login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Niveau Sitemasters | Pagina 2

89 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend Ja Fenrir, maar ik bedoel eigenlijk dat er (vroeger) toppers als Vincent Elschot, enz. op PHPFreakz.nl waren (of die nu nog zo actief zijn, weet ik niet). rnrnWaar ik me erg aan stoor, is het niveau van sommige scripts. Als het aan mij lig, gaat de toelatingsgrens van de scripts hier flink omhoog.rnrn- Variabele-namen.rn- Variabelen buiten quotes.rn- Nummers buiten quotes.rn- Goede foutafhandeling.rnenz.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert @reetman -_-rnrn@henrirnrnwat bedoel je metrn[quote]- Variabele-namen.[quote] rnrn[quote]- Variabelen buiten quotes.rn- Nummers buiten quotes.[quote] rnrnIk snap niet hoe mensen het überhaupt verzinnen srnrn[code]rn$num = '45.34';rnecho $num;rn[code] rnrn[quote]- Goede foutafhandeling.[quote] rnrnMisschien verbetert dat als php5 zijn intrede doetrnMet de try{}catch(){}rnrnDan kunnen alle scripts doorgezocht worden op trycatch constructies, en elk script moet er minstens 1 bevatten, en als dat niet zo is, dan worden ze niet toeglaten 
Offline reetman - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van reetman Nieuw lid Ik hou van u.
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
@reetman Je zit hier allemaal onzin uit te kramen, kan je hiermee stoppen... AUBlamp
Offline reetman - 30/11/1999 00:00
Avatar van reetman Nieuw lid kwa niveau verschilt het nie zoveel met de rest
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert maar qua nederlands in ieder geval welrn[quote][b]kwa[b] niveau verschilt het [b]nie[b] zoveel met de rest[quote] rnrnqua niveau verschilt het niet zoveel met de rest
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid ok reetman, ik begrijp dat je graag een beetje puntjes wilt krijgen, maar dit is niet de manier , ga op kidcity spelen ofzo, op dit moment ben jij het kindje
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert Hij krijgt geen punten dit is ontspanning.rnKijk maar rnrnOnline onlinernrnGeen avatarrnrn0 punten
Offline Hans - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Hans HTML beginner Foutje Blanco erover.rnrnAnother reason to hug Fenrirrnrnrn[quote]ok reetman, ik begrijp dat je graag een beetje puntjes wilt krijgen, maar dit is niet de manier , ga op kidcity spelen ofzo, op dit moment ben jij het kindje[quote]Als ik de sitemasters-filosofie volg, mag je doen wat je wil in ontspanning. Feesje
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Hmm, opzich vindt ik het wel goed, alleen wordt het wel steeds saaier, er zitten hier weinig designers ( en er komen steeds meer zogenaamde 'noobs' bij die een vraagje over php hebben, als dat is opgelost, zijn ze weer weg,... en het zijn steeds dezelfde vragen ( Een beetje meer designers zou wel cool zijncool
Offline delta_004 - 30/11/1999 00:00
Avatar van delta_004 Onbekend je heb gelijk gisteren heb ik 3 keer moeten zeggen dan je de map moet chmodden naar 777rnSaairnNiet dat ik php perfect kan^^
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid ER zijn momenteel 2 gasten die hier lopen miepen over het lage niveau van sommigen, terwijl ze zelf niet eens een lay fatsoelijk kunnen slicen,.rnEn het ging bij hun niet eens om de slices, maar over het rekken van menus etc.rnAls je niet eens n beetje fatsoelijk html kan, zeur dan niet op anderen, want html is wel de basis, als je dat niet eens onder de knie hebt, miep dan ook niet op anderen.rn(niet op die manier dan toch)
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
@BigBug Ik ben nu heel erg bezig met PS D Maarre ben niet echt bezig met webdesignen... maar ja^^
Offline wouter - 30/11/1999 00:00
Avatar van wouter PHP interesse [quote]ik vind wel dat soms topics te vroeg worden gesloten, bijvoorbeeld als er net een discussie opgang is [quote]rnmiss kan men in het forum deze discussies verplaatsen naar een off-topic deelrndie dan ook appart wordt weergegeven en geen echt deel meer uitmaakt van de laatste posts in het forum (is maar een id'tje ))
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Iedereen zijn eigen ding.rnrnMaar deze community is toch vooral gericht op php.rnrnEn de mensen die goed met photoshop kunnen omgaan, houden zich vaak niet aan de webstandaarden, ze gebruiken bijv. alleen css voor hun links, etc.rnrnMaar maak eens een css menu met _CSS_ rollovers, dan zie je ook eens hoe goed css is, dus geen tekst in de plaatjes, maar de tekst gewoon in de html, stylen met css, in een list met hover.
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde idd, gaat sneller dan al die plaatjes die geladen moeten worden
Offline thajunk - 30/11/1999 00:00
Avatar van thajunk Onbekend @Bigbug, ik weet dat ik een Noob ben, maar dat ben jij ook geweest. Zo'n site is volgens mij om andere te helpen zodat zei het straks ook snappen. En dan vinden die ook weer van die @&^#@&^# noobs. En zo blijf je bezig. Dus volgens mij geef jij een beetje dom antwoord
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid [quote]Maar maak eens een css menu met _CSS_ rollovers, dan zie je ook eens hoe goed css is, dus geen tekst in de plaatjes, maar de tekst gewoon in de html, stylen met css, in een list met hover.[quote] rnrnMet alle respect hoor, want ik ben het ergens wel mee eens, maarrnik ben bezig (nog steeds) om een site te rebuilden die ik eens gemaakt heb, en heb daarin ook met css rollovers gemaakt.rnNou werkt het allemaal zoals het hoort, maar als ik nu op zn css linkje klik, dan komt er héél eventjes een zandlopertje, terwijl ik dat niet heb als ik een doodsimpele gepreloade rolloverbutton heb.rnrnhoe rnrnps ik heb het over een rollover button, geen gewoon tekst linkje
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde die plaatjes worden vantevoren al geladen
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid ja, dat weet ik, maar wrom zou css dan beter zijn dan the good oll' fashioned way 
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ja weet ik niet, tzou sneller gaan en je kunt in een klap je hele site een nder uiterlijk gevenD
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid mee eens, en ik werk ook al zoveel mogelijk met css.rnMaar dat van die rollover buttons ben ik alleen maar benieuwd naar.rnKan het mss te maken hebben dat die link is voor een item in mn DB dat hij ff moet denken welke link hij moet aanmaken rnrnrnrn@wijnand, 2 berichten lager, okay 
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde of hij moet de kleur laden van de mouseover, als je geen webveilige kleuren gebruikt, ik krijg anders nooit zon handje, maar idd, mss moet de link nog even opgezocht worden, zou best kunnen
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator Anders gaan we even onzinnig doorpraten.. nee serieus houd je even aan het topic plz dan is het leuker om te lezen.
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Toffe vraag, en leuk dat er zoveel [u]opbouwende[u] discussie op gang komt.rnrnIk merk dat het niveau voor de meeste mensen verhoogd is sinds V2 maar dat ze zeker nog hoger kan.rnZoals jullie hopenlijk gemerkt hebben heeft DennisVB alle tuts gekeurd, en is er nu een systeem om scripts te keuren. Regelmatig gaan admins elkaar goed uitschelden omdat er een slecht script gekeurd is (en dat moet kunnen!!!)rnrnIn mijn ogen moet de crew meer kennis hebben (wss iedereen behalve mischien FangorN) en best wel uitgebreid moet worden (hoewel het steeds de vraag is kwantiteit met lage kwaliteit of beter niets)rnrnIk denk dat als je het nieuwe keursysteem wat tijdgeeft om volledig in werking te treden dat de kwaliteit wat naar boven zal gaanrnIn mijn ogen mankeert er een basis professionelen (kijk maar naar mijn Poll van vorige week) die vrijwillig komen helpen om het niveau te doen stijgen.rnVanaf dat de site nog groeit zullen er een paar crew-herstructuratie doorgevoerd moeten worden om een degelijke kwaliteit te kunnen garanderen, maar op het huidige niveau zitten we zeker goed.rnrnrnen delta_004 jij bent het beu van mensen te zeggen dat ze naar 777 moeten chmodden, maar ik ben het beu om die reacties telkens te moeten verwijderen en terug uit te leggen dat 777 enkel onveilig is...rnrn[b]Crew edit[b]rnrn@Twopeak, gelieve de Edit-knop te gebruiken!
Offline DaOxx - 30/11/1999 00:00
Avatar van DaOxx PHP beginner Ey, dubbele post. Mareh over de topicstart, jammer dat er te weinig kennis over php5.0 hier is. Php5.0 word echter nog zeer weinig gebruikt al ben ik wel zeer benieuwd naar OOP in php5. Wie weet waar ik een goeie tutorial kan vinden over OOP in php5.0rnrnBvd.
Offline xSc - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van xSc Onbekend @Twopeak, niet om het een of ander, maar tips en aanraders, die binnen de crew worden uitgewisseld, worden toch altijd in de wind geslagen ...rnrn[quote]rnRegelmatig gaan admins elkaar goed uitschelden omdat er een slecht script gekeurd is (en dat moet kunnen!!!)rn[quote]rnrnElk script wordt gekeurd.^^ Ik ben ervan overtuigd dat de toelatingseisen van de scripts omhoog moeten. Veel scripts hier zijn te triest voor woorden ...
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]en delta_004 jij bent het beu van mensen te zeggen dat ze naar 777 moeten chmodden, maar ik ben het beu om die reacties telkens te moeten verwijderen en terug uit te leggen dat 777 enkel onveilig is...[quote] Wilde ik ook net zeggen...rnrn[quote]Ey, dubbele post. Mareh over de topicstart, jammer dat er te weinig kennis over php5.0 hier is. Php5.0 word echter nog zeer weinig gebruikt al ben ik wel zeer benieuwd naar OOP in php5. Wie weet waar ik een goeie tutorial kan vinden over OOP in php5.0[quote] Waar ga je heen als je iets over microsoft dingen wilt weten Juist, www.microsoft.com. Dus waar ga je heen als je iets over php wilt weten en er bestaat ook nog iets genaamd google.rnrnBovenstaande vraag komt al een beetje in de buurt, maar er worden soms nog veel dommere vragen gesteld. Mensen denken gewoon totaal niet na en kunnen niet bedenken dat 1+1 2 is.rnEn dat soort mensen komen dan ook nog in de crew...rnEdit [url=httpwww.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=1&id=4461]voorbeeld van niet nadenken[url]rnrnIk ben het dus met Hans en reetman eens en ik vraag me ook wel eens af waarom ik hier kom. Nu ik erover nadenk ik dat volgens mij voor mijn dagelijks portie ontspanning ff lachen om vragenhet niveau van sitemasters.rnrnIk ben het dan ook niet eens met de uitspraak dat het niveau hoger is geworden sinds V1. De site is idd iets beter geworden, maar dat was ook niet moeilijk. En sommige mensen zijn beter geworden jah, hebben wat geleerd, maar dat is normaal als je langer met php bezig bent, dan doe je meer ervaring op en je komt soms nieuwe dingen tegen.rnIk heb sinds V1 ook meer geleerd, maar het aandeel van sitemasters daarin is niet meer dan 0,3 %.rnrnHet niveau is gewoon laag, net als op bijv. wmcity. En helaas zijn er daar ook nog steeds mensen die na 2 maanden php hun 1e gastenboekje maken en dan denken ik ben nu goed, laat ik een webmastersite maken, en die schrijven nog meer slechte tutorials en geven antwoorden op het forum vanuit de gedachte als het maar werkt, maakt niet uit hoe zodat er meer mensen komen die dingen slecht aanleren.rnrnSitemasters is misschien een handige site voor noobs en mensen die geen normaal nederlands kunnen voelen zich hier vast ook wel thuis. Misschien is het dan ook beter om de tekst in de header te veranderen in alles voor de noob of n00bs united.
Offline remy - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik vind wel dat de nieuwelingen (niet allemaal n00bs!) vaak direct al afgekraakt worden, ze zijn nog niet bekend met sitemasters. zokunnen ze zich hietr toch niet welkom voelenrndirect met een groter mond doorverwijden naar google of naar de script, dat zou op zn minst toch fatsoenlijk kunnen
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert [quote]direct met een groter mond doorverwijden naar google of naar de script, dat zou op zn minst toch fatsoenlijk kunnen[quote]rnals je hier een vraag stelt vind ik het niet meer dan redelijk dat je zelf eerst ff zoekt tussen de scripts of daar niet iets tussen staat anders komen al deze fora helemaal vol te zitten met de zelfde vragen en het is goed te begrijpen dat je er dan ziek van wordt als er de hele tijd dezelfde vraag staat die met één trefwoord ergens anders gevonden kon worden..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s