login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Regering ging er alweer aan... | Pagina 3

95 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 03/05/2010 23:07
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Das ne wanker! 
Offline Stijn - 03/05/2010 23:11
Avatar van Stijn PHP expert Volgens mij gaat het politieke landschap na de verkiezingen niet veranderen. Wij zijn belgen en wij zijn maar een braaf volkje. Niet gehoorzamen zit niet in ons bloed. Trouwens, ik blijf ook stemmen op de partij/persoon waar ik al twee jaar me bolletje in kleur (partij = rgb(255,0,0)) .
Offline Abbas - 03/05/2010 23:19
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Als da waar is haat ik u! 
Offline Stijn - 03/05/2010 23:26
Avatar van Stijn PHP expert Ik kan ook naar BHV verhuizen en op een waalse partij stemmen om je te kloten .
Offline WimJ - 03/05/2010 23:59
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Koen .. zijn we nog altijd netjes, en braaf bezig hier ? 

@ topic, bwa vorig jaar was het LDD voor mij dit jaar wordt het wel iets zwart met geel.
Eb genoeg geklungel gezien.
Offline Abbas - 04/05/2010 00:17
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Ik kan ook naar BHV verhuizen en op een waalse partij stemmen om je te kloten
Waar gaat gij me uw inkomen tijdig een legale verblijfplaats vinden in BHV om dan toch maar mij te kunnen kloten?! 
Offline Stijn - 04/05/2010 00:25
Avatar van Stijn PHP expert @titjes: #f00!!! 
Offline Abbas - 04/05/2010 00:27
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Que?! 
Offline Koen - 04/05/2010 00:28
Avatar van Koen PHP expert Altijd Wim, altijd 

http://www.ikstemniet.be/
Offline Abbas - 04/05/2010 01:49
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dat is er echt over! 
Offline vinTage - 04/05/2010 02:01
Avatar van vinTage Nieuw lid vooral al die "illegal chars" in die site maakt het "overtuigend" 
Offline WimJ - 04/05/2010 12:23
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Offline gehaald door het FCCU ?
Offline UpLink - 04/05/2010 17:30
Avatar van UpLink ... Ik heb me net toch bij de lijst bijgevoegd...
'T is altijd leuk om zoveel mensen bij elkaar te hebben...

Dit idee had iets voor mij kunnen zijn   
Offline Koen - 04/05/2010 20:01
Avatar van Koen PHP expert Lekker betalen als je niet komt opdagen, dat wel.
Offline Stijn - 04/05/2010 20:57
Avatar van Stijn PHP expert Ik vind dat er een extra puntje in het werkcontract van de premier moet komen. Bij het falen wordt je samen met je ministers overhandigd aan je bevolking. Wat zij met jullie doen is volkomen jullie zorg. Onthoofding zal waarschijnlijk van toepassing zijn.
Bedankt door: fluaju, Chilion
Offline WimJ - 04/05/2010 21:08
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Stijn schreef:
Ik vind dat er een extra puntje in het werkcontract van de premier moet komen. Bij het falen wordt je samen met je ministers overhandigd aan je bevolking. Wat zij met jullie doen is volkomen jullie zorg. Onthoofding zal waarschijnlijk van toepassing zijn.


Dat deed me 'lolhaaaaaaaaen' -lol- dus  
Offline fluaju - 04/05/2010 21:13 (laatste wijziging 04/05/2010 21:14)
Avatar van fluaju IRC nerd
Stijn schreef:
Ik vind dat er een extra puntje in het werkcontract van de premier moet komen. Bij het falen wordt je samen met je ministers overhandigd aan je bevolking. Wat zij met jullie doen is volkomen jullie zorg. Onthoofding zal waarschijnlijk van toepassing zijn.


Burgerlijke dood herinvoeren?

of vogelvrij verklaren
Offline Koen - 04/05/2010 21:38
Avatar van Koen PHP expert Stenigen ja!
Offline WimJ - 04/05/2010 22:16
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Koen schreef:
Stenigen ja!


Moans .. MOOORE lol
Of een openbare tomatino ofzo ? 
Offline Chilion - 05/05/2010 08:44
Avatar van Chilion MySQL interesse He, luitjes, kom gewoon bij Nederland! 
Offline WimJ - 05/05/2010 11:55
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Chilion schreef:
He, luitjes, kom gewoon bij Nederland! 


Droom zacht mijn zoon.
Offline TotempaaltJ - 05/05/2010 11:55
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse @Chilion: Dat gaat niet gebeuren, kijk ong. 5 pagina's terug 
Offline Ontani - 05/05/2010 13:00
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als je zo dom bent om nie te gaan stemmen moet je ook niet zitten zeiken als er straks een kutregering op poten staat.
Offline Abbas - 05/05/2010 15:33
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Jup, dat is in één zin wat ik paar pagina's terug in 4-5 regels schreef.

Citaat:
He, luitjes, kom gewoon bij Nederland!
Jullie zagen echt om bij jullie te komen, klinkt alsof jullie ons nodig hebben! 

Tsjechoslowakije hebben ze indertijd ook gesplitst (met de nodige doden weliswaar) en nu heb je een rijk en een arm land over. Hier kunnen we splitsen zonder doden en hebben we eenzelfde resultaat. Moet wel lukken denk ik! 
Offline WimJ - 05/05/2010 16:40
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
titjes schreef:
Jup, dat is in één zin wat ik paar pagina's terug in 4-5 regels schreef.

[..quote..]Jullie zagen echt om bij jullie te komen, klinkt alsof jullie ons nodig hebben! 

Tsjechoslowakije hebben ze indertijd ook gesplitst (met de nodige doden weliswaar) en nu heb je een rijk en een arm land over. Hier kunnen we splitsen zonder doden en hebben we eenzelfde resultaat. Moet wel lukken denk ik! 


Wat doen we met Brussel - Halle - Vilvoorde ?  
Offline Abbas - 05/05/2010 18:35
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ook splitsen uiteraard!
Offline WimJ - 05/05/2010 19:01
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Ik quote: Hier kunnen we splitsen zonder doden en hebben we eenzelfde resultaat. Moet wel lukken denk ik!

We moeten dus B-H-V splitsen zonder doden.
Dat is pas een uitdaging!
Offline Koen - 09/05/2010 12:54
Avatar van Koen PHP expert http://www.youtube.com/watch?v=2e2NFoD41Es
Offline UpLink - 10/05/2010 09:38
Avatar van UpLink ... Het zal idd heel wat "gezeik en gezeur" met zich meebrengen. Maar Belgie splitsen is nu toch de beste oplossing aangezien die Walen toch niet gaan toegeven omdat ze, zo beweren ze zelf, te weinig macht hebben. Als het de walen alleen maar te doen is om macht, dan moeten ze Wallonie zelf maar besturen en hebben ze macht genoeg.

Wat de splitsing betreft qua Brussel en dergelijke... Laat ze dat maar houden, dan hebben ze misschien nog ergens inkomsten van... Deurne is ook een druk bezet vliegveld en we hebben qua treintransport hier in vlaanderen ook al genoeg verbindingen.

LAat die Walen maar wat sudderen, ze zullen wel beseffen dat ze het goed genoeg hebben nu. Maar ja, dat zullen ze pas merken wanneer hun geld op is en er van Vlaamse kant niks meer komt.

en als Vlaanderen splitst... Zorg dan AUB da die franse zeiktaal hier ni verplicht gesproken hoeft te worden    
Offline Abbas - 10/05/2010 10:27
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Wat de splitsing betreft qua Brussel en dergelijke... Laat ze dat maar houden, dan hebben ze misschien nog ergens inkomsten van... Deurne is ook een druk bezet vliegveld en we hebben qua treintransport hier in vlaanderen ook al genoeg verbindingen.
Meent ge da nu? Brussel is een Europese hoofdstad met tal van instellingen die we dan als onafhankelijk Vlaanderen niet kunnen missen om op de kaart te blijven staan. En Deurne is misschien "drukbezet" maar het is niets, maar dan ook niets in vergelijking met Zaventem!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s