login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gratis internet op GSM

Offline Joel - 20/04/2010 19:16
Avatar van JoelEigenaar http://mobilevikings.com/nl/

Mobile Vikings is een Belgische GSM operator. Voor 15 euro heb je 1000 smsen, 60 minuten belwaarde en gratis Internet (1 GB download per maand). Lijkt me wel nice! Heeft er iemand al een SIM kaart van Mobile Vikings?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 21/04/2010 08:39
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ziet er leuk uit, al werkt 3G nog steeds niet. Ik blijf momenteel bij cheapass carrefour mobile (ik kwam van mobistar in december). Die bieden ENKEL bellen en smsen aan maar voor ongeziene prijzen. Die mobilevikings kan nog interessant worden bij de aankoop van een volgend toestel MET internet , thnx voor de tip.
Offline Ontani - 21/04/2010 09:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Wel behoorlijk wat voorwaarden. De geldigheid van het "gratis" gedeelte is maar 1 maand na het opladen. Doe je langer met je 15 euro betaal je vanaf dag 31 2,5 euro per MB en 10 cent per SMS. Ga je perongeluk op GPRS of EDGE van een ander netwerk betaal je 13 euro per MB. 3G is niet ondersteund omdat ze met Base werken (die dit nog niet ondersteunen). Dus er zijn toch behoorlijk wat addertjes.
Offline larssy1 - 21/04/2010 09:18
Avatar van larssy1 MySQL beginner goed doorgegeken ontani help je weer een paar mensen hun geld besparen xD
Offline valles10 - 21/04/2010 14:09
Avatar van valles10 HTML interesse weetje wat 100% gratis is?
WiFi!
=D
Offline Ontani - 21/04/2010 14:31
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Van die gedachte ben ik ook valles10. Heb ook lang gezocht voor een degelijke gsm te vinden met WIFI waar de prijsklasse geen +400 euro is.
Offline valles10 - 21/04/2010 14:36
Avatar van valles10 HTML interesse
Ontani schreef:
Van die gedachte ben ik ook valles10. Heb ook lang gezocht voor een degelijke gsm te vinden met WIFI waar de prijsklasse geen +400 euro is.

Samsung Star WiFi!(l)
Offline Ontani - 21/04/2010 14:48
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Yup, heb die ook gekocht.
Offline Wim - 29/04/2010 12:53
Avatar van Wim Crew algemeen Ik heb er een simkaartje van, werkt beestig goed. Komt me trouwens een pak goedkoper uit dan Mobistar/Pay&Go + ik krijg er nog een gb'tje traffic bij...

Veel mensen met een iPhone in mijn klas zijn er ook naar overgeschakeld, iedereen dik tevreden... Een aanrader dus

PS: ik weet dat het base-netwerk lang een slechte reputatie heeft gehad in België, maar die tijd is ondertussen al lang voorbij. Een van de betere netwerken imo...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s