login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wat doen jullie van werk?

Offline Joel - 07/04/2016 11:52
Avatar van JoelEigenaar Ik zal met mezelf beginnen. Ik ben technisch analist bij SD Worx. M'n job is een combinatie van frontend en backend development. Qua backend werk ik in C#.NET, en frontend is een combinatie van ASP.NET MVC en AngularJs.

Ik ben wel benieuwd wat de rest hier zoal van de nog weinige actieve leden mee bezig is in't professionele leven. Ik weet dat er wel wat oude leden van Sitemasters professioneel ook in't leven zijn gegaan als programmeur. Zo werk ik momenteel samen (zit naast me op't werk) met Joris Brauns (gekend als Zwobbel in de eerste jaren van Sitemasters). Kleine wereld 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 07/04/2016 13:45
Avatar van Maarten Erelid Laatste job was Operations Manager bij een bedrijf dat applicaties bouwt voor online boekingen en channel management. Deed daar development in C# en MVC, beheer van alle infrastructuur en alles rond security.

Sinds 2 jaar gestopt om volledig toe te leggen om eigen bedrijf inzake all-round IT services en kleinschalig applicatiedevelopment.

Ben eigenlijk sinds ik met het 'professioneel leven' ben begonnen nooit echt meer met PHP in aanraking gekomen, .NET all the way 
Offline Flex1986 - 07/04/2016 15:12
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ik bekleed momenteel een aantal functies binnen hetzelfde bedrijf, al deze functies hebben te maken met het geautomatiseerd testen van de UI.

Hoofdtaak: één van leidinggevende van een team van 20, waarbij ik vooral focus op alle technische aspecten en processen. Daarbij beheer ik ook een aantal dashboards, die het test leven makkelijker maken. Wij werken voor de grootste online betaal provider/bank ter wereld, en testen voor 205 landen en doen dat met +/- 70.000 geautomatiseerde test cases, en alle screenshots verzameld in 2015 nemen 2.5TB in beslag 

Bijtaak 1: Technische adviseur, ik adviseer meerdere projecten in verschillende aspecten rond het testen. Van het opzetten van een framework, tot het beheren van een test omgeving, en eigenlijk alles eromheen.

Bijtaak 2: Ik geef trainingen aan bedrijven in het opzetten, onderhouden van een goed UI automation framework.

Talen: Hoofdzakelijk Java, Ruby en NodeJS. Maar heb ook veel te maken met andere talen, net zoals Maarten zie ik eigenlijk nooit meer PHP.

Ik ben woonachtig in Beijing, China maar was in 2015 in totaal 6 maanden van huis. Ik zit dan vooral in Amerika en om precies te zijn Silicon Valley. Waar ik als het mee zit dit jaar naartoe verhuis.
Offline Rens - 07/04/2016 15:49
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Ik ben Field Engineer bij Ziggo.
Dit houd in dat ik werkzaam ben in de Lokale, Regionale en Datacentrums in (voornamelijk) Noord-Brabant en af en toe maak ik eens uitstapjes naar Limburg of Utrecht.
Hier sluit ik nieuwe netwerkapparatuur aan (routers, switches, servers) en verhelp ik storingen op deze apparatuur.
Tevens houd ik me bezig met verschillende transmissie technieken (CWDM, DWDM, SDH) en bouw ik nieuwe verbindingen over de transmissie apparatuur.

Programmeren doe ik niet veel meer maar als ik het doe nog steeds in PHP & MySQL.
Het is echter al weer vrij lang geleden dat ik mezelf met een serieus project bezig heb gehouden en hierdoor ben ik ook niet echt meer bij voor wat betreft de nieuwere PHP versie (v7) en OOP.
Offline Wijnand - 07/04/2016 15:55
Avatar van Wijnand Moderator Ik ben PHP/JS programmeur bij een klein bedrijfje (5 werknemers).
Offline remcobers - 09/04/2016 22:57
Avatar van remcobers PHP expert Back-end Developer (PHP) op een R&D afdeling.
Offline Christophe - 10/04/2016 11:09
Avatar van Christophe Gouden medailleGouden medaille

.NET developer
Hallo,

Ik ben Christope, de oudste broer van Joël.

Mijn huidige job is .net programmeur bij een bedrijf dat marktleider is in België inzake kassasystemen en bar automatisering.

Van mij wordt verwacht dat ik de ontwikkeling doe voor het webgedeelte, dit is dan voornamelijk in asp.net mvc (met angularjs).
Wanneer ik hier niet mee bezig ben doe ik mee ontwikkeling aan het kassasyteem (C#, WPF, Prism, MVVM).

In mijn vrije tijd ontwikkel ik samen met Joël mee aan de nieuwe versie van sitemasters ;)

Offline Maarten - 10/04/2016 13:25
Avatar van Maarten Erelid
Christophe schreef:
Mijn huidige job is .net programmeur bij een bedrijf dat marktleider is in België inzake kassasystemen en bar automatisering.
Hah, ETC, dat zijn die mannen die altijd met hun bier-tap-robot op de horecabeurs staan 
Offline Christophe - 10/04/2016 13:47
Avatar van Christophe Gouden medailleGouden medaille

.NET developer
hehe, klopt 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s