login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Uitgestorven leefvorm (Opgelost)

Offline ArieMedia - 06/04/2011 13:57
Avatar van ArieMediaGouden medaille

PHP ver gevorderde
Of leven de beheerders/moderators van sitemasters nog wel? 

27 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Realtec - 06/04/2011 14:17
Avatar van Realtec HTML interesse Die zijn druk bezig met foute forum topics te verwijderen 
Offline ArieMedia - 06/04/2011 14:39 (laatste wijziging 06/04/2011 15:17)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Realtec schreef:
Die zijn druk bezig met foute forum topics te verwijderen 
Foute topic's wat zijn nou weer foute topic's xD
Offline tomate - 06/04/2011 18:39
Avatar van tomate Lid Das een uitgestorven ras de laatste tijd 
Offline Stijn - 06/04/2011 19:19
Avatar van Stijn PHP expert Ik vraag het mij ook af . Ik ben enkel online van ma-do na 18u30, vrijdag soms en zondag ook soms.
Offline pijke - 06/04/2011 20:45
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Nu je het zegt, ik zie de laatste tijd ook nauwelijks meer crewleden online.
Offline Koen - 07/04/2011 00:10
Avatar van Koen PHP expert wie wat hoe waar?
Offline vinTage - 07/04/2011 00:36
Avatar van vinTage Nieuw lid van de (totaal (incl deze)) 8 posts in deze topic is 25% van een crewlid, ik zou eerder opteren voor een uitzettingsbeleid dan een 'save the mods' greenpeace actie !

;-)
Offline Ibrahim - 10/04/2011 18:33
Avatar van Ibrahim PHP expert Maak ik gelijk het percentage wat hoger We zijn net ninja's, we zijn er, maar jij weet er niets van HUA!
Offline cx1213 - 10/04/2011 21:32
Avatar van cx1213 Lid join de IRC daar zijn ze nog redelijk vaak. 
Offline ArieMedia - 11/04/2011 08:56
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
cx1213 schreef:
join de IRC daar zijn ze nog redelijk vaak. 
Website moet ook onderhouden worden.. Af en toe een groet vanuit de admins lijkt mij geen kwalijke zaak . Overigens ook nog weinig vernieuwing gezien sinds het nieuwsbericht  
Offline tomate - 11/04/2011 10:42
Avatar van tomate Lid Start zelf een community en toon dat je het beter kunt he 
Offline ArieMedia - 11/04/2011 10:59
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
tomate schreef:
Start zelf een community en toon dat je het beter kunt he 
Neuh, google is mijn grote vriend.. De laatste 3 topic's waar ik hulp voor nodig had heb ik wel 1 antwoord ontvangen. Topic is ook niet bedoeld als bash op moderators maar meer als vraag waar ze dan wel mee bezig zijn.
Offline Wave6 - 12/04/2011 12:55
Avatar van Wave6 PHP beginner Ik denk dat deze mensen ook werken moeten of naar school gaan...
Offline Stijn - 12/04/2011 13:12 (laatste wijziging 12/04/2011 13:14)
Avatar van Stijn PHP expert
ArieMedia schreef:
[..quote..]Website moet ook onderhouden worden.. Af en toe een groet vanuit de admins lijkt mij geen kwalijke zaak . Overigens ook nog weinig vernieuwing gezien sinds het nieuwsbericht  
Tijd is een belangrijke factor voor vernieuwingen te doen. Ik wil al een tijdje starten met een vernieuwing maar er is stage en dan nog een grote software project dat voorrang krijgt.

Trouwens het is niet omdat admins op IRC zitten dat ze daarvoor op sitemasters ook zitten . IRC is zoals MSN voor anderen. Ik kom online, chat en werk ernaast.
Offline tomate - 12/04/2011 17:48
Avatar van tomate Lid
Stijn schreef:
[..quote..]Tijd is een belangrijke factor voor vernieuwingen te doen. Ik wil al een tijdje starten met een vernieuwing maar er is stage en dan nog een grote software project dat voorrang krijgt.

Trouwens het is niet omdat admins op IRC zitten dat ze daarvoor op sitemasters ook zitten . IRC is zoals MSN voor anderen. Ik kom online, chat en werk ernaast.


Is het dan geen goed idee om andere mensen aan te werven die hier wel tijd voor hebben? Want nu is sitemasters aan het doodbloeden...
Offline vinTage - 12/04/2011 19:00
Avatar van vinTage Nieuw lid
tomate schreef:
[..quote..]

Is het dan geen goed idee om andere mensen aan te werven die hier wel tijd voor hebben? Want nu is sitemasters aan het doodbloeden...


En wat gaat een mod die 24-7 online is daar aan veranderen ?
Offline tomate - 12/04/2011 19:21
Avatar van tomate Lid
vinTage schreef:
[..quote..]

En wat gaat een mod die 24-7 online is daar aan veranderen ?


Maar geen mod. Iemand die wel tijd heeft om de verandering door te voeren. Iemand die zich wel met Sima 3.0 kan bezighouden ;)
Offline Stijn - 12/04/2011 20:17
Avatar van Stijn PHP expert Daar hebben wij één persoon voor die enkel dat moet doen maar eerlijk gezegd horen wij daar ook niets van. Trouwens we proberen zoveel mogelijk te doen. We waren een tijdje terug samen met Thijs van netfeed een lek aan het dichten omdat er een aanvaller bezig was. En soms krijg je een melding van een fout die gefixed moet worden. Het is niet altijd zoveel werk maar goed . Ik zal mij tussendoor met mijn veranderingen bezig houden. Persoonlijk komt het voor mij ook drukker maar weg uit Sitemasters ga ik niet doen. Op onze volgende meeting van de crew gaan we dit eens op tafel gooien.
Offline tomate - 13/04/2011 13:45
Avatar van tomate Lid Ik zeg het ik wil helpen, je moet maar vragen. ;)

Naar mijn mening is het eerste wat moet gebeuren. Sima wat overzichtelijker maken en dat tutorial systeem aanpassen 
Offline WouterJ - 13/04/2011 13:59
Avatar van WouterJ HTML gevorderde @Tomate, gaat dan eindelijk mijn droom in vervulling?
Bedankt door: Stijn
Offline tomate - 13/04/2011 14:21
Avatar van tomate Lid Als in dat mag doen van de crew, ja 
Offline ArieMedia - 13/04/2011 15:02
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
tomate schreef:
Ik zeg het ik wil helpen, je moet maar vragen. ;)

Naar mijn mening is het eerste wat moet gebeuren. Sima wat overzichtelijker maken en dat tutorial systeem aanpassen 
Er lopen ook genoeg mensen rond die denken te kunnen helpen, maar dat juist niet doen. Simpel gezegd, nog niet de kennis hebben en een systeem als SiMa onderschatten.

Laat je zulke mensen bij de code dan wordt de code van SiMa hetzelfde als de situatie in Japan.. 1 grote rotzooi met duizenden lekken in het systeem. 
Offline Maarten - 13/04/2011 16:19
Avatar van Maarten Erelid
ArieMedia schreef:
[..quote..]Er lopen ook genoeg mensen rond die denken te kunnen helpen, maar dat juist niet doen. Simpel gezegd, nog niet de kennis hebben en een systeem als SiMa onderschatten.

Laat je zulke mensen bij de code dan wordt de code van SiMa hetzelfde als de situatie in Japan.. 1 grote rotzooi met duizenden lekken in het systeem. 

HAHAHA, een systeem 

Nee serieus, het is niet dat ze niet willen hoor, geloof me. We hebben indertijd hele wiki's opgezet rond SiMa v3, ideeën genoeg, designs waren er, hell, er was zelfs al een halve site. Maar vergeet niet dat communities als deze draaien op vrijwilligerswerk, en dat is vaak heel moeilijk te combineren. Sites als PHPF zijn VZW's, die krijgen geld, fuck, betaal mij een dag in de week en ik zal er ook de tijd voor vinden.
Zo hebben we dan eens met een paar gekken beslist om een community apart te starten, in de hoop die dan nadien te fusioneren met SiMa. Klein pittig detail, ga eens een godganse dag gaan werken, achter een computer gaan hangen en zoek dan maar eens de moed en de tijd om in je privé nog eens een site te bouwen en te onderhouden zonder dat je als een fossiel onder een steen gaat gaan leven.

Mensen die bakken kritiek hebben op SiMa, waarom komen ze dan toch nog op deze site, en als ze dan toch van het idee zijn dat iedereen maar tijd moet maken, onder donaties vind je het rekeningnummer, betaal daar elke week een dagtarief consulting/development en morgen heb je een andere site 
Offline tomate - 13/04/2011 16:56
Avatar van tomate Lid
ArieMedia schreef:
[..quote..]Er lopen ook genoeg mensen rond die denken te kunnen helpen, maar dat juist niet doen. Simpel gezegd, nog niet de kennis hebben en een systeem als SiMa onderschatten.

Laat je zulke mensen bij de code dan wordt de code van SiMa hetzelfde als de situatie in Japan.. 1 grote rotzooi met duizenden lekken in het systeem. 


Geloof me, ik heb ervaring met grote projecten. Binnen drie weken lanceer ik een project van mij waar ik een jaar aan gescript heb.  
Offline pijke - 13/04/2011 17:24 (laatste wijziging 13/04/2011 17:31)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Maarten schreef:
Mensen die bakken kritiek hebben op SiMa, waarom komen ze dan toch nog op deze site, en als ze dan toch van het idee zijn dat iedereen maar tijd moet maken, onder donaties vind je het rekeningnummer, betaal daar elke week een dagtarief consulting/development en morgen heb je een andere site 
Ik heb momenteel enige kritiek op SiMa. Maar waarom ik hier nog kom, is omdat ik het een prachtige site/community vind.
Mijn kritiek is er alleen maar omdat, zoals gezegd SiMa momenteel een beetje aan het doodbloeden is.
Ook heb ik al drie keer geprobeerd een donatie over te maken, alleen vindt die stomme bank waar ik bij zit (ING) dat ik dat niet mag omdat ik nog geen 18 ben . Ik ga dat zeker nog eens doen via een andere rekening.
En als ik de kans krijg zal ik zeker willen meewerken aan SiMa V3.

edit:
Gelukt!
Voor het eerst in twee jaar heeft er weer iemand een donatie gestort.
Laten er nog veel volgen 
Offline Martijn - 13/04/2011 18:53
Avatar van Martijn Crew PHP hehe bedankt ;)


Als iedereen graag sima wilt helpen, anders dan doneren, dan kun je nieuwsartikelen helpen toevoegen. Veel mensen vinden het aangenaam om op de hoogte te blijven, en zullen daarvoor terug komen. Stuur de crew een berichtje en we kunnen het voor je aanzetten dat je een item kunt plaatsen =)
Offline tomate - 13/04/2011 19:13
Avatar van tomate Lid
Martijn schreef:
hehe bedankt ;)


Als iedereen graag sima wilt helpen, anders dan doneren, dan kun je nieuwsartikelen helpen toevoegen. Veel mensen vinden het aangenaam om op de hoogte te blijven, en zullen daarvoor terug komen. Stuur de crew een berichtje en we kunnen het voor je aanzetten dat je een item kunt plaatsen =)


Hopelijk is dit niet zo irritant/omslachtig als tutorials toevoegen ;)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s