login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

skype

Offline twopeak - 29/09/2004 20:43
Avatar van twopeakGouden medaille

PHP ver gevorderde
hey, hebben jullie al van skype gehoord?
www.skype.be
het is een VoIP programma dat ZAAAALIG goed werkt!

ideaal voor als je buitenlandse vrienden!

22 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 29/09/2004 20:50
Avatar van BigBug PHP expert VoIP??

Wat houd dat in?
Offline b4nkr0bz0r - 29/09/2004 20:51
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde kom niet eens op die site :S
Offline MechaVore - 29/09/2004 21:02
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
voice over IP

dan kan je elkaar bellen werd ook al aangemeld door de PU
maar mensen waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
http://www.goteamspeak.com
Offline BigBug - 29/09/2004 21:05
Avatar van BigBug PHP expert idd jah, dat is veel makkelijker, en zelfs met msn kan je ook audiogesprek starten.. dus wat is er eigenlijk nuttig aan twopeak?
Offline XenoX - 29/09/2004 21:07
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Skype is slecht want is gemaakt door de makers van... KazaA...

Ventrilo schijnt het beste te zijn?
Offline cowbeast - 29/09/2004 21:07
Avatar van cowbeast Onbekend Jah maar de site werkt wel niet!:s 
Offline DrDono - 29/09/2004 21:13
Avatar van DrDono HTML beginner niet omdat de makers van kazaa het maakten dat het slecht is, een een audiogesprek op msn is wel heel slecht als je alleen wilt spreken....
Offline BigBug - 29/09/2004 21:15
Avatar van BigBug PHP expert zit ook een kern van waarheid in drdono
Offline b4nkr0bz0r - 29/09/2004 21:17
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde ventrilo schijnt het snelst te zijn qua vertaging enzo...
ik gebruik teamspeak v2 mss voor iest heel anders dan jullie gebruiken maar vindt het een prima progie en ga voorlopig nog niet overstappen
Offline XenoX - 29/09/2004 21:18
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Ik bedoel, bij kazaa zat veel spyware en slechte dingen, dan is er een grote kans dat het er bij skype ook bij zit.
Offline ElleRt - 29/09/2004 21:19
Avatar van ElleRt MySQL interesse ts2 is idd wel goed.. en daar kan je met zn allen op zeg maar.. met skype kan je toch maar met zn 2én praten? vind het geluid daar wel net iets beter.. 
Offline infinity - 29/09/2004 21:20 (laatste wijziging 29/09/2004 21:20)
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
ik gebruik skype nu ook wel es met quicktimer en dennisvb:D werkt best goed:) maar voor clanmatches enzo gebruik ik wel teamspeak2 dat ruleert:P

ellert met skype kan je ook een vergadering starten en dan kan je met meerdere
Offline MechaVore - 29/09/2004 21:30
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
nou haha ik ben clanleider en dat kicken uit teamspeak bevalt me wel 

vooral als die gassies zo irritant doen.

maar voor de rest is teamspeak 2 gewoon echt een top programma ik kom daar altijd als een soort meetingpoint.
er is altijd wel iemand waar je mee kunt praten/games/scripten/designen en weet ik veel wat allemaal met die proggies van remote host control kan je ook mooi met 2 mensen websites maken en met teamspeak erbij is dat nog eenvoudig ook.....

kortom TEAMSPEAK 2 RULEEERT maar er mag wel weer is een keer een update komen 
Offline Dennisvb - 29/09/2004 21:57
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde MSN audiogesprekken zijn waardeloos. JE kan MSN beter gebruiken voor het chatten

Wanneer je een clan hebt zijn Ventrilo en Teamspeak het beste geschikt, omdat je kanalen kan aanmaken en met meerdere mensen kan praten.

Skype is geschikt wanneer je eenn wat betere vormgeving en navigatie wil hebben. Het is ook eerder geschikt voor 1 to 1 of met z'n 3-en. boven dat aantal krijg je meer last van lag.

Dat de makers dezelfde zijn als die van Kazaa, maakt niets uit, want Skype vind ik goed werken.

Voor clanmatches enzo prefereer ik ventrilo boven teamspeak
Offline twopeak - 29/09/2004 23:51
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
de twee alternatieven hebben servers nodig; en beiden hebben een deeltje genaamd 'pricing'

msn en andere bullshit werkt slecht (admit it)

met skype kan je wel groepsgesprekken hebben op windows denk ik
en skype werkt tenminste voor alle platformen...

en wie zegt dat skype door de makers van kazaa wordt gemaakt? ik zie daar nergens iets van... vanwaar komt die info?
Offline xSc - 30/09/2004 08:28
Avatar van xSc Onbekend Iedereen heeft zo z'n eigen smaak / wensenpakket / eisenpakket. 
Offline Bart - 30/09/2004 08:34
Avatar van Bart PHP expert Ik heb ook liever Skype..
Alleen maakt et mij niet uit dat et gemaakt is door de makers van kazaa.
Ik heb er GEEN problemen mee, en ik ben ook clanleader en wij gebruiken TS2, maar voor ventrillo moet je ook betalen als je een channel wil aanmaken en dat hoeft bij TS2 niet:)
Offline b4nkr0bz0r - 30/09/2004 09:01
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde mss is het leuk om een kanaaltje aan te maken voor teamspeak kan je makkelijk vragen stellen en altijd snel andwoord 
Offline freddyboeke - 30/09/2004 09:11
Avatar van freddyboeke HTML beginner het is door de makers van KazAa gemaakt, dat heb ik het computermagazine 'Clickx' gelezen. Maar het is volledig Spyware vrij en een best goed programma !
Offline Thomas - 30/09/2004 09:43
Avatar van Thomas Moderator Ik vind nog altijd BattleCom het beste, alleen gebruik ik op het moment ts2 :].
Offline Dennisvb - 30/09/2004 10:33
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Bij ventrilo hoef je niet te betalen om kanalen aan te maken hoor Quicktimer...
Offline twopeak - 30/09/2004 14:14
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
ik heb wat gezocht, en gevonden dat de makers van skype oost-europees zijn, terwijl alles erop duidt dat kazaa een amerikaans bedrijf zijn.

en Clickx verkoopt wel vaker onzin! vooral in het begin...neem alles overal toch met een korrel zout! (wisten jullie dat Microsoft Clickx sponsort? ik kan het niet bewijzen maar ik ben er overtuigd van)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s