login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wie/wat ben je? Leeftijd? | Pagina 2

48 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 08/04/2005 15:42 (laatste wijziging 08/04/2005 15:44)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Owk... dan ik ook maar :

Naam: Martijn de Ridder
Nickname: _Martijn_ / Martijn1515 of Profielweb
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel (5km onder Rotterdam)
Leeftijd: 15 (10 mei -> 16)
Site's : www.designdiscover.nl en www.profielweb.nl
PC : Geen Commetaar (1,5 gyg 256 mbram (ZOOI))
Talen :
*HTML : 100%
*Css : 20%
*Javascript : 0%
*Php : 20%
*Sql : 20%
Tijd: Ik ben nu ongeveer ½/1? jaar bezig.
Studie NU: VMBO TL 4
Studie Volgend jaar : Grafisch Lyceum --- IT MEDIA PRODUCTIE WEBMASTER
Offline furax - 08/04/2005 15:45
Avatar van furax HTML beginner Ik ben 16 jaar en ben een jaar bezig met webdesign en dergelijke.
Zit in vijfde jaar multimediatechnieken. Ben dus zo'n 25 uur per week met pc bezig.
Offline Dekin - 08/04/2005 16:02
Avatar van Dekin Nieuw lid Naam: Jeroen
Jaar: 13
Hobby's: Computeren/ webdesign en wat er mee te maken heeft. En keyboard spelen en muziek:D.
School: VMBO GT Leerjaar 1.
Offline jeffreydv - 08/04/2005 21:24
Avatar van jeffreydv HTML beginner naam: jeffrey
leeftijd: 15
Hobby's: Tennisse, computere..
school: 2havo op schravenlant
2 jaar bezig met html wat k nu wel ken 
nu bezig met php/msql lere
Offline nemesiskoen - 08/04/2005 23:14
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
gefeliciteerd Lau!!

Koen Speelmeijer
17 jaar
5 Informatica beheer
ik kan PHP, SQL, HTML, CSS, javascript, C, C++, VBS, java ( vooral jbdc::obdc )
ben bezig met: is goed gaan verdiepen in het OOP model van PHP5 (echt heerlijk... grrrrrrrrr)

ook ff een vraagje...
het kan zijn da'k het fout heb, maar is zeggen dat je MySQL kan niet een beetje raar???
Hoe kun je nu MySQL kunnen... MySQL is een databasebeheer programma, geen taal. SQL is de taal!

hoe ik met websites ben begonnen?
2 jaar geleden op school kleine initiatie html gehad... maakte een prutswebsite van 4 pagina's (vlakke tekst op een rode 'bewegend-gifke-achtergrond') zonder tables of div'kes of iets.
Heb een jaar stil gelegen, en toen het jaar erop (vorig jaar) cursus javascript gehad. Vond dit wel interessant maar suckte. Had maar 50 voor paasexamen. Heb mij rond die periode zwaar gaan verdiepen in html. Ook heb ik tijdens de paasvakantie javascript aangepakt. CSS kwam toen ook. Maakte een rommel site. Toen gestopt met sites... tot begin dit jaar. Cursus C op school, en omdat C syntax en PHP syntax als het ware identiek zijn (op arrays en dollar tekens na dan) heb ik PHP geleerd. SQL leerde ik ook op school.
Offline Maarten - 09/04/2005 00:01
Avatar van Maarten Erelid Ik ben Maarten Ureel... ik vind het een stomme voornaam, en de achternaam is een schande (familie is compleet nuts hier) Ik verkies dus nog altijd Murfy Ben 15 jaar oud, verjaar op 30 november
(IBAN: BE78 4769 0544 5986 / BIC van KBC Bank: KREDBEBB / Voor de belgen: 476-9054459-86 EUR )

Ik zit in mijn 4de jaar middelbaar in een richting die me totaal niet intresseert: Wetenschappen (bwek). Ik heb die richting zelf niet gekozen, zodus.

Verder: in mijn vrije tijd werk ik dus wat aan SiteMasters, of ga ik een handje toesteken in de lokale computerwinkel. Ik doe bijna geen klop voor school, ik geef weer het slechte voorbeeld 

Ik ben ooit eens aan PHP begonnen om een vriend te bewijzen dat ik ook kon wat hij kon (hij was ouder dan ik en had een dikke nek ), en dat is me gelukt denk ik. Natuurlijk komt HTML, CSS en JS daar automatisch bij, maar dat was meer onder de leuze "Al doende leert men", want alleen PHP heb ik met een boekje geleerd (heb dat boek maar tot de helft gelezen, de rest was ook ondervindelijk geleerd. Moest je kijken op mijn eerste topics op sm zou je zien dat ik nog erg noob was toen, maar ik heb hier veel geleerd en kan ondertussen redelijk goed PHP dunkt me.)

Volstaat dit? 
Offline indounit - 09/04/2005 00:05
Avatar van indounit Nieuw lid Ik ben Rico ik ben 14 jaar oud en.. voor mij bestaat php 2 jaar maar ik kan het nog niet heel goed ... 

:p  
Offline Bertjuh - 09/04/2005 09:13
Avatar van Bertjuh HTML interesse Hoi ik ben Bart, of bert(juh), bijna 23 jaar oud.
Ik woon in Kaatsheuvel, noord-brabant, NL (Bij de eftelig , en nee, ik woon niet in het land van Laaf...)

Ik doe HBO informatica, richting multimedia, dus veel programmeren, UML (OOP), en mooie dingetjes maken met 3d max enz.!
Voor de geinteresseerde, behalve php en xml doen we ook java (snel ook 2d en 3d openGL), c++, delphi (Turbo Pascal).
ohja en javascript kan ik nog steeds niet... 

En mijn verdere leven, tjah, die ga ik nu weer verder leven. (lees: werken
:$ )
Offline Maarten - 09/04/2005 11:59
Avatar van Maarten Erelid Wie het niet bevalt:ga naar instellingen, en vink uit: "Ik wil ontspanningstopics zien in het actieve forumberichten-blokje".
Offline Duikboot - 09/04/2005 12:04 (laatste wijziging 09/04/2005 12:06)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Michiel (a.k.a Duikboot)
15 jaar (3 mei 16)
4 HAVO
4 jaar sites (html/css)
1 jaar php/mysql
0,75 jaar JAVA
3/4 jaar photoshop

Ik ben dus duikboot, info staat hierboven. Heb nu al zo'n 2,5 jaar een filmsite. Hou me daar ook meestal mee bezig. Daarnaast hou ik me bezig met het terroriseren van o.a. TFOL, je moet wat als je op school zit he. Meer info over mij is op m'n site te vinden (zie profiel). Mocht je nog meer moeten weten, pm al je vragen, opmerkingen doodsbedreigingen etc. naar mij.
Offline prorsoft - 09/04/2005 12:07 (laatste wijziging 09/04/2005 12:12)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Profiel van prorsoft:

Algemene gegevens:

Gebruikersnaam: prorsoft (online)
E-mailadres: reinier_deblois@hotmail.com
Geregistreerd op: 13 Februari 2005 - 15:29
Laatste keer online: 09 April 2005 - 11:46

Persoonlijke gegevens:

Voornaam: Reinier
Achternaam: de Blois
Geslacht: Man
Woonplaats: Nederland
Geboortedatum: 15 September 1992 (12 jaar)
MSN-adres: reinier_deblois@hotmail.com
ICQ-nummer: -
Skype: -
Website: http://www.pro-rsoft.com
Avatar: KLIK HIER

Vaardigheden:

HTML & CSS 137 punten

JavaScript 73 punten

PHP 198 punten

MySQL 51 punten

Flash 0 punten

Grafisch 4 punten

ASP 1 punten

Overige 104 punten



mijn hobby is: PROGRAMMEREN!!!:p:p:p
Offline vinTage - 09/04/2005 12:08
Avatar van vinTage Nieuw lid willen jullie aub ook je pincodes geven, de rest boeit me eigenlijk niet 
Offline Mokka - 09/04/2005 12:10 (laatste wijziging 09/04/2005 12:11)
Avatar van Mokka Onbekend hehe, leuk idee vinTage, 50 50?

vintage edit deal !
Offline kareljan - 09/04/2005 12:21 (laatste wijziging 09/04/2005 13:18)
Avatar van kareljan Onbekend prorsoft, het wordt nu wel stilletjes overdreven hoor! als we jou raad zouden mogen opvolgen kunnen we meteen het forum er af rotten!

ik ben trouwens Karel-Jan Vercruysse uit Heule/Kortrijk en ben 14 jaar ken beetje HTML en werk vooral met PhotoShop. Grootste hobby: Judo, gordel: bruin.
... Band, judo,...

Medewerker edit: kan ook in een post!
Offline EclipX - 29/04/2005 00:04
Avatar van EclipX Lid Ik zien anoniem

Wat ik ben? Een mens DUUH

Nee, toch nie, ik zien Dennis Wen*** , uit Torhout, das in Belgie voor onze kaasvrienden die 't niet weten . Ik ben 16, kan een beetje met photoshop werken, en dreamweaver, khou van fuiven, drinken, zuipen & natuurlijk meiskes! Alee, de lekkere toch.

PS: Khou me ook bezig me muziek
Offline lau - 29/04/2005 00:12
Avatar van lau HTML interesse
Citaat:
willen jullie aub ook je pincodes geven, de rest boeit me eigenlijk niet


Maar zonder pinpas kom je toch ook nog nergens 
Offline EclipX - 29/04/2005 00:20 (laatste wijziging 29/04/2005 08:15)
Avatar van EclipX Lid MO WTF ZITTE gij nu te zeggen? pincodes? WTF?

vintage edit : je bent zeker van een andere planeet ofzo ?
pincode en pinpas dat is NL voor bankcontact en zn code.
Zo, ... weer een stukje wijzer nu ?
Offline Ontani - 29/04/2005 00:40
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ik zal je m'n visa geven, dan heb die pincodes zelfs nie nodig 
Eclipx hetzelfde voor mij, alleen da ik 3 jaar ouder ben en van Neerpelt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s