login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fangorn???

Offline leendertW - 13/04/2005 12:26
Avatar van leendertWPHP beginner Ik zie dat Fangorn geen admin meer (hij staat niet meer bij de crwe ) is en hij staat nu gewoon bij de leden!!!

Wat is hier aan de hand??

31 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 13/04/2005 12:34
Avatar van Maarten Erelid Hij heeft ontslag genomen, en kondigde dit aan op het medewerkersforum op deze manier:
Citaat:
loved ya but won't miss ya
Offline leendertW - 13/04/2005 12:37 (laatste wijziging 13/04/2005 12:56)
Avatar van leendertW PHP beginner Is erg jammer denk ikvoor sitemasters want hij hielp diegene altijd die moeilijk vragen hadden.
[edit]
neem mijn woorden weer zuruck 
[/edit]
Offline spikepinneke - 13/04/2005 12:49
Avatar van spikepinneke HTML interesse amai ja dat is wel een heeeeeeeeeeeeeelgroot verlies voor sitemasters
Offline Joel - 13/04/2005 12:50
Avatar van Joel Eigenaar Hij blijft nog lid stomme apen (zoals Fangorn zou zeggen) héhé :-) Nou leentje001, doe jij dat dan maar, ik zorg er wel voor dat alles goed komt 
Offline leendertW - 13/04/2005 12:52
Avatar van leendertW PHP beginner @Joël, ik zorg er wel voor dat alles goed komt

Ah zie, dan gaat het wel lukken^^
Offline kareljan - 13/04/2005 13:00
Avatar van kareljan Onbekend :) Oh zie!
Offline Thomas - 13/04/2005 13:19 (laatste wijziging 13/04/2005 13:25)
Avatar van Thomas Moderator Mja, er ging natuurlijk wel wat meer aan vooraf dan Murfy doet vermoeden. Tis geen overhaast besluit geweest ofzo. Dit speelde al langer.

EDIT: ik blijf overigens gewoon actief op het forum hoor, np 
Offline MechaVore - 13/04/2005 13:22
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ik poste dit een dag geleden en toen werd het gedelete. Waarom ?
Offline remy - 13/04/2005 13:42
Avatar van remy PHP ver gevorderde wel op bericht plaatsen geklikt?
Offline MechaVore - 13/04/2005 15:30 (laatste wijziging 13/04/2005 17:13)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
jah hij werd gesloten door iemand, en nu is hij gedelete :S

Edit door Henri
Lightblade, ik had jouw bericht niet gezien (die was gesloten). En toen startte Leentje een nieuwe. Daarna heb ik die van jou verwijderd. Snap je?

Jah dat snap ik wel, en dat begrijp ik. Maar ik snap niet waarom iemand mijn post heeft gesloten, en deze niet.
Offline jarro - 13/04/2005 17:06
Avatar van jarro HTML interesse dit is wel jammer ja, maar niet anders....
Offline Dennis - 13/04/2005 17:30
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Hij wilde gewoon bij de top 10 leden zijn! 
FangorN, nog bedankt voor de goede inzet ( en commentaren ) en dat we er nog lang zullen van genieten!
Offline biertie - 13/04/2005 17:51
Avatar van biertie Onbekend jah, hij heeft veel gedaan voor sitemasters.. denk maar aan dit mooie forum 
en jah, ik hoop dat hij hier nog veel zal komenm, om de leden te hlpen hé ;)
Offline master666 - 13/04/2005 17:57
Avatar van master666 Lid Het is heel jammer voor Sitemasters.
FangorN heeft echt veel bijgedragen tot deze site, we zullen hem missen, sommigen zijn strenge opmerkingen of zijn onuitputtelijke bron van vriendelijkheid om stomme vragen te blijven beantwoorden
Offline Thomas - 13/04/2005 18:54
Avatar van Thomas Moderator Euh, ik ben er nog steeds hoor.
Offline master666 - 13/04/2005 19:04
Avatar van master666 Lid ja, maar ik bedoel, nu kan je geen veranderingen meer aanbrengen ofzo, je bent gewoon lid
Offline Fenrir - 13/04/2005 20:04 (laatste wijziging 13/04/2005 20:05)
Avatar van Fenrir PHP expert Maar waarom stop je dan met crewlid zijn? Geen zin meer? Of oneens met crew?

In de crew was toch beter .
Offline MechaVore - 13/04/2005 20:06
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
jah, waarom stop je ermee ?
Offline MarcN - 13/04/2005 20:15
Avatar van MarcN Grafische interesse Vind het sowieso wel jammer, maar, ben nog wel blij dat je wel blijft, alleen nu als gewoon lid.
Offline Mokka - 14/04/2005 17:04 (laatste wijziging 14/04/2005 17:04)
Avatar van Mokka Onbekend hoezo getreurd? alleen omdat zijn kleur anders is? eerst was hij rood nu is hij blauw, so what? fangorn is zoals je misschien ziet nog steeds heel erg actief, en dat van;
Citaat:
ja, maar ik bedoel, nu kan je geen veranderingen meer aanbrengen ofzo, je bent gewoon lid
vind ik de grootste onzin die er is, als hij een inbreng wil doen, dan stuurt hij het script naar Joël, die bekijkt het en voegt het erin toe, quite simple. Je hebt nog zo'n voorbeeld gehad, namelijk wijnand. Die is ook nog actief maar daar is minder om getreurd dan FangorN, een verschil, FangorN is er nog en wijnand nog maar amper hier. Alleen de kleur is anders en hij heeft minder taken (wat misschien ook wel de reden is dat hij uit de crew is gegaan...). Hij heeft nu geen verplichtingen meer, hoeft niet persé de hele tijd stomme opmerkingen te verwijderen van het forum (dat doen wij nu), dus zo slecht is het niet. En zoals ik zal zei: Hij is er nog, dus gewoon doorgaan waarmee jullie bezig waren en laat FangorN doen waar hij goed in is.

Groeten,
Mokka
Offline Dekin - 14/04/2005 17:42
Avatar van Dekin Nieuw lid
Citaat:
Ik zie dat Fangorn geen admin meer

Uhm hij was tog Co-Beheerder:?: .
Jammer dat je niet meer in de crew zit. Enuhm niet slim om uit de crew te gaan want je verliest gelijk je mogelijkheden om de site te maken teminste een aantal:p .
Offline remy - 14/04/2005 18:18
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik durf te wedden dat het door dit soort topics komt:|
Offline xSc - 14/04/2005 18:41
Avatar van xSc Onbekend Neem maar aan dat FangorN deze beslissing niet in 1 moment genomen heeft. Dat idee had ik overigens wel van DennisVB. Laatstnoemde was een jongen met veel inzit en goede kennis van zaken. Helaas is hij er helemaal meegestopt.

We moeten als crew meer 'één' worden. Van elkaar weten wat we vinden, en wat er gedaan wordt.

@Remy, wat de topics betreft. Er is een aantal leden dat 'blijft hangen' tijdens het scriptproces. Men zoekt zelf niets meer uit, maar 'vist' ergens een script vandaan (vaak moet je niet vragen wat voor scripts) of men opent direct een nieuw topic. Het '1-op-1-vertalen' van een Nederlandse editie naar een PHP(/MySQL)-editie kom je niet vaak tegen. Hierdoor zijn er zoveel 'loze' topics, dat het hoogstwaarschijnlijk voor veel leden niet meer interessant is om te komen. Maar dat is mijn mening. 
Offline Thomas - 15/04/2005 12:05 (laatste wijziging 15/04/2005 12:07)
Avatar van Thomas Moderator @Remy, nee dat is absoluut niet de reden dat ik uit de crew ben gegaan. Ik vind trouwens het topic waar je naar verwees een sprekend voorbeeld van hoe men niet zou moeten reageren op een community-site. Wat brengt zo'n topic nou teweeg ? Het is gewoon je reinste paniekzaaierij, en als iedereen er maar in gelooft dat een community langzaam leegstroomt, wordt het al snel een self-fulfilling prophecy.

Ik heb zo mijn eigen redenen om uit de crew te stappen, alleen ga ik dat, in tegenstelling tot sommige andere ex-crewleden, niet met veel bombarie als "the end" of "de groeten" verkondigen in een nieuws-topic - dat zaait alleen maar onrust. Ik ben niet weg, ik heb alleen mijn taken als crewlid neergelegd omdat ik mij niet meer kon vinden in (lees: ontevreden was met) de manier waarop zaken geregeld waren. Misschien heeft mijn vertrek wat dat betreft nog wel een positieve invloed op de organisatie van de crew .
Offline remy - 15/04/2005 12:28
Avatar van remy PHP ver gevorderde naar mijn mening zijn er ook veel te veel crewleden, ze zitten mekaar zowat in de weg en nooit met mekaar eens. Dat is wat ik opmaak uit de gang van zaken hier, ik kom hier nu zelf ook weinig meer, maar dat is om andere redenen te doen.
Ik wil hier nu niet zon self-fulfilling prophecy topic van beginnen te maken, maar wilde ff me mening geven;-)
Offline haytjes - 15/04/2005 23:00
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
ik vind dat de laatste tijd veel topics opduiken met als titel "SiMa loopt leeg".

Eerlijk gezegd vind ik dat de reinste onzin.

Vroeger kwam ik hier omdat het overzicht van PHP wel gemakkelijk is om te gebruiken. Als ik een functie zoek, ben ik meteen bij mijn antwoord.

Na een tijdje ben ik dan ook op het forum gekomen en heb ik al aan wedstrijden meegedaan. Dit was vooral in de "Zomer", wat ook al een reden is.
'k Denk vooral dat nu minder en minder mensen 'kunnen' komen door school, denk maar aan universiteit, meer en meer mensen beginnen nu pas door te krijgen dat ze nog niet genoeg voor hun examens hebben geleerd.

een paar jaar geleden heb ik ook de overgang gezien van V1 naar V2, dat brengt direct weer nieuwsgierigen, die alles willen uitpluizen en direct ook weer actief zijn. Nu zijn die het ook beu aan het worden en gaan weer weg.

Nu zal ik hier niet snel meer weggaan en toch ben ik niet zo actief, betekend dit dan dat SiMa aan het vergaan is, nee. Het wordt 'achter de schermen' nog genoeg gebruikt.

Ook was ik vroeger bij een ander forum en daar was het probleem dat er geen anker is, waardoor mensen blijven. Hier is de anker voor mij het overzicht (en miss ook de wedstrijden, maar heb daar niet genoeg tijd voor) en andere mensen hebben een andere anker. En zo zijn er hier ankers genoeg, vind ik toch
En ik weet zeker dat in de komende vakantie weer genoeg mensen voor de 'buis' gaan zitten.

sorry, maar vind die posten nogal nutteloos en panieksaaierij. Er zouden nog mensen door stoppen met naar SiMa te gaan.
Offline remy - 16/04/2005 10:51
Avatar van remy PHP ver gevorderde idd, het is mooi weer buiten en zit niet meer zoveel achter de computer, wat natuurlijk ook een reden is.;-)
Offline webstab - 16/04/2005 12:45 (laatste wijziging 16/04/2005 12:45)
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Sitemasters loopt leeg:?:

Bekijk dit dan eens.
Offline Joel - 16/04/2005 12:54
Avatar van Joel Eigenaar Loopt zeker niet leeg, we beginnen al tegen de 2000 unieke bezoekers te krijgen per dag !!! Paar maanden geleden was dat nog "maar" 1000.
Offline Rens - 16/04/2005 12:59
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Als het leeg loopt, waarom staan er dan groene pijltjes di naar boven wijzen?^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s