login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

N-VA wint de verkiezingen

Offline Stijn - 14/06/2010 00:51 (laatste wijziging 15/06/2010 22:50)
Avatar van StijnPHP expert N-VA heeft de verkiezingen van 2010 gewonnen met 28%. CD&V, Open-VLD, Vlaams Belang en LDD zijn de grootste verliezers. De woorden van Bart De Wever zijn alvast veel belovend. Hij staat open om samen te werken met iedereen. Als iedereen toegevingen wilt doen, gaat deze verandering werkelijk gebeuren (zoals hij zelf beweerd). Ik ga een beetje wachten met juichen maar ik geloof in zijn partij (hoewel ik niet voor hem stemde ).

Wat is jullie mening van deze historische uitslag?

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline UpLink - 14/06/2010 00:59
Avatar van UpLink ... Wel Stijn,

Ik hoop dat hij waarmaakt wat hij belooft heeft. Het enige waar ik niet echt meer mee kan lachen is dat hij gezegd heeft om met Vlaams Belang te willen samenwerken en nu hij gewonnen heeft wil hij mee die walen samenkruipen (ja, ik ben een separatist )

Ikzelf hb ook niet voor NV-A gestemd, maar ik kon me wel vinden in hun standpunten. Alleszinds hopen dat meneer DeWever waarmaakt wat hij beloofd en dat het niet weer zo'n screw-up word zoals meneer Letterme gedaan heeft...
Offline vinTage - 14/06/2010 01:00
Avatar van vinTage Nieuw lid kickuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh


ik ken denk ik geen enkel standpunt van geen enkele door jouw genoemde partij 

Als het een klein beetje rechtser is dan "neutraal" dan vind ik het best 
Offline Abbas - 14/06/2010 07:53
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik ben blij dat in totaal Vlaanderen rechts gestemd heeft. Het is nu te hopen dat ze standvastig blijven en niet gaan liggen toegeven zoals de voorbije jaren ons altijd vanalles beloofd is geweest waar uiteindelijk toch niets van kwam. Succes Bart!
Offline Ontani - 14/06/2010 08:18
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Het is schandalig om te zien dat sommige politiekers nog durven te zeggen: "Er kan natuurlijk ook nog een regering gevormd worden zonder NV-A". Wat heeft het dan nog voor nut om te gaan stemmen... Als zo'n monsterscore er nog niet voor zou zorgen dat ze een partij in de regering willen hebben omdat er anders aan hun centen gefriemeld wordt.
Offline nemesiskoen - 14/06/2010 13:17 (laatste wijziging 14/06/2010 13:18)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Mja, dat gebeurde met het vlaams belang enkele jaren geleden toen ze 24% haalden, wat niet zo heel ver van de 28% is, en ze werden ook genegeerd. Maar ik verwacht niet dat ze N-VA gaan negeren. @topic starter het is N-VA, niet NV-A (nieuwe-vlaamse alliantie).

Bartje zou ne geweldige premier zijn, hoewel het me sterk lijkt dat de walen dit gaan laten gebeuren, ik voel dat we weer overspoeld gaan worden door enkele maanden van communautaire-regen, om uiteindelijk terug naar de stembus te mogen, of weer zo'n rommel interim-regering.
Bedankt door: Abbas
Offline WimJ - 14/06/2010 14:13
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Een waal als premier.. have fun!
Im moving out!
Offline UpLink - 14/06/2010 16:17
Avatar van UpLink ...
WimJ schreef:
Een waal als premier.. have fun!
Im moving out!


Where are you going to? I'm going with you  
Offline cx1213 - 14/06/2010 16:52
Avatar van cx1213 Lid de grens in open in "het koningkrijk der nederlanden"
Offline WimJ - 14/06/2010 18:30
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
cx1213 schreef:
de grens in open in "het koningkrijk der nederlanden"


Marco zou zingen .. De meeste dromen zijn bedrog.. maar als ik wakker wordt dan sta je daar nog?
Droom dus lekker verder splits dit apenland gewoon en vlaanderen onafhankelijk!
Offline Stijn - 15/06/2010 22:51
Avatar van Stijn PHP expert
WimJ schreef:
Een waal als premier.. have fun!
Im moving out!
Allé, nog één met zo'n uitspraak . Filip De Winter zei exact hetzelfde.
Offline UpLink - 17/06/2010 06:33 (laatste wijziging 17/06/2010 06:33)
Avatar van UpLink ...
Stijn schreef:
[..quote..]Allé, nog één met zo'n uitspraak . Filip De Winter zei exact hetzelfde.


Ik zei da ook.... :-o
Wie wil er nu ne fxcking Waal als premier... straks moeten we in Vlaanderen ook al frans spreken in plaats van Nederlands...

En daarbij... Die walen willen alleen maar maar zeggenschap en macht...En ze VERTIKKEN (of 95% toch) om nederlands te spreken... Jaren en jaren word dit apeland bestuurd door Vlamingen, waarom nu ineens veranderen.

Geef die walen nog meer macht en Belgie is helemaal om zeep. Met Bart De Wever zal dit enigszinds nog beperkt blijven, hij is namelijk een Vlaming...

Dus: Een waal als premier is reden genoeg om uit Belgie te vertrekken !!!
Offline Koen - 17/06/2010 11:27
Avatar van Koen PHP expert
UpLink schreef:
Dus: Een waal als premier is reden genoeg om uit Belgie te vertrekken !!!


http://www.face...2370178261 
Offline WimJ - 17/06/2010 11:37
Avatar van WimJ Grafische gevorderde 32095 Leden, met ander woorden 32095 achterlijke WALEN.
Offline Stijn - 17/06/2010 12:25
Avatar van Stijn PHP expert Het zal wel geen zo'n vaart lopen zekers .
Offline UpLink - 18/06/2010 15:02 (laatste wijziging 18/06/2010 15:13)
Avatar van UpLink ... Het is begonnen...

Eerst die paardenbek (lees: Verhofstadt) da den boel om zeep geholpen heeft...
Daarna was er Letterme die er nog een schepje bovenop deed...

En nu gaat DeWever ne fxcking Waal (Di Rupo alias De Strik) premier maken !!!!

Ik begin al te denken aan den Hollocaust... serieus !!!!

Dat is hetzelfde als de Duitsers macht geven in Israel !!!    

// EDIT:

Ik denk toch da Vlaanderen gekozen heeft voor DeWever... en ni vor Di Rupo... maar wa doen onze stemmen er nu toe...

Je bent VERPLICHT te gaan stemmen. Wij als Vlaming doen dat allemaal braafjes en uiteindelijk doen onze stemmen er gewoon niks toe. Ze doen toch hun eigen zin daar in de wetstraat in Brussel... Wat doen wij hier eigenlijk nog?

Splitst Belgie gewoon op, ik enk dat er niet veel vlamingen akkoord ullen gaan dat Wallonië hier gaat komen zeggen hoe het allemaal moet. Ze hebben zelfs niks... Elke Vlaming betaald jaarlijks al 2000€ om die Walen te financieren en nu gaan ze die Walen hier laten zeggen hoe het allemaal moet. Straks betalen we nog méér aan dei Walen en word Vlaanderen aan de kant gezet.

Het mooie voorbeeld onlangs in het nieuws: "Alle bedrijven trekken over de taalgrens omdat ze daar meer subsidies krijgen om uit te breiden".

Ik stel mij dan de vraag: "Wie betaald er eigenlijk die subsidies dan uiteindelijk?"

Uiteraard -> De Vlaming !!!

ONS belastingsgeld gaat naar Wallonie zodat ze daar bedrijven kunnen aantrekken en geld toestoppen in tijd van crisis.

Denk nu eens na... Er is geen geld voor Vlaanderen over om de ziekenzorg, pensioenen, werkloosheid enzovoort uit te betalen... Nu weet je ook waar het naartoe gaat. De Waal leeft op de kap van de Vlaming en dan mogen wij nog altijd onze mond niet opendoen. Gewoon braafjes zwijgen en toegeven want anders gaan de Walen overal dwarsliggen tot ze uiteindelijk toch hun zin krijgen.

Ik heb er genoeg van. Ik vind dat we een petitie moeten starten en die op de wetstraat gaan afleveren !!!
Offline WimJ - 18/06/2010 15:12
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
UpLink schreef:
Het is begonnen...

Eerst die paardenbek (lees: Verhofstadt) da den boel om zeep geholpen heeft...
Daarna was er Letterme die er nog een schepje bovenop deed...

En nu gaat DeWever ne fxcking Waal (Di Rupo alias De Strik) premier maken !!!!

Ik begin al te denken aan den Hollocaust... serieus !!!!

Dat is hetzelfde als de Duitsers macht geven in Israel !!!    

// EDIT:

Ik denk toch da Vlaanderen gekozen heeft voor DeWever... en ni vor Di Rupo... maar wa doen onze stemmen er nu toe...

Je bent VERPLICHT te gaan stemmen. Wij als Vlaming doen dat allemaal braafjes en uiteindelijk doen onze stemmen er gewoon niks toe. Ze doen toch hun eigen zin daar in de wetstraat in Brussel... Wat doen wij hier eigenlijk nog?

Splitst Belgie gewoon op, ik enk dat er niet veel vlamingen akkoord ullen gaan dat Wallonië hier gaat komen zeggen hoe het allemaal moet. Ze hebben zelfs niks... Elke Vlaming betaald jaarlijks al 2000€ om die Walen te financieren en nu gaan ze die Walen hier laten zeggen hoe het allemaal moet. Straks betalen we nog méér aan dei Walen en word Vlaanderen aan de kant gezet.

Het mooie voorbeeld onlangs in het nieuws: "Alle bedrijven trekken over de taalgrens omdat ze daar meer subsidies krijgen om uit te breiden".

Ik stel mij dan de vraag: "Wie betaald er eigenlijk die subsidies dan uiteindelijk?"

Uiteraard -> De Vlaming !!!


Mee eens maar moet je wel even corrigeren.. de PS en zijn kartel partner zijn uiteindelijk 'net' iets groter dan NV-A welke de grootste VLAAMSE partij is aangezien dit NATIONALE verkiezingen zijn zitten we wel degelijk.. onder een frans beleid met zeggenschap van de vlamingen .. (BAH) 'rollen omgekeerd nu'
Offline UpLink - 18/06/2010 15:15 (laatste wijziging 18/06/2010 15:15)
Avatar van UpLink ... Je was te snel Wim  

Ik heb er nog wat bijgeschreven 

UpLink schreef:
ONS belastingsgeld gaat naar Wallonie zodat ze daar bedrijven kunnen aantrekken en geld toestoppen in tijd van crisis.

Denk nu eens na... Er is geen geld voor Vlaanderen over om de ziekenzorg, pensioenen, werkloosheid enzovoort uit te betalen... Nu weet je ook waar het naartoe gaat. De Waal leeft op de kap van de Vlaming en dan mogen wij nog altijd onze mond niet opendoen. Gewoon braafjes zwijgen en toegeven want anders gaan de Walen overal dwarsliggen tot ze uiteindelijk toch hun zin krijgen.

Ik heb er genoeg van. Ik vind dat we een petitie moeten starten en die op de wetstraat gaan afleveren !!!
Bedankt door: fluaju
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.223s