal. Vooral dat laatste regel.
Offline EclipX - 26/05/2005 18:26
Avatar van EclipX Lid Jaja, kent al veranderd,
Offline vinTage - 26/05/2005 18:42 (laatste wijziging 26/05/2005 18:44)
Avatar van vinTage Nieuw lid Als ik geen medewerker zou zijn zou ik dit ook gezegd hebben, dus als er iemand zielig is ben je het zelf wel.
En ik weet dat ontspanning niet noodzakelijk over websites etc hoeft te gaan, maar een stukje slap gelul over een voetbal match gaat me gewoon te ver, zo kan ik elke dag het nieuws wel gaan posten hier.

en "waar in de f*ck" moei jij je mee, ik had het topic ook gewoon dicht kunnen gooien, wat ik nu dankzij jou sterk staaltje slap gezever ook ga doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s