login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ALDI, LIDL, Electronica?

Offline EclipX - 28/04/2005 23:32 (laatste wijziging 29/04/2005 08:12)
Avatar van EclipXLid Ik heb een vraagje aan de mensen die bv, een pc, scherm, pocketpc, laptop, etc. hebben gekocht via deze 2 ketens, er al slechte dingen mee gemaakt hebben, of juist positieve?

Want ik vertrouw da nu echt voor geen haar e.
Ik heb een MEDION 19" gekocht in de aldi voor maar 150€, en tot nu (nog) geen problemen mee gehad, al de rest is van dure topkwaliteit 

:p

Edit door Henri
Waarom weer zo'n topic? Elke keer als Aldi o.i.d. zo'n actie heeft, wordt er een topic gestart met vraag naar ervaringen/tips/opmerkingen. Zoek even, dan vind je daar al meerdere topics over.

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 28/04/2005 23:35
Avatar van vinTage Nieuw lid werk jij voor LIDL ofzo, dis al de 2e post over die keten 
De eerste had trouwens nogal wat "reacties" nadat die dicht was dan toch 
Citaat:
Want ik vertrouw da nu echt voor geen haar e.
Ik heb een MEDION 19" gekocht in de aldi voor maar 150€,

Dan ben je ECHT gek, als je iets NIET vertrouwd geef je geen 150 euros weg 
Offline TFOL - 28/04/2005 23:38
Avatar van TFOL PHP beginner Hier thuis (andere pc) hebben we een complete Aldi-set. Geen problemen meegehad, behalve dan dat die slimmerds van Medion de bijgeleverde netwerkkaart bij iedere computer t zelfde mac-adres te geven (ofzoiets, ik ben geen hardware-wonder:p)

Grtn Robin:cool:
Offline Maarten - 28/04/2005 23:48
Avatar van Maarten Erelid Euh, die pc's zijn wel ellende volgens mij..

Heb eens een laptop gezien in de computerwinkel hier die binnen was voor herstelling..
-> De preloads gingen niet
-> Als je het manueel deed met een WIN-cd gingen de usb-poorten niet
-> Liep enorm veel vast
Conclusie: Medion en al die andere brolmerken die ALDI verkoopt is dus crap.
Offline Ontani - 29/04/2005 00:38
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
een vriend van mij heeft zo'n aldi pc gekocht, heeft em eerst bij mij binnen gedaan, ik heb alle partities verwijderd, restore crap deraf gegooid, geformateerd, windows xp + svp1 opgezet, nav, zonealarm, nieuwste updates geinstalleerd, en alles werkt perfect tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad, behalve het once in a week vastlopen van windows dan. heeft em nu toch al zo'n half jaar
Offline nemesiskoen - 29/04/2005 07:47
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
vastlopen van windows ligt meestal niet aan de hardware (is mogelijk) maar aan de software, in dit geval het grootste kut operating system alive!

ikzelf zit nu rustig op een medioneke met een medion toetsenbord en een medion scherm (19" flat screen) en eigelijk heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Hij is (voor de acties die ik uitvoer) supersnel!

Mijn vader heeft een laptop van de Aldi... zelfde als bij mij, alles werkt goed (windows crasht af en toe, maar da's Microsoft, niet aldi).

Dan heeft mijn vader ook een pc van de Lidl... eig nooit prob's mee gehad wat hardware betreft. Natuurlijk, virussen kan je niets (als producent van hardware) tegen doen.

Ikzelf zou wel veel liever hebben dat Aldi eens gekke prijzen op een Mac'je ging plakken... maar da's enkel dromen...
Offline Gerard - 29/04/2005 11:41
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
nemesiskoen
vastlopen van windows ligt meestal niet aan de hardware (is mogelijk) maar aan de software, in dit geval het grootste kut operating system alive!


Als je dan toch wijs over wil komen en een goed antwoord geven dan zeg je gewoon dat Windows XP gewoon een goed operating system is maar dat het voornamelijk 3rd party software is die onstabiliteit veroorzaakt. Vooral drivers willen nog wel eens ongewenste effecten veroorzaken.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van Medion maar dat is weer persoonlijke voorkeur.
Offline eric - 29/04/2005 12:50
Avatar van eric HTML interesse Anders moet je eens ff gaan zoeken op het tweakers.net forum. Daar staat echt heel erg veel info daarover en er draaien ook heel veel topics over. http://gathering.tweakers.net
Offline Thomas - 29/04/2005 13:06 (laatste wijziging 29/04/2005 13:24)
Avatar van Thomas Moderator Ik koop mijn geheugen ook altijd op de groentenafdeling ...
Offline eric - 29/04/2005 13:09
Avatar van eric HTML interesse Heb het topic op tweakers gevonden. -> http://gatherin...es/1018624

@FanforN: Ik zou mijn pc spullen idd ook niet in een supermarkt kopen, ook al zou het goede kwaliteit zijn.
Offline Mythic - 29/04/2005 14:52
Avatar van Mythic HTML interesse eb nog nooit iets gekocht in lidl of aldi dus kan niet echt ervaring geven maar ik vertrouw die handel toch niet zo. meestal koop ik mijn parts bij een pc modding shop en steek het volledig naar eigen zin in elkaar
Offline Ontani - 29/04/2005 15:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
daar is nix van vertrouwen aan, als het je niet aanstaat breng je em gewoon terug en dan vragen ze je zelfs of je een nieuwe wilt hebben of je je geld terug wilt, daarover hoef je dus al niet te klagen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s