login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

idee: eigen admin op eigen thread

Offline SlashDotCom - 12/03/2005 15:13
Avatar van SlashDotComLid Dit is misschien een idee voor later ofzo?
Als je zelf een thread gepost hebt ofzo, of een script, etc...
dat je dan eigen admin bent over je eigen thread, als vb iemand super negatieve commentaar geeft(niet over je onderwerp...) dat je dit dan kan verwijderen om verdere ruzies te vermijden.

Ook misschien een idee bij showcase,
Je kan je bericht wel aanpassen maar niet je punten.


Het zijn maar ideetjes, die later eventueel, kunnen uitgevoerd worden.

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van Stijn PHP expert Niet zo'n goed idee, want dan kan je alle negatieve opmerkingen van je werkstuk verwijderen en het positieve houden. rnrnNegatief commentaar is niet slecht maar helpt je fouten te verbeteren rnrnMisschien één administrator maken voor deze module zodat hij in noodzaak toch te grofe berichten of spammers kan verwijderen of blokkeren. rnrngroeten stijn cool
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde ik denk dat het wel een goed idee is dat je je eigen berichten kunt verwijderen.
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Heel slecht idee, zie wat stijn1989 zegt. Zo kan je zelf controle nemen over je post waardoor alles een chaos wordt.
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert wat ik wel vreemd vind is dat je bij de nieuwsberichten iemand wel direct kan quoten met naam en datum maar in het forum niet, is dat niet een idee
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ja en daar zie je ook je avatar als je niet ingelogt bent, en op het forum niet
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Bij de nieuwsberichten kan je wel berichten verwijderen, maer waarom bij het forum dan niet
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde omdat als ik iets zeg, en jij antwoord daarop, en ik delete mijn post dan, wat voor n chaos krijg je dan
Offline Analog - 30/11/1999 00:00
Avatar van Analog HTML interesse Misschien alleen de mogelijkheid om je threats te verwijderen als bijvoorbeeld jeprobleem is opgelost 
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00
Avatar van thajunk Onbekend Maar dan kan je het nog steeds stiekum doen, dus dan moet er ook weer iemand zijn die een soort van logboek doorzoekt en controleert
Offline Rens - 30/11/1999 00:00
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
@Analog Jah, en dan de dag erna precies dezelfde vraag van een andere user krijgens rnKun je beter laten staan, en als het probleem is opgelost misschien [Opgelost] er voor zetten.
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde misschien is het een idee dat als het opgelost is de starter van dat topic die topic kan sluiten.
Offline biertie - 30/11/1999 00:00
Avatar van biertie Onbekend dat is een betere oplossing, gewoon de threat sluiten als hij is opgelostrn
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vind het geen goed idee, en ook mag van mij het showcase wissen ding ook weg.rnIk heb al op zon tiental showcase items een hele resum commentaar gegeven en dat viel dan mss niet positief uit voor figuur x en die verwijderde dan doodleuk het topic.rnEn 2 minuten later staat er weer een nieuwe net ietjes andere.rnSkip gewoon die wissen button plz )rnEn laat de admins gewoon hun werk doen want dat doen ze gewoon eerlijk en goed !!!
Offline veroch - 06/04/2005 09:54
Avatar van veroch Onbekend jah dat vind ik ook het is toch niet erg als er iemand commentaar in de negatieve vorm geeft!!!
daar leer je alleen maar van en het kan je ook in de positieve zin helpen dus ....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s